Gå til innhold

Noen med stort hjerte på Farstar?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selvom du er sjalu trenger du ikke begynne å grine forde noen har en stilig RIS armor mens du sitter der med en stakkars composit............ Og jo jeg ville tro det er verdt penga. Slepper du hvertfall gå rundt og se ut som alle andre på swg ;)

Enig!!

Selvfølgelig er den Myyye dyrere enn Uber Comp Armor men som sagt så skal den ikke på noe måte konkurere med en comp armor...

Og tro meg det er mange som er på jakt etter RIS.

 

Det er "nesten" samme som en JetPack; ganske enkel greie men skjelden som F og helt utrolig rå!

Men nå sier sikkert BenSin at JetPack er noe tull det også :roll:

Endret av The_Firm
Lenke til kommentar
Selvom du er sjalu trenger du ikke begynne å grine forde noen har en stilig RIS armor mens du sitter der med en stakkars composit............ Og jo jeg ville tro det er verdt penga. Slepper du hvertfall gå rundt og se ut som alle andre på swg ;)

hvorfor i helvete skulle jeg være sjalu på noen i et spill? jeg spiller bare for pvp og da er ris ubrukelig.

Endret av BenSin
Lenke til kommentar
Selvom du er sjalu trenger du ikke begynne å grine forde noen har en stilig RIS armor mens du sitter der med en stakkars composit............ Og jo jeg ville tro det er verdt penga. Slepper du hvertfall gå rundt og se ut som alle andre på swg ;)

hvorfor i helvete skulle jeg være sjalu på noen i et spill?

Ikke spørr meg.. Du lever deg vell kanskje LITT for mye inn i spillet da vell?

Lenke til kommentar
Selvom du er sjalu trenger du ikke begynne å grine forde noen har en stilig RIS armor mens du sitter der med en stakkars composit............ Og jo jeg ville tro det er verdt penga. Slepper du hvertfall gå rundt og se ut som alle andre på swg ;)

hvorfor i helvete skulle jeg være sjalu på noen i et spill?

Ikke spørr meg.. Du lever deg vell kanskje LITT for mye inn i spillet da vell?

det er du som påstår jeg er sjalu.

Endret av BenSin
Lenke til kommentar
Selvom du er sjalu trenger du ikke begynne å grine forde noen har en stilig RIS armor mens du sitter der med en stakkars composit............ Og jo jeg ville tro det er verdt penga. Slepper du hvertfall gå rundt og se ut som alle andre på swg ;)

hvorfor i helvete skulle jeg være sjalu på noen i et spill?

Ikke spørr meg.. Du lever deg vell kanskje LITT for mye inn i spillet da vell?

det er du som påstår jeg er sjalu din lille fitte.

Er da ingen grunn til å ta dette personlig?

Hvis du ikke er sjalu da har du vell ingen grunn til å rakke ned på andre da?

Lenke til kommentar

hvordan kan noen klikke på denne måten for at noen synes ris er kul? hva gjør du med folk som kjøper av21 og tepper?? klikker du på di å? Personlig har jeg ikke ris, men kunne godt ha tad en :yes:

har bh armor, ikke godt for noe, men ser anerledes ut, er sjelden og det er morro å skille seg ut fra all compositen!

Lenke til kommentar

Vell den ris armoren der ble jo slicet til 25% base, det er så si ingen som har sånne stater på de fikk jeg høre, ikke at det har så mye å si med tanken på at den ikke kommer til å bli brukt i combat. Men likevel den er blitt verdt litt mer etter slicingen :thumbup:

Endret av The_Firm
Lenke til kommentar
RIS kommer til sin rett i Januar med PUB 11, Galactic Civil War. Armour Re-remap tror jeg hertfall :) Alle armour untatt "quest" armourene blir nedgradert for å få balanse i combat systemet.

Ps kommer mere en det, bare det jeg husker ATM.

All armor endres, også RIS og Mandolorian.

HAM endres.

Buffs endres.

Alle Combat Profs endres, noen av de radikalt.

Alle formler vedr. combat endres.

 

 

Og BenZin har rett, RIS som ble vist her er elendig i PvP. En person i det utstyret ville overlevd 5-6 sekunder i PvP, forutsatt 3k Mind.

 

RIS kan være meget bra, og lages med Stun/Acid Layers. I tillegg trenger RIS bare en segment enhancer (Krayt Scales/NS Shards/Janta Hides o.l) per del, Composite fra 1 - 4.

 

Bruk Interwoven RIS schematic fra acklay, sammen med segment enhancers og Geo Cubes, og du får den beste rustningen i SWG.

Lenke til kommentar
RIS kommer til sin rett i Januar med PUB 11, Galactic Civil War. Armour Re-remap tror jeg hertfall :) Alle armour untatt "quest" armourene blir nedgradert for å få balanse i combat systemet.

Ps kommer mere en det, bare det jeg husker ATM.

All armor endres, også RIS og Mandolorian.

HAM endres.

Buffs endres.

Alle Combat Profs endres, noen av de radikalt.

Alle formler vedr. combat endres.

 

 

Og BenZin har rett, RIS som ble vist her er elendig i PvP. En person i det utstyret ville overlevd 5-6 sekunder i PvP, forutsatt 3k Mind.

 

RIS kan være meget bra, og lages med Stun/Acid Layers. I tillegg trenger RIS bare en segment enhancer (Krayt Scales/NS Shards/Janta Hides o.l) per del, Composite fra 1 - 4.

 

Bruk Interwoven RIS schematic fra acklay, sammen med segment enhancers og Geo Cubes, og du får den beste rustningen i SWG.

Tipper rifleman står som 1 på lista til steinalder-nerf lista :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Tipper rifleman står som 1 på lista til steinalder-nerf lista :p

Vet du hva du driver med så er ikke rifleman en vanskelig motstander i det hele tatt. Bruk terrenget til din fordel (altså hold deg langt unna åpne plasser, tving motstanderen inn på melee range), intimidate og stun han. Med 90% energy /44% stun hjelm + psg vil han nesten ikke gjøre skade i det hele tatt.

Lenke til kommentar
BenSin det er mulig jeg er en helt nOOb men, statene på denne RIS`en

vil nok si at den er ikke særlig ubrukelig eller?

Til mitt bruk som er PvP? Ja, totalt ubrukelig. Til PvE? Ja. De fleste som slåss PvE gjør det enten for å tjene penger eller å gjøre ferdig professions. Det blir som å ta med seg en stygg, overpriset ferrari på klattgjøringskurs for førstegangselever. RIS er utstillingsarmor, ikke noe mer.

Lenke til kommentar
RIS kommer til sin rett i Januar med PUB 11, Galactic Civil War. Armour Re-remap tror jeg hertfall :) Alle armour untatt "quest" armourene blir nedgradert for å få balanse i combat systemet.

Ps kommer mere en det, bare det jeg husker ATM.

Er så morsomt å se folk uttale seg om ting de ikke har greie på. Snakk med JEST3R på forumene, han er én av seks som er blitt valgt ut som testere til dette. Det er ikke noe informasjon lagt ut om at disse armortypene blir endret og disse ikke. Hvis du tenker deg litt om, hvor mye inflasjon tror du det hadde skapt om alle som skulle hevde seg i PvP trengte RIS eller mandoarmor? Hvordan kan dette skape balanse i systemet? Det er heller ikke noe informasjon om at publish 11 skal være combat rebalance. Den kommer ikke før etter JTL, det er det eneste som er sagt.

Endret av BenSin
Lenke til kommentar
Tipper rifleman står som 1 på lista til steinalder-nerf lista :p

Vet du hva du driver med så er ikke rifleman en vanskelig motstander i det hele tatt. Bruk terrenget til din fordel (altså hold deg langt unna åpne plasser, tving motstanderen inn på melee range), intimidate og stun han. Med 90% energy /44% stun hjelm + psg vil han nesten ikke gjøre skade i det hele tatt.

rifleman funker fint i PvP og hvis du skal ha 90%base 40%(40% er max) helmet må du ut med over 1mil på eclipse =)

Og de fleste nå bruker Acid :)

Lenke til kommentar
Tipper rifleman står som 1 på lista til steinalder-nerf lista :p

Vet du hva du driver med så er ikke rifleman en vanskelig motstander i det hele tatt. Bruk terrenget til din fordel (altså hold deg langt unna åpne plasser, tving motstanderen inn på melee range), intimidate og stun han. Med 90% energy /44% stun hjelm + psg vil han nesten ikke gjøre skade i det hele tatt.

rifleman funker fint i PvP og hvis du skal ha 90%base 40%(40% er max) helmet må du ut med over 1mil på eclipse =)

Og de fleste nå bruker Acid :)

nei, 40% er ikke maks. Nei, de fleste bruker ikke acid. Nei, jeg spiller ikke på eclipse.

 

44% stun

Endret av BenSin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...