Gå til innhold

Athlon XP Hall of Fame


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er dette jeg mener..

 

nettop, danderfluff, så hvorfor ikke bare la være å svare da.. siden du ikke har sjanse allikevel på HOF'en...

 

har ikke så mye tilovers for å bla gjennom 20stk meldinger : jeg kom bare til ...blabla syte syte

og 2 meldinger som er relevant

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-11 18:53, normal skrev:

det er dette jeg mener..


nettop, danderfluff, så hvorfor ikke bare la være å svare da.. siden du ikke har sjanse allikevel på HOF'en...


har ikke så mye tilovers for å bla gjennom 20stk meldinger : jeg kom bare til ...blabla syte syte

og 2 meldinger som er relevant


 

Har en misstanke om at du er den VÆRSTE til å krittisere andre her på forumet..først holder du et evig helvette med netconnection..men nå også på grunn av et enkelt svar av en stakkar kar..

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-11 18:53, normal skrev:

det er dette jeg mener..


nettop, danderfluff, så hvorfor ikke bare la være å svare da.. siden du ikke har sjanse allikevel på HOF'en...


har ikke så mye tilovers for å bla gjennom 20stk meldinger : jeg kom bare til ...blabla syte syte

og 2 meldinger som er relevant


 

Si meg normal: Er du plaga med pms eller no´ sånt?

Syner du "griner" noe så fryktelig i flere tråder her jeg?

Fortsett sånn du, så kan du regne med at responsen på innleggene dine blir relativt laber etterhvert! :razz:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-11 21:08, Skrue skrev:

Quote:


Den 2002-05-11 18:53, normal skrev:

det er dette jeg mener..


nettop, danderfluff, så hvorfor ikke bare la være å svare da.. siden du ikke har sjanse allikevel på HOF'en...


har ikke så mye tilovers for å bla gjennom 20stk meldinger : jeg kom bare til ...blabla syte syte

og 2 meldinger som er relevant


 

Si meg normal: Er du plaga med pms eller no´ sånt?

Syner du "griner" noe så fryktelig i flere tråder her jeg?

Fortsett sånn du, så kan du regne med at responsen på innleggene dine blir relativt laber etterhvert! :razz:

 

 

si meg skrue; er du egentlig noe bedre du, der du spør: Er du plaga med pms eller no´ sånt?

dette var jo en übervittig setning fra din side, men var det ikke du som er ganske godt oppi årene? hvis du virkelig tror jeg har "pms eller no sånt" så skal jeg jo heller beklage, du kan vel ikke for det. men det høres litt ut som en fjortis som prøver å sette meg i gapestokken med en kjapp setning.

 

forresten så kan du ikke ha lest alle mine inlegg. kanskje du bare har lest netDISconnection saken? jeg synes jeg hjelper til med kunnskapene mine uten å syte i flere andre tråder, ta deg en tur gjennom meldingene mine istedet for å stole på din egen hukommelse på de postene du "har sett meg syte". kanskje du bare har bitt deg merke i dem og husker de bedre.

 

du kunne gjerne sagt hva du mener om saken i denne posten, er det så sytete det jeg sier?

 

kanskje du har et forslag til bedre svar fra min side. men hvis du tenker deg litt om så har du kanskje en bedre vri på din egen også?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-11 17:01, CSSSK skrev:

Bare lurer hvor mye det er vanlig å få klokka en XP jeg... Ta gjerne med kjøling, volt, fsb, ram og hk også =)


Har en MP 1200MHz med samme kjerne som endel eldre XP 1800+, AGKGA tror jeg det var.

Kjøler den med en Taisol CGK760 med en 120MM Pabst vifte som er overklokka med 24V.

Prosessoren går på 1670MHz (12,5x133MHz) med 2,24V.

RAMet er to skikklig ræva TwinMOS 256MB PC266 brikker som kjører 133MHz med maks instillinger.

Hovedkortet er et EPoX EP-8K3A+.

Tempen under full last er rundt 55°C.

 

[ Denne Melding var redigert av: Kamerat på 2002-05-11 21:42 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-11 21:26, normal skrev:

Quote:


Den 2002-05-11 21:08, Skrue skrev:

Quote:


Den 2002-05-11 18:53, normal skrev:

det er dette jeg mener..


nettop, danderfluff, så hvorfor ikke bare la være å svare da.. siden du ikke har sjanse allikevel på HOF'en...


har ikke så mye tilovers for å bla gjennom 20stk meldinger : jeg kom bare til ...blabla syte syte

og 2 meldinger som er relevant


 

Si meg normal: Er du plaga med pms eller no´ sånt?

Syner du "griner" noe så fryktelig i flere tråder her jeg?

Fortsett sånn du, så kan du regne med at responsen på innleggene dine blir relativt laber etterhvert! :razz:

 

 

si meg skrue; er du egentlig noe bedre du, der du spør: Er du plaga med pms eller no´ sånt?

dette var jo en übervittig setning fra din side, men var det ikke du som er ganske godt oppi årene? hvis du virkelig tror jeg har "pms eller no sånt" så skal jeg jo heller beklage, du kan vel ikke for det. men det høres litt ut som en fjortis som prøver å sette meg i gapestokken med en kjapp setning.

 

forresten så kan du ikke ha lest alle mine inlegg. kanskje du bare har lest netDISconnection saken? jeg synes jeg hjelper til med kunnskapene mine uten å syte i flere andre tråder, ta deg en tur gjennom meldingene mine istedet for å stole på din egen hukommelse på de postene du "har sett meg syte". kanskje du bare har bitt deg merke i dem og husker de bedre.

 

du kunne gjerne sagt hva du mener om saken i denne posten, er det så sytete det jeg sier?

 

kanskje du har et forslag til bedre svar fra min side. men hvis du tenker deg litt om så har du kanskje en bedre vri på din egen også?

Vel, for å kverulere litt: Jeg skrev "flere tråder". Dette er nødvendigvis ikke det samme som at jeg har lest alle dine innlegg.

Men har for annen gang i dag, reagert litt på i mine øyne en litt krass ordbruk i denne tråden, og netconnection-saken.

 

Men årsaken til at jeg reagerer, er at du verbalt river hodet av en som prøver seg med et svar i denne tråden.

Om noen starter en tråd, så må du nok regne med at det ramler inn ett og annet irrelevant svar også! Det er nok dessverre slik, men for alt jeg vet kan det jo hende at Danderfluff hadde et lite håp om at hans resultat kanskje falt innenfor dine "rammer" for overklokking?

Det gjorde det tydeligvis ikke!

For å unngå slikt, så får du heller være litt mer spesifikk mht. "minstekrav" for de forskjellige CPU´ene, eller f.eks. referere til CPU-databasen på oc.com. Om dette er kriteriet ditt for din "Hall of Fame", så bør du sannelig også poengtere dette!

 

normal:

Jeg synes du skal tenke litt over hva jeg sier, før du igjen buser ut med "maskingeværkommentarer"!

 

Og ja, jeg er faktisk godt voksen, men tiltross for, eller kanskje nettopp derfor, vil jeg mene at man generelt bør holde en ydmyk og litt mer respektfull tone ovenfor hverandre.

Jeg tror de fleste kommer lengst med det......, antagelig også du? :smile:

 

dessuten så var det jo CSSSK som startet tråden....

 

[ Denne Melding var redigert av: Skrue på 2002-05-11 22:30 ]

Lenke til kommentar

orginalt 1800XP med twinmos cas 2.5 2100.1.79 vcore

rammen eller cpu vil ikke mere grunnet for lite volt eller dårlig ram..

[ WCPUID Version 3.0f © 1996-2002 By H.Oda! ]

 

Processor #1 : AMD Athlon XP (Model 6) / DB4298CF

Platform : Socket A (Socket 462)

Vendor String : AuthenticAMD

CPU Type : Original OEM Processor (0)

Family : 6 (7)

Model : 6 (6)

Stepping ID : 2 (2)

Brand : ----

APIC : ----

Name String : AMD Athlon XP 2000+

 

Internal Clock : 1646.58 MHz

System Bus : 286.36 MHz DDR

System Clock : 143.18 MHz

Multiplier : 11.5

 

L1 I-Cache : 64K Byte

L1 D-Cache : 64K Byte

L1 T-Cache : ----

L1 Cache : ----

L2 Cache : 256K Byte

L2 Speed : 1646.58 MHz (Full)

 

MMX Unit : Supported

SSE Unit : Supported

SSE2 Unit : Not Supported

MMX2 Unit : Supported

3DNow! Unit : Supported

3DNow!+ Unit : Supported

 

Host Bridge : 10DE:01A4.B2 [NVIDIA nForce 220/420]

VGA Device : 1002:514C.00 [ATI RADEON 8500]

Memory Size : 512M Byte

Memory Clock : ----

##--- Date 05/20/2002, Time 19:21:58

Lenke til kommentar

Først en ting:

Det virker som om mange her rett og slett Harer "Normal"

Jeg har lest endel av postene hans og han har faktisk mye bra og komme med.

Er det ikke lov og ha sterke meninger?

 

Over til Topic:

 

Jeg leder!

 

XP1466@ 1914mhz.

173FSB

256 pc333 ram

Solteck SL75 DRv2 (kt266a)

 

Synes dette er heftig jeg :smile:

Vet ikke om det er rammen som stopper meg ,men den går tempraturen er ca.-10C så det er ikke noe galt med tempen.

 

Kjøling: Vapochill

(Selger faktisk den)

Se signatur.

Lenke til kommentar

Min nyanskaffede XP1800+ (1,53GHz) klarer XP2000+ hastighet, dvs. 1,69GHz. Den klarer 1702MHz i alle situasjoner utenom 3DMark 2K1 SE.

 

Jeg kjører med uopplåst CPU (x11,5) og med en FSB på 147MHz. Hadde sikkert klart 150+ FSB med en multiplier på 11, men jeg synes det ikke er verdt å dille ekstra med XPen for ekstra, lite merkbar ytelse. Jeg låser heller opp CPUen den dagen jeg kjøper nytt hovedkort.

 

Ytelsesforbedringen fra T-bird 1GHz (OC 1,49GHz) til "XP2000+" var heller liten, med 200 ekstra poeng i 3DMark og 5 ekstra frames i Q3A. Men i Dungeon Siege fikk jeg faktisk 16 frames ekstra med benchmark-modulen, og jeg fikk over 1000 ekstra poeng i CPU-testen på PCMark 2002 samt i SiSoft Sandra 2002 sine CPU-tester.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...