miXer Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 jeg har faktisk klart å gjøre det slik at når jeg dobbelt-klikker på en mappe, så kommer search opp.. hvordan kan jeg fikse dette tilbake?
miXer Skrevet 17. september 2004 Forfatter Skrevet 17. september 2004 Instillinger i musedriverne? XenZor Åssen skal jeg få gjort det der? det går jo ikke. det jeg mener er når jeg trykker på en mappe for å åpne den, så åpnes search boksen isteden. Og det har ingenting med musedriverne å gjøre! Men ellers takk. Noen andre forslag?
pmarius Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Når du har en mappe med search åpen så går du til ->Vis ->Explorer felt. Der klikker du på merket ved siden av Søk. Da forsvinner det Også XenZor: stille inn Musedrivere for å endre innholdet i en mappe, he-he, fantastisk! :!:
miXer Skrevet 19. september 2004 Forfatter Skrevet 19. september 2004 Når du har en mappe med search åpen så går du til ->Vis ->Explorer felt. Der klikker du på merket ved siden av Søk. Da forsvinner det Også XenZor: stille inn Musedrivere for å endre innholdet i en mappe, he-he, fantastisk! :!: Det er ikke det jeg tenker på pmarius. Jeg trykker på My Computer, og my computer kommer opp. Jeg trykker på en disk-stasjon, og denne kommer opp. Så trykker jeg på en mappe for å åpne den, men istede for å åpne denne mappen, så kommer search fram. Hvorfor? Og hvordan kan jeg sette dette tilbake?
G2Petter Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Trykk på "search"-ikonet på menyen oppe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå