Gå til innhold

Tv2 tester bærbare pcer

Beop

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så er det bare å vente til Tv2 hjelper deg på onsdag.

Da blir det virkelig "proff" anmeldelser :nei:

Hvis det da ikke er barbara som skal teste maskinene for Tv2.

Blir sikkert noen "mennesker" i databladet Komputer for familien.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns jeg så en Elitegroup da de reklamerte for det i slutten av forrige program. Så de har vel testet ganske aktuelle maskiner. Erfaringsmessig er det vel DinSide eller PCWorld som står for testinga.

Skrevet (endret)

Jeg har sett noen av disse "PC-testene" Til TV2HD, og såvidt jeg husker var det vel "brukervennlighet"(Opplæringsprog. ferdig inst.), Utseende og pris som telte. "samma f om de brenner deg når du legger den på fange, den er rosa", liksom. Nei, jeg syns de kan holde seg til bønder som ikke er fornøyde med madrassene sine jeg.

Endret av Lautsprecher
Skrevet

Vel, målgruppa til testene til TV2 er kanskje en litt annen enn de som poster 500 poster her i måneden, men det er vel mesteparten her inne litt for elitistiske til å forstå. Det er nemlig en del ute i verden som klarer seg med 256MB RAM og 1024x768-oppløsning.

Skrevet (endret)
Vel, målgruppa til testene til TV2 er kanskje en litt annen enn de som poster 500 poster her i måneden, men det er vel mesteparten her inne litt for elitistiske til å forstå. Det er nemlig en del ute i verden som klarer seg med 256MB RAM og 1024x768-oppløsning.

Takk... Word!

Endret av Svendheim
Skrevet

Gleder meg til i kveld!

Blir spennende å se hvordan de forskjellige pc'ene kommer ut i testen.

Lurer på om 1557'en kommer høyt opp ?

S_chmidt jobber du får TV2 eller PC World ?

Skrevet

De er noe TV2 har fortalt dem :roll:

Skrevet
Videre kan jeg si at det i denne omgang er såkalte proffmodeller som er testet, maskiner som koster rundt 20 000.

Synd de ikke tester pc-er som folk har råd til. :thumbdown:

Skrevet

testene til tv2 er kanskje litt tabloide på TV, men som regel er det proffe folk som står bak, og testene i sin helhet kan finnes hos disse.

mistenker litt snobberi her :!:

Skrevet

Halla Schmidt og alle på dette forumet. Jeg jobber også i TV 2 hjelper deg og det var jeg som laget innslaget om madrassen som var nevnt i et innlegg her! Veeeeeldig morsomt!

Skrevet (endret)

Jeg regner med at PC World Norge utelukkende bare testet Intel "Centrino" bærbare, siden de dessverrre ikke liker noe annet (kjøpt og betalt?) :hmm:

Endret av snorreh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...