trra Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Noen som har diagrammer\koblingskjema til ledningsnettet på motoren\ tenninga til VW Golf2 Gti 16v, med KR maskin?
Opus Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 (endret) Jeg har. Til info: Diagrammet er ikke Copyrighted © Endret 22. september 2004 av Opus
Opus Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 (endret) No problem, håper den hjelper. Men har du tenningsnettet, har du det viktigste, og det meste egentlig. Blir vel endel greier på kjørekompen som ikke blir å funke. Har du 260 speedo? Endret 22. september 2004 av Opus
trra Skrevet 22. september 2004 Forfatter Skrevet 22. september 2004 (endret) Jeg har instrumenter fra gti 8v, 220km. Har også alt av ledninger til instrumentet. Kjørecomputer virker, men får ikke stilt den inn nå, må få kopla den opp hvis jeg gidder Endret 22. september 2004 av trra
Opus Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Har du ledningene til pumpene? Hvis ikke, så er disse greie å strekke uoriginalt.
trra Skrevet 22. september 2004 Forfatter Skrevet 22. september 2004 Har ledningene\kontaktene til pumpene, men må legge kablene fra bagasjerommet og inn til sikringsboksen.
aop9020 Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Noen som vet? Hadde ledningsbrann på en golf 2 -87. Fra lysbryteren og ned til sikringsboksen. Har nå byttet ledningene ned til boksen og selve boksen + bryteren, men alt er ikke som det skal... Ikke kommer nærlysene på når jeg slår på bryteren Langlysene kommer på ved bruk av langlysbryteren - Men vifte, stereoen og varmetrådene på i bakruta (hvis disse er slått på, vel merke) fungerer kun når lusbryteren er "på" og langlysene holdes inne med bryteren. Noen som har vært borti noe slikt før? Virker som en hel krets er fri for strøm, og henter strøm via direktestrømen til langlysene... Noen? Anyone? Andreas
Opus Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Noen som vet? Hadde ledningsbrann på en golf 2 -87. Fra lysbryteren og ned til sikringsboksen. Har nå byttet ledningene ned til boksen og selve boksen + bryteren, men alt er ikke som det skal... Ikke kommer nærlysene på når jeg slår på bryteren Langlysene kommer på ved bruk av langlysbryteren - Men vifte, stereoen og varmetrådene på i bakruta (hvis disse er slått på, vel merke) fungerer kun når lusbryteren er "på" og langlysene holdes inne med bryteren. Noen som har vært borti noe slikt før? Virker som en hel krets er fri for strøm, og henter strøm via direktestrømen til langlysene... Noen? Anyone? Andreas http://forum.amotor.no/index.php?showtopic=363821
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå