Gå til innhold

får ikke til å ta av ribba på skjermkortet!


mådderbitsj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

øyyhh!! gjør dere narr av skjermkortet mitt eller...? ja så har jeg et dårlig skjermkort....! ska dere henge meg ut for det..? nei det var ikke tanken å klokke det nei bare å få det litt fredelig, men ettersom dette kortet ikke har noe vifte så har jo det litt lite for seg, sant, men er det ikke bedre å prøve vannkjøling på et sånt billigkort enn å drite seg ut med et dyrt et...? men det er kanskje ikke no problem for unger som har foreldre som driter penger og som får alt de peker på, inkl. datautstyr. de kan bare ødelegge kort i hytt og pine og når det ryker løper de bare bort til mamma og spør "mamma...*snufs* skjermkortet mitt gikk i stykker...kan jeg få 1000 kroner til et nytt...?"

"klart det gullgutten min, her har du 2000. bare si fra hvis du trenger mer"

veit du hva som skjer med slike unger...? de får masse penger og foreldra har ikke peiling på hva de bruker spenna på, og veit du hva det er? dope, bitches & alcohol! dæmn rait! narkomane alkoholikere med aids, det er det de blir! åsså blir de bura inn da vettu, er jo ikke lov å kjøpe hverken dop eller damer vettu... så når purken kommer kjørende med deg til politistasjonen, veit du hvem som skal stå der og le da?? me, baby, me!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

hehe.... :tease:

Lenke til kommentar

Jaha, her var vi veldig moden i oppførselen ja.

Antar det kommer en advarsel snart.

Og hehe 1000 kr skjermkort er itno ;)

Kjøper ett til 5000 så begynner det å ligne

noe :p

og det finns noe som heter å jobbe og tjene

sine egne penger også vettu. Som ganske

mange av oss har gjort!

Endret av jono.kx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...