Gå til innhold

Bunnyjumping i cs


Anbefalte innlegg

Dette er sikkert umulig å vite, men kommer bunnyjumping tilbake i 1.5? Da mener jeg ikke no sån cheate saker, men det er så utrolig døvt at det går så tregt etter at du har hoppet.

 

_________________

nimda_spray.jpg

 

[ Denne Melding var redigert av: nimda på 2002-05-12 10:45 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke bare å finne fram fettsprøyta og legge et lite lokk på spillegleden til kenguruene? Tett teppe med bly bruker å ha den effekten. Spesielt om man går sammen. Da kan man lage kryssild av det - blir morro, vøttø! =)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-12 03:12, LekebiL skrev:

I alt, Alt som har med CS og gjøre suger.. Det er HARRY. det er ett fjortis spill.... *grine*



 

omg wtf stfu plz lol njub...og alt det andre tåpelige

Gå å brenn din satan. Cs rocker jo alt annet rett opp ned.!!!

Nå ble jeg ganske lei meg, jeg var 14 når jeg begynte å spille det, men det EIER enda.

 

Et skjeivt ord til, og du ber om bank (jeg kjenner en veldig stor mann) :smile:

 

BTW: jeg har første plassen på Hellfragger (9-11.5)

jaffal!!

Lenke til kommentar

eneste muligheten til og komme seg unna kuler i cs var og spasere vekk eller hoppe... nå fjernet de hoppingen og alle sammen går rundt som en idiotgjeng med 1'er i gym som ikke er i stand til og ligge seg ned på bakken f.eks. det ser helt teit ut med en gjeng Ts og CTs som ikke gjør annet enn å gå rundt selv om de blir skutt på. dessuten er det teit at alle bare er noen blinker. det var mye bedre når vi kunne hoppe så mye vi ville, mye mere realistisk også om dere vil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

okay...hører en del newbie tendenser her...

 

bunnyjumping er en MAJOR bug som Gooseman (han som lager CS, sammen med sitt team da selvfølgelig) ikke ser ut til å klare og fjerne.

 

la meg si dere en ting, BUNNYJUMPING ER IKKE VEKK I 1.4! okay? høres ut som dere ikke visste om dette nei. det er vanskelig, men det er ikke vekk. go practise!!!

 

JohndoeMAKT: hvem er du?

Lenke til kommentar

Quote:


trøls skrev (2002-05-12 14:42):

Dessuten ble ikke CS populært fordi det var realistisk, men fordi det var CS. HVORFOR I HELVETE SKAL TING GJØRES SÅ "REALISTISK"?!



Så slipper man å husk på det i millitæret? :smile:

Vel, synes urealistiske spill som Q3 (ok, får kanskje mye kretikk for dette) som har "urealistiske" våpen.

Syns det e helt ok at man har realistiske våpen, blir litt kjedelig hves alle spæll skulle vært "Matrix-lookalike" og hopper unna kule og drit, det blir for kjedelig.

Lenke til kommentar

ok....

får vel si noe jeg og,

 

CS er jo CS, du kan ikke be om realisme i den grad du finner det i RL.

Da er det jo ikke morsomt lenger. Kanskje de kunne ha utviklet en stamina motor, men selv syns jeg det er på grensen.

 

Bunny jump folka i 1.3 må være KJEMPEGODE, for jeg får det d ikke til.

Har ikke engang lastet ned 1.4, tar en liten pause etter alle cheat wh0res som tok spillelysten ut.

 

Kort fortald; jeg kan spille et spill som er realistsk eller urealistisk, bare vi spiller med samma regler. Dvs at det ikke finnes noen "#¤#"¤ cheaters som ødelegger det lille som gjør spillet til det det er, underholdende.

Lenke til kommentar

Hvorfor sier alle at noenoen EIER?

 

Det er så j&%/a irriterende!

Hvorfor ikke bare si at detdu(juge juge) er best?

Selv har jeg spillt CS i 2 år, er DRITLEI det nå for tia men det går over sånn ca. 24. Mai når jeg skal på ett større LAN en det jeg er medeier i!

 

FINN PÅ NOE LITT MER SANNSYNLIG, DU EIER IKKE MEG!!!

 

Aaaah! Det var godt... :smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: ZkedaR på 2002-05-12 18:33 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-12 18:23, JoKr skrev:

ok....

får vel si noe jeg og,


CS er jo CS, du kan ikke be om realisme i den grad du finner det i RL.

Da er det jo ikke morsomt lenger. Kanskje de kunne ha utviklet en stamina motor, men selv syns jeg det er på grensen.


Bunny jump folka i 1.3 må være KJEMPEGODE, for jeg får det d ikke til.

Har ikke engang lastet ned 1.4, tar en liten pause etter alle cheat wh0res som tok spillelysten ut.


Kort fortald; jeg kan spille et spill som er realistsk eller urealistisk, bare vi spiller med samma regler. Dvs at det ikke finnes noen "#¤#"¤ cheaters som ødelegger det lille som gjør spillet til det det er, underholdende.


 

Aldri hørt om bind :smile: Alle som utnytta denne typen bug hadde bundet dette til en knapp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...