Sir_Richarde Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 (endret) Jeg kjøpte Sims 2 og skulle innstalere det da jeg får ikke innstalert Directx 9.0c pga. Den teite "Logoen Designed for Microsoft Windows XP" som sier at den programet ikke er merket... kan ikke gå inn på spillet hva gjør jeg? har forsøkt å skru av "Logoen Designed for Microsoft Windows XP" i -Kontrollpanel -systemer -maskinvare -driversignering -ignorer... Endret 25. september 2004 av Eirik_hodne
Keylar Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 (endret) hmm, jeg fikk installert 9.0c helt fint , jeg fikk sånn logo melding jeg også men jeg kunne bare trykke "next" Endret 22. september 2004 av Keylar
Sir_Richarde Skrevet 22. september 2004 Forfatter Skrevet 22. september 2004 Det sto ikke noe "next" bare et firkantet vindu med "X" og "ok" og når jeg klikker "ok" står det i Directx vinduet "could no install directx"
Keylar Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Det sto ikke noe "next" bare et firkantet vindu med "X" og "ok" og når jeg klikker "ok" står det i Directx vinduet "could no install directx" da vet jeg ikke gitt, jeg fikk ihvertfall den next meldinga og resten av installen gikk som på skinner
Framerate Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Jeg kjøpte Sims 2 og skulle innstalere det da jeg får ikke innstalert Directx 9.0c pga. Den teite "Logoen Designed for Microsoft Windows XP" som sier at den programet ikke er merket... kan ikke gå inn på spillet hva gjør jeg? :hmm har forsøkt å skru av "Logoen Designed for Microsoft Windows XP" i -Kontrollpanel -systemer -maskinvare -driversignering -ignorer... Velkommen til forumet Vel har du prøvd å laste ned Directx 9c fra microsoft.com? I stdedt for å installere det fra cdn mener jeg...
Lautsprecher Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 mye feil med sims 2 ja Det er vel DX9C som duskuteres her?
Passasjer Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Rart at det ikke funket å installere en DX9C fra Microsoft, som Megakølle fåreslo. Det kan hende at du ikke har "tilgang" til å innstalere ting som ikke er godkjent av Microsoft. Kanskje du skal sjekke at du "bestemmer" over maskinen, og ikke bare er gjest... (Help me here, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det..)
Sir_Richarde Skrevet 23. september 2004 Forfatter Skrevet 23. september 2004 problemet er at den logo-testen ikke bare reagerer på directx men også på windows update... (har foresten bare en bruker Mongo FuRY)
M@R7!N Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 (endret) Har faktisk ikke opplevd en eneste feil med spillet, men har hørt om mange som har lastet ned spillet og fått masse problemer Endret 25. september 2004 av M@R7!N
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå