Gå til innhold

Vifte til xp1800


Mr.SS

Anbefalte innlegg

HELLO FOLKS!

------------------------------------------------------

Jeg har en Taisol:optill 1.4 ,samt xp1800

Og en Globalwin:opptil 1.5

Og enda en Globalwin: 1.6

------------------------------------------------------

 

Jeg veit ikke navnene på disse produktene så jeg bare skrev det jeg husket.

 

TAKKER FOR SVAR! :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Jeg vet ikke hvilke av Globalwin kjølerene det er, du har ikke beskrevet de så godt. Men jeg ville brukt den ribba som det er plass til en 80x80mm vifte på (hvis noen av de har det?). Og satt på en 80x80mm Papst vifte.. Hvis ikke så bruk TaiSol'n og kjøp en 60x60mm Papst vifte og sett på den, eller et Fanadapter og en 80x80mm Papst :wink:

 

Hvis ikke du gjør dette så bruk det kraftigste av utstyret.. Globalwin 1,6ghz kansje? Men bytter du ut vifta på TaiSol'n blir det bra.. På TaiSol'n er det bare en pusslete deltavifte som nesten ikke klarer å blåse luft :cry:.

 

Men mitt råd er; Bruk TaiSol kjøle ribba, kjøp et Fanadapter eller modd ribba så du får plass til en 80x80mm vifte og klin på litt Artic Silver 3 på Prosessor kjernen, så blir dette supert! Alt sjæsj finner du på http://www.microplex.no !

Lenke til kommentar

vl du ha en stillegående maskin uten de helt laveste temperaturene så sjekk zalman sine vifter. Jeg har cnps 5100cu og er godt fornøyd med den.

Er litt avhengig av kjølig kabinett og god lufting, men min xp 1700 ligger fra 44 grader og til maks 51. På 51 grader er det godt og varm på rommet.

 

På en xp1800 vil det sikkert bli litt varmere, men ikke no problem så lenge maskinen er stabil.

 

ps. koster 350 på http://www.netconnection.no

 

Dette på et støynivå du knapt kan høre. Med den justerbare vifta kan du justere støynivå og kjøleprestasjoner etter ditt ønske. Fra 20 db som jeg har den på til over 30 for maks kjøling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...