Bloody Mess Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Half-Life 2 Held Hostage? [september 24, 2004, 6:50 pm EDT] - 8 CommentsHalf-Life 2 held hostage on GameSpot has more information from the ongoing legal battle between Valve and Sierra/Vivendi, indicating that it's possible that the release of Half-Life 2 could potentially be delayed by as much as six months as a result of the spat. The following was entered into the court records by VU Games' deputy general counsel Eric Roeder: "Valve has announced that it will deliver a release candidate version of Half-Life 2 (HL2) (a game required under the 2001 SPA) to Sierra/VUG within the next few weeks. If Valve delivers a release candidate version that complies with the contract and is a Final Milestone, then VUG will have six months to release the product under the 2001 SPA. Valve is pressing VUG to release the product early within that six month window, and its representatives have made a number of public statements without our consent or concurrence that the product will be published and released to the general public in September of this year." http://www.gamespot.com/news/2004/09/24/news_6108100.html
TCi Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Leste det tidligere i dag. Er veldig deprimert nå
Veritas_ Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Send in the counter terrorists ffs! Ærilg talt. Kjipt hvis spillet skulle bli enda mer utsatt nå over en "barnslig" Krangel.
Radial Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Half-Life 2 Held Hostage? Man forhandler ikke med gisseltakere!
redflame Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 (endret) jeg har for lenge siden akseptert at spill utviklere feks blizzard ,valve osv utsetter spill utgivelse pga at de mener at spillet trenger mer "fiksing" før det er klart for lansering , men ang den kranglen mellom vivendi(sierra) og valve , nei dette blir jeg irritert av. Det som sikkert skjer nå er at en warez gruppe får rappa en kopi et eller annet sted og dermed er HELVETE løs. Da spørs det om vivendi eller valve syntes den kranglen var verdt det da Endret 24. september 2004 av redflame
TCi Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Tror jeg kommer til å boikotte Vivendi i framtiden....
Radial Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Hvis dette viser seg å bli sant, så kan man vel forvente ytterligere forsinkelser ved at de skal oppdatere diverse elementer i koden. 6 måneder er jo lang tid med dagens utvikling i nye standarder. Jaja.. lol og sånn, god natt.
Bloody Mess Skrevet 24. september 2004 Forfatter Skrevet 24. september 2004 jeg har for lenge siden akseptert at spill utviklere feks blizzard ,valve osv utsetter spill utgivelse pga at de mener at spillet trenger mer "fiksing" før det er klart for lansering , men ang den kranglen mellom vivendi(sierra) og valve , nei dette blir jeg irritert av. Det som sikkert skjer nå er at en warez gruppe får rappa en kopi et eller annet sted og dermed er HELVETE løs. Da spørs det om vivendi eller valve syntes den kranglen var verdt det da Fyfaen som Vivendi har driti på draget hvis en warez gruppe får tak i release candidaten.
redflame Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 var det ikke valve som lagde dette spillet opprinlig også , og så ble det krangel i 98 med sierra(vivendi) men likevel så valgte dem og fortsette samarbeidet ,skjønner ikke den der jeg , eller er det jeg som ikke har skjønt noe viktige greier her?
Bloody Mess Skrevet 24. september 2004 Forfatter Skrevet 24. september 2004 Er kontrakten dems som suger.
XDamage Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Haha, dette er patetisk. Håper ryktene om at Gabe Newell skriver en bok om utviklingen av HL2 er sanne, for jeg har virkelig lyst til å vite hvor mye tull og problemer de egentlig har hatt.
potetgullmannen Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 HAR ALDRI LIKT VIVENDI.. eller har bare fellowship of the ring og sammenlingne med men det var superævva!
TCi Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Haha, dette er patetisk.Håper ryktene om at Gabe Newell skriver en bok om utviklingen av HL2 er sanne, for jeg har virkelig lyst til å vite hvor mye tull og problemer de egentlig har hatt. Det er ikke Gabe Newell som har skrevet bok. Det er noen andre. Boken heter Half Life 2 - Raising the bar. Den kommer for salg snart.
Bloody Mess Skrevet 24. september 2004 Forfatter Skrevet 24. september 2004 http://homelanfed.com/index.php?id=25999
Potetdamen Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Om det blir utsatt i 6 måneder til så driter jeg i half-life 2, rett og slett.
thomassit0 Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 fy f**n så jeg hater Vivendi hvis de holder tilbake hl2 i 6 måneder for å tvinge gjennom sine krav !!
rudolfrock Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Nå er jeg drittlei av alt styret. Nå skal jeg gjøre alt jeg klarer for å glemme hl2, så får jeg heller bli positivt overraska om det i det hele tatt kommer...
LordBendtner Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Hvis dette viser seg å bli sant, så kan man vel forvente ytterligere forsinkelser ved at de skal oppdatere diverse elementer i koden. 6 måneder er jo lang tid med dagens utvikling i nye standarder. Jaja.. lol og sånn, god natt. En viss sjangse for det ja.. Dessverre.. Dette begynner å bli..
KompleX Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Blir det 6 måneder før HL2 kommer, ja da... Nei jeg vet ikke helt...
Hr. Jenssen Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Leste det tidligere i dag. Er veldig deprimert nå Hvordan kan dere bli så sjokkert? Ærlig talt så sitter jeg og venter på den neste utsettelsen, til 2006... HL2 blir etter hvert AKKURAT likedan som Duke Nukem Forever! Om et par år vil vi nok sitte å le av at vi var så dumme som virkelig trodde at HL2 skulle komme i det hele tatt! :!: La oss håpe at jeg ikke får rett da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå