Gå til innhold

Skuffelse i Burnout 3...


IbanezIceman

Anbefalte innlegg

Joda...Burnout 3 er vel og bra og greier, MEN: Hvor i helv**e har de gjort av det som gjorde spillet skikkelig morsomt:

REPLAY!!!!

 

En *må* jo se på replayen etterpå for å sjekke ut alle de syke kræsjene og morsomme situasjonene en gjorde under løpet. Her synes jeg Burnout 2 var mye bedre! En fikk se en kul replay fra forskjellige vinkler etter hvert løp. Når ser det ut til at det bare finnes en jalla replay funksjon i Crash Mode, men til og med den er smålig begrenset til å bare vise deg synsvinkelen du selv så da du kontrollerte bilen....

 

Hvorfor har de tatt bort en så viktig del av spilleopplevelsen? Vi sitter igjen med bare korte klipp akkurat i det kræsjet skjer (i Impact mode), men etter et par sekunder er jo dette over, og en kan ikke sitte etterpå og nyte kaoset i replay.

 

Rett og slett skuffende... :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja - tro det eller ei.....men det er helt sant. :thumbdown:

:mad:

 

Dessuten kunne de spart seg for stjeling av boost og konstant pressing fra andre biler. Det er liksom kult noen ganger, men det blir fort irriterende. Spesielt når en skal prøve å låse opp noen nye baner og biler, så blir sjansene ødelagt fordi de CPU kontrollerte bilene bare skal få takedown poeng.... det suger.

 

Gi oss tilbake replay og spenningen fra Burnout 2 sier nå jeg bare..

Lenke til kommentar
Spesielt når en skal prøve å låse opp noen nye baner og biler, så blir sjansene ødelagt fordi de CPU kontrollerte bilene bare skal få takedown poeng....

Eh - spillet heter jo faktisk Takedown.

 

Hadde det ikke vært rimelig kjedelig om de andre bilene ikke ga deg noen som helst motstand? Da hadde det jo bare vært å cruise i mål uten problemer.

Lenke til kommentar

Er jo et topp spill, kan jo se reaplay'en rett etter løpet da, men kanskje ikke bra nok.... :hmm:

 

Det eneste som irriterer meg i spillet er kamravinklen, du har jo bare to stykk å velge mellom, og du kan liksom ikke bruke den inni bilen for du må jo hele tiden holde øye på motstanderene. Og om du ser utenifra er kamravinkelen så pass lav at du ikke kan se over bilen når du kjører i bakker. Det er utrolig frustrerende når du mister ledelsen fordi du smalt inn i en sivil bil som du ikke kunne se bak bakketoppen.... :mad:

 

Også dårlig kameravinkel når du allerede har kræsjet og er i slow motion, kameraet er som regel i en vond posisjon slik at du ikke kan se veien og motstanderene og gjør det ekstra vanskelig å få aftertouch takedown..

 

men ellers et helt topp spill, anbefales på det sterkeste... :thumbup:

Lenke til kommentar
Og jævlig kjedelig crash-mode på ps2, altfor mye loading i forhold til hvor lenge "scenen" varer...

No offense, men det er fordi PS2 suger. Den har blitt for gammel...

None taken :p

 

Er veldig klar over at ps2 sliter i forhold til X-box. Men så har vi jo GTA:SA som kommer da. Så den er ikke helt klar for skraphaugen enda, men ikke langt unna.

 

Men det gjør ikke Burnout 3 til noe bedre spill på x-boxen i mine øyne. Alt for mye gjentagende game-play for min smak.

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...