Gå til innhold

Noen med stort hjerte på Farstar?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ikke ut som det er noen store hjerter ute å går.. :)

jeg har en char på farstar men han var bare får å teste ut par ting, har ingen peng på han. Men jeg klarte å lure til meg 100k bare ved å spøre vets for en liten sponsing til armor, speeder og klær.

 

spør "helpers", de er til for å støtte og hjelpe i nød.

Lenke til kommentar
Kan alltids hjelpe med et lån om nødvendig  Navnet er Morkev

 

Om jeg da lager char på Eclipse kan du da låne meg peng til RIS Armor, 80%kin 79%Base Comp (helm, chest, boots og gloves), T21 700+dmg, VK 300+, Ahrisa, Canapes, Brandys, Synthsteak, Aircakes, 3 storage droids, AV21 og en buff session? Så fikser jeg resten selv.

:p

 

Er litt kjipt å gå fra Ahazi med sånt utstyr til kun 250 Credits og en innpåsliten R2

Endret av The_Firm
Lenke til kommentar
Kan alltids hjelpe med et lån om nødvendig  Navnet er Morkev

 

Om jeg da lager char på Eclipse kan du da låne meg peng til RIS Armor, 80%kin 79%Base Comp (helm, chest, boots og gloves), T21 700+dmg, VK 300+, Ahrisa, Canapes, Brandys, Synthsteak, Aircakes, 3 storage droids, AV21 og en buff session? Så fikser jeg resten selv.

:p

 

Er litt kjipt å gå fra Ahazi med sånt utstyr til kun 250 Credits og en innpåsliten R2

Hva faen skal du med RIS? Ubrukelig.

Lenke til kommentar
ubrukelig?!

 

finnes jo ikke noe mere stilig enn RIS armor ;D

Hadde ikke jeg trengt å brukt penger på resources så hadde jeg kjøpt det selv :p

Helt enig. Tror nok at BenSin er nok litt gretten fordi han ikke har penger til den, ellers hadde han sagt at han likte den godt han også :roll:

Lenke til kommentar
ubrukelig?!

 

finnes jo ikke noe mere stilig enn RIS armor ;D

Hadde ikke jeg trengt å brukt penger på resources så hadde jeg kjøpt det selv :p

Helt enig. Tror nok at BenSin er nok litt gretten fordi han ikke har penger til den, ellers hadde han sagt at han likte den godt han også :roll:

Personlig skulle jeg hatt betalt for å gå rundt i sånt makkverk. For det første er RIS dårlig, er ikke i nærheten av composite uansett. For det andre er RIS stygt. Skal du gå rundt med kul armor får du skaffe deg mando armor.

Lenke til kommentar

RIS er ikke dårlig, den jeg har er 80%kin of 73%Base, så den er i stand til å kunne brukes som pve armor...

Men det er jo ikke meningen at du skal bruke den i combat heller da, det er en forskjell på å bruke og eie. Når du har ett set RIS er det det samme som å ha 30-40Mil. Jeg har alltid hatt nok penger til buffs, mat, armors og våpen men en RIS måtte jeg ha fordi jeg digger den og er en samurai fanatiker.

Lenke til kommentar
RIS er ikke dårlig, den jeg har er 80%kin of 73%Base, så den er i stand til å kunne brukes som pve armor...

Men det er jo ikke meningen at du skal bruke den i combat heller da, det er en forskjell på å bruke og eie. Når du har ett set RIS er det det samme som å ha 30-40Mil. Jeg har alltid hatt nok penger til buffs, mat, armors og våpen men en RIS måtte jeg ha fordi jeg digger den og er en samurai fanatiker.

80% kinetic, 73% base skal liksom forsvare prisen? Du får lett composett med 80%elec og 90% base til en brøkdel av prisen RIS koster. RIS er og blir ubrukelig, ikke noe poeng å prøve å fortelle meg noe annet. Det er heller "ikke det samme som å ha 40 millioner" da dette kommer helt an på økonomien på serveren din og hvem som eventuelt har lyst på settet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...