Jump to content
Sign in to follow this  
Windoge

Full Spectrum Warrior demo.

Recommended Posts

Er ikke sikker på at jeg gidder å laste det ned før jeg vet om det er verdt det eller ikke, er det noe bra. Ossen spill kan du samenligne det med. Og kanskje en beskrivelse hadde vært fint

Takk

Du kan ikke sammenlikne det med noe som helst, det er et spill i en helt unik sjanger! Laster ned demoen nå.. *GLEDESEGENORMT*, ventet på dette spillet i et år! Det blir heftig, eneste som kommer til å skuffe er at den US army mode greia ikke er med i PC versjonen, og at fienden's A.I er omtrent 100% Scriptet...men det blir dødsfett alikevell!

Laster ned 190kb\s...

og at fienden's A.I er omtrent 100% Scriptet...

All AI er scriptet, hva er det egentlig dere mener med at AI er scriptet?

Laster forøvrig ned demo nå, har ikke hørt om spillet, så det skal bli morsomt å se.

Du er flink til å servere oss nyheter av alle slag ^Th0mas^...

Edited by Desdichado

Niks. Du styrer to lag, Alpha og Beta, rundt i Stereotypisk-Midtøsten-land. Du må bevege deg fra gatehjørne til gatehjørne, bruke dekkild fra det ene laget når det andre beveger seg, samt benytte assorterte granater når det er behov for det.

Særdeles artig.

noen som vet ca. system krav, sitter på morra mi si pc. en gammel 700mhz

Det er værtfall snakk om nydelig grafikk, så 700mhz blir nok litt svakt om jeg skal gjette.

Spillt igjennom demoen et par ganger nå

fy faen for et heftig spill! Stemingen og atmosfæren er helt utrolig, soldatene dine kommuniserer med hverandre og gir ordre hele tiden, så man får virkelig den dramatiske følelsen! Grafikken er også nydelig, med veldig fin AA effekt.. må sees for å skjønnes! :)

Helt sinnsykt bra gjennomført, veldig bra konvertering til PC!

Edited by Earth657

Testet akkurat dette jeg også, jeg er solgt! Dette var heftig action med realistiske, militære trekk. Skal sjekke dette mer ut, men nå må jeg på trening.

Kan det spilles i Coop?

Testet akkurat dette jeg også, jeg er solgt! Dette var heftig action med realistiske, militære trekk. Skal sjekke dette mer ut, men nå må jeg på trening.

Kan det spilles i Coop?

Ja, det kan spilles i co-op.

Kan det spilles i Coop?

Ja, det kan spilles i co-op.

Og det er det som er så bra med det....man ser alt for lite coop spill nå for tiden