Gå til innhold

Sjekketriks-tråden! Post dine beste linjer her.


Goophy

Anbefalte innlegg

99,99 % av alle sjekketriks er helt på tryne elendige. Bare derfor jeg lurte på hva du hadde brukt, siden det ikke fungerte. Sjekketriks i seg selv er egentlig ikke noe særlig å hoppe i taket for. En komplett rutine derimot kan fungere meget godt, når den er innøvd.

6522514[/snapback]

Poenget med sjekketriks, er at man skal få kvinnen til å le. Altså en "icebreaker", uten at hun får negative tanker om deg. Man skal jo gjerne "le dama i seng".

Men en innøvd rutine er ikke å forakte.

6526597[/snapback]

Man trenger ikke få de til å le heller. Det eneste man trenger å gjøre er å finne ett eller annet interessant. Man skal bare få i gang samtalen. Det du sier med å "le dama i seng" er det en del sant i. Humor kan være et veldig nyttig verktøy. Men det er langt i fra det eneste, og man trenger absolutt ikke være en "morromann" for å ha suksess med damene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Geir, man må ikke være "moromann", men det er langt mer effektivt enn å ha en dyp samtale. Er man på sjekker'n, så vil man gjerne tømme og rømme. Ergo, bruke minst mulig tid på den dama. Da må man ha noe som går fort, altså humor.

Hvis man er interessert i et forhold, er det en annen sak. Da kan humor være bra, men nødvendigvis ikke det beste.

Lenke til kommentar

Hva med:

 

Vet du hvor mye en Isbjørn veier?

 

Hun: Nei

 

Du: Nok til å bryte isen... hei jeg heter Andrè

 

 

Pene sko... skal vi knulle?

 

Hva med at du sitter på fanget mitt å sier hva den første tingen som "popper" opp er?!

 

Knull meg om jeg tar feil, men har ikke vi møtt hvernandre før?

 

Jeg slåss mot lysten av å gjøre deg den lykkeligste kvinnen ikveld.

 

Hvrodan vil du ha eggene dine på morgenen? Godt stekt eller befruktet?

 

La oss dra hjem til meg å gjøre alt det jeg uanset kommer til å fortelle mine venner at vi gjorde!

 

 

 

:)

Endret av Master Chiun
Lenke til kommentar
Forøvrig kan det være lurt å se på A-Team og studere "Face"

6541298[/snapback]

 

Hadde vært feet å kunne sjarmert/svindlet som Face kan :blush:;)

---------------------------------

 

 

Hva med:

 

"Kan jeg få nummeret ditt nå, så slipper jeg å ringe rundt til jeg treffer riktig nummer?"

 

Den virka for meg ;)

Lenke til kommentar
Forøvrig kan det være lurt å se på A-Team og studere "Face"

6541298[/snapback]

 

Hadde vært feet å kunne sjarmert/svindlet som Face kan :blush:;)

---------------------------------

 

 

Hva med:

 

"Kan jeg få nummeret ditt nå, så slipper jeg å ringe rundt til jeg treffer riktig nummer?"

 

Den virka for meg ;)

6547657[/snapback]

Hehe, den må prøves. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Geir, man må ikke være "moromann", men det er langt mer effektivt enn å ha en dyp samtale. Er man på sjekker'n, så vil man gjerne tømme og rømme. Ergo, bruke minst mulig tid på den dama. Da må man ha noe som går fort, altså humor.

Hvis man er interessert i et forhold, er det en annen sak. Da kan humor være bra, men nødvendigvis ikke det beste.

6540628[/snapback]

Mulig at vi definerer humor litt forskjellig. Er mer effektivt å være "leken" eller playfull, istedenfor bare å være morsom. Det er veldig mulig å bruke noe som "går fort" uten å bruke humor som sitt fremste virkemiddel. Men humor fungerer selvsagt bra det, spesielt hvis man er litt cocky :p (les cocky funny), eller cocky playfull som det egentlig burde hete.

 

Ps. En samtale er ikke enten dyp, eller morsom. Mye av mitt materiale er ganske overfladisk, og det trenger ikke heller være spesielt morsomt. Så lenge det er interessant og det sier gode ting om meg, eller appellerer til dem.

 

F.eks. "Best friends test" er en liten gambit, som er grei å bruke ikke så lang tid etter åpneren (sjekketriks, om du vil). Hvis man er i et sett med to jenter, noe man ofte er (altså et to-sett) kan man si "har dere tatt bestevenner testen?" De svarer alltid nei. Da sier jeg "vil dere ta bestevenner testen?". De svarer alltid ja. Da sier man videre "Dere har allerede tatt den." Greia her er at hvis de ser på hverandre før de svarer, sånn for å sjekke med hverandre om det er ok, da er de mest sannsynlig gode venner. Så hvis de gjør det, så sier du til de at de bestod testen, så forklarer du hvorfor...

 

Slike ting som eksemplet over er ikke direkte morsomt.. men fy faen som det fungerer på chicks. det er en gambit som er blitt en fast del av rutinen når jeg møter 2 sets.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...