Gå til innhold

Kan du hjelpe meg med navnet på dette spillet?


Anbefalte innlegg

Spillet mener jeg nesten helt sikkert er basert på spillet Pirates som var til amiga. Det er ihvertfall veldig likt som det til amiga.

 

Spillet går ut på å utforske nye steder med sjørøver skuter og plyndre forskjellige steder. Drar til forskjellige byer og ansetter mer mannskap til skuta o.s.v. Ganske typisk piratspill egentlig. Alt ses ovenfra og når du sloss er alle troppene kun på ett skjermbilde. Husker jeg prøvde en demo av dette for 2 år siden. Tror det er 2 år siden, men husker ikke helt. Det er ett spill til PC.

 

Det er ikke Sid Meier's Pirates!

Det er ikke Tropico 2: Pirate Cove.

Det er ikke Anno 1503: Treasures, Monsters and Pirates.

 

Skal prøve å komme med mer informasjon etterhvert.

 

EDIT --------- Har nå funnet spillet som heter Corsairs ------------- EDIT

Endret av SimenNor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for respons. Det er ikke Port Royale. Cutthroats er det heller ikke, men kan ligne litt.

 

Det er ikke ett spill der du kan bygge bygninger og slikt mener jeg. Du kan heller ikke bevege armeer og slikt på land mener jeg. Hvis jeg ikke husker feil så kan du ikke bevege deg rundt på land i det hele tatt. Du kan besøke byer som ligger langs kysten, men er skuta/skutene det eneste som du styrer. Styrer jo personer når f.eks to skuter kriger eller angriper en havneby, men ikke ellers.

 

*Magnus*, det hadde vært fint om du hadde funnet det ut, for har utrolig lyst til å spille det nå.

Lenke til kommentar

Var ganske likt det Sea Legends og faktisk var det så likt at når jeg søkte litt på det så fant jeg det spillet som jeg var ute etter. Men jeg tror faktisk jeg tenkte litt på Sea Legends når jeg forklarte det, for jeg har spilt Sea Legends også. Tror jeg blandet de spillene litt når jeg ga beskrivelse.

 

Spillet som jeg lette etter het "Corsairs".

 

Takker masse for hjelp særlig deg Magnus, hvis ikke du hadde nevnt Sea Legends så hadde jeg kanskje ikke funnet det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...