Gå til innhold

Radeon 9600 på billigsalg på Rimi!

sew

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm, kan ikke huske at jeg har fått betalt for den artikkelen.... *sette seg ned og skrive regning*

Trodde dere ikke fikk noe for arbeidet? :p Men så må du jo huske at du fikk en fin fin lammestek oppskrift å boltre deg med :dontgetit:

Tja, litt drypper det på oss som skriver fast også, selv om jeg de første årene ikke fikk fem flate øre. Hadde ikke brukt 60% av fritiden min på hw.no hvis jeg ikke hadde sittet igjen med noe som helst. Er underbetalt så det synger etter, så det er ikke noe å bli rik på :(

Men så har du jo alle oss små dødelige å sjefe over :!:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm, kan ikke huske at jeg har fått betalt for den artikkelen.... *sette seg ned og skrive regning*

Trodde dere ikke fikk noe for arbeidet? :p Men så må du jo huske at du fikk en fin fin lammestek oppskrift å boltre deg med :dontgetit:

Tja, litt drypper det på oss som skriver fast også, selv om jeg de første årene ikke fikk fem flate øre. Hadde ikke brukt 60% av fritiden min på hw.no hvis jeg ikke hadde sittet igjen med noe som helst. Er underbetalt så det synger etter, så det er ikke noe å bli rik på :(

Men så har du jo alle oss små dødelige å sjefe over :!:

Hehe, å holde orden på 15-20k brukere, hvorav ikke alle er like fornuftige, er ikke bare en drømmejobb.... Forøvrig er forumjobben ulønnet....

Skrevet (endret)
Selger de i andre farger da? Sånn som iPod mini?

Utrolig hva man finner på NetShop.

DEN så ut som om den har spist noe den ikke tålte....

Hvilken versjon er den drivern...?

Endret av surbz00r
Skrevet
Ser de har økt prisen siden du kjøpte din H.kon, men dette er utvilsomt kvalitet.

Hvor mye fikk du egentlig i HippoMark?

Selger de i andre farger da? Sånn som iPod mini?

Nei, ser ut som de kun har lilla. :love:

Skrevet (endret)
Jeg, sa litt, DesertGlow sa litt, who the hell cares...

:p får jeg lov til å spørre ca hvor mange forespørsler du har fått om å skifte navn? (Hinter til bagrunnen for den siste setningen i sig. en din :dontgetit: ) Hadde tenkt å sende en forespørsel sjøl, men nå spørs det om jeg tør :p

Forresten :

Nei tror ikke det blir noe lammestek m/ grønnsaker på meg med det første

EDIT: fant ut at jeg måtte quote og så ville jeg være englebarn og ikke dobbelposte :p

post-73-1096228521_thumb.jpg

Endret av So
Skrevet (endret)
Nei tror ikke det blir noe lammestek m/ grønnsaker på meg med det første

Støtte for hvitløk :!:

Obs. Ser ikke ut til at NetShop får solgt de ettertraktede flodhestene. I wonder why.

Endret av dan1el
Skrevet
Er 99,9% sikker på at det er 128bits utgaven som klokker MYE dårligere enn den 256bits-flodhesten de har på elkjøp.

Dette var dårlig gjort av netshop, de burde helt klart hatt merket det, tror jeg kommer til å benytte meg av angreretten her ja :p

Skrevet (endret)
Oi dæven. På rema å får man dem i sort.

[bilde]

hm... det er ikke en flodhest... :ermm:

editleif

Endret av surbz00r
Skrevet
:p får jeg lov til å spørre ca hvor mange forespørsler du har fått om å skifte navn? (Hinter til bagrunnen for den siste setningen i sig. en din :dontgetit: ) Hadde tenkt å sende en forespørsel sjøl, men nå spørs det om jeg tør :p

En periode fikk jeg et par stykker hver dag.... kan ikke folk bare holde på de nickene de velger når de registerer seg? :hmm:

Skrevet
:p får jeg lov til å spørre ca hvor mange forespørsler du har fått om å skifte navn? (Hinter til bagrunnen for den siste setningen i sig. en din  :dontgetit: ) Hadde tenkt å sende en forespørsel sjøl, men nå spørs det om jeg tør :p

En periode fikk jeg et par stykker hver dag.... kan ikke folk bare holde på de nickene de velger når de registerer seg? :hmm:

Ser ikke sånn ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...