Gå til innhold

bilde med "grunge" effekt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For det første synes jeg ikke det var så veldig fint, sånn teknisk sett.

Idèen er sikkert flott den, sett bort ifra at det har vært gjort utallige ganger før og ligger vel ganske høyt oppe i lista for uorginale cg-motiver...

Jeg liker ikke sånne gothbilder osv. så det er kanskje derfor jeg er litt kjip på kritikken men jeg sier bare det jeg mener, ikke for å være idiot eller noe sånt ;)

 

Og forresten, det hadde vært litt tøfft om det sto "I goth the poison"

 

Men uansett, post flere bilder du lager her... bare fett med litt mer aktivitet på denne delen av forumet :D

Lenke til kommentar
For det første synes jeg ikke det var så veldig fint, sånn teknisk sett.

Idèen er sikkert flott den, sett bort ifra at det har vært gjort utallige ganger før og ligger vel ganske høyt oppe i lista for uorginale cg-motiver...

Jeg liker ikke sånne gothbilder osv. så det er kanskje derfor jeg er litt kjip på kritikken men jeg sier bare det jeg mener, ikke for å være idiot eller noe sånt ;)

 

Og forresten, det hadde vært litt tøfft om det sto "I goth the poison"

 

Men uansett, post flere bilder du lager her... bare fett med litt mer aktivitet på denne delen av forumet :D

takker for kritikk.. liker denne delen av frumet veldig godt.. bare kjipt at det er såpass lite aktivitet som det er!

 

men nok en gang.. takker for kritikken :thumbup:

Lenke til kommentar

Joda, fint bildet det

Men jeg syntes dette er litt "oppbrukt", dette har blitt så vanlig nå at det nesten ikke er så gøy lengre. Prøv å manipuler noe annet, eller manipuler mennesker til noe annet en bare djevler og sånne ting. F.eks en robot? Ja, det var kanskje et dårlig eksempel.. Men liksom prøv noe som ikke alle andre har prøvd :yes:

 

Men som sagt; fint bilde, bare litt "oppbrukt"

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...