Gå til innhold

får ikke til å ta av ribba på skjermkortet!


mådderbitsj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, da er jeg rimelig sikker på at det er 2 plastikk-pinner som går gjennom kjøleren og skjermkortet. Ser du 2 mothaker på baksiden av kortet? Det er bare å klemme dem sammen med en nebbtang f.eks, og dra kjøleren av. Bare å vri den litt fram og tilbake om den sitter litt fast.

 

Edit: Etter å ha sett på noen bilder av kortet, ser jeg nå at jævlene har LIMT fast kjøleribba :ermm:

Endret av likferd
Lenke til kommentar

Vil ikke en Zalman chipset-kjøler klare å kjøle dette kortet passivt? Eller tror dere det vil bli for varmt?

 

Edit: Etter å ha sett bilder av kortet ser jeg at det ER passiv kjøling på 9200SE. Hva i all verden er da vitsen med å vannkjøle det? Det er jo ikke noe godt kort til 3D, så ikkeno vits i å klokke det heller. Det er jo allerede lydløst jo "mådderbitsj". Ser ikke noe poeng i å tukle med et slikt kort..

Endret av Playmofetish
Lenke til kommentar

Er det vifte i det hele tatt på R9200SE!? Er det nitusenTOhundre-kort du har? For disse har jo i og for seg ikke vifte, etter hva jeg ser på nett! (og det fattern har er også passivkjølt)

 

Red: For pengene du sparer på vannblokk kan du heller kjøpe et passiv-kjølt 9600SE (sånn ca.) Bedre ytelse ;)

Endret av baronKanon
Lenke til kommentar
Jeg ville heller brukt pengene på et nytt skjermkort enn å vannkjøle et 9200-kort. Etter det jeg har fått med meg, så er det ikke mye å hente på å klokke et sånt kort, og originalkjølingen er vel passiv(!?). Spar heller noen hundre kroner til og kjøp et 9600 (/pro/xt)-kort. Der har du ytelse OG gode klokkemuligheter ;)

kan jeg klokke min 9600xt kort???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...