Gå til innhold

Sjekketriks-tråden! Post dine beste linjer her.


Goophy

Anbefalte innlegg

Kom bakfra eller fra siden og len armen på skulderen hennes med en kondom i munnen og et sleskt smil som sier alt.

 

Et stuntspørsmål fra Martin Skanke i P3-morgen kan også virke som sjekketriks: "Kor gammel e du og får jeg lukte på trusa di?"

Endret av Froskens Far
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes ikke noen magiske ord du kan si som får jenta til å bli med deg hjem. Men det finnes noen hovedregler som kan øke oddsene dine betraktelig. Disse reglene gjelder ikke for jenter man allerede er sammen med.

 

1. Aldri spander noe på jenta.

 

Mange menn føler når de gjør noe snillt for en jente, som å spandere enn drink, eller noe annet "snillt" så øker de oddsene sine for å "få napp" med jenta. Dette er feil. Når du spanderer en drink, blir du sett på som et verktøy. De vil ikke bli tiltrukket av deg.

 

2. Ikke åpne med komplimenter

Å åpne med å si "så fine sko du har" er nesten like subtilt som å si "vil du ha litt pikk?". Det er totalt poengløst. Ville du noen gang sagt dette til en stygg dame som du ikke kjenner? Neppe. I starten skal du ikke være raus med komplimentene. Det er faktisk bedre å påpeke feil, men på en morsom og leken måte.

 

3. Hvis du har snakket med jenta en stund, og det virker som at hun begynner å bli tiltrukket av deg, kan du til en viss grad begynne å komplimentere hun. Men ikke for utseendet hennes. Spør henne for eksempel hva slags musikk hun liker, eller filmer, eller hva som helst egentlig. Så lenge det ikke har med utseendet å gjøre.

 

4. Ikke gå inn bakfra. Nei, jeg snakker ikke om selve akten nå, nei. Jeg snakker om måten du går bort til jenta. Men ikke gå bort direkte foran hun heller. Gå inn fra litt skrått forfra.

 

5. Ikke len deg inn. Når du snakker må du IKKE lene deg mot henne. Da fremstår det som om hun er mer viktig enn deg. Hvis det er vanskelig for hun å høre hva du sier, hvis dere er på en bar elns, så snakk høyere, eller gå nærmere hun.

 

6. Tre sekunder-regelen

Hvis mulig (mener da fysisk mulig, ikke "omg hun er så hot, dette klarer jeg aldri mulig") gå bort til den jenta innen tre sekunder fra da du ser henne. Noen av grunnene er at du virker mer impulsiv når du gjør dette, noe jenter liker og du får mindre tid til å bli nervøs.

 

7. ALDRI ignorer vennene hennes.

Hvis jenta du vil ha er sammen med venner, noe finer jenter ofte er, må du ikke ignorere disse. Du skal faktisk vie de du ikke vil sjekke opp mer oppmerksomhet enn den du vil sjekke opp i starten. Dette vil føre til at verken vennene eller hun du vil sjekke opp ser på deg som en "trussel" i starten.

Endret av Epiphany
Lenke til kommentar
*dårlige tips*

 

Du gir skikkelig dårlige tips iallafall

 

Hvorfor i allverden skal man ikke spandere en drink eller ei rusbrus på jenta?

 

Hvis jeg står i baren alene og venter på en drink, og han som står atmed meg spanderer en på meg helt uten videre blir jeg ovverasket og glad, og blir stående å prate med han. Om han viser seg å ikke være helt min type så *shit happens* for man skylder ikke vedkommende noe uansett, men det er en fin måte å få kontakt på

Lenke til kommentar
Bare som en liten kuriositet; er det noen jenter her som spanderer øl på ukjente når dere er på byen?

6437780[/snapback]

 

Jeg har aldri gjort det, men så har jeg vært i forhold ganske lenge også...

 

Men jeg kunne helt klart tenkt meg å gjort det hvis jeg hadde sett en jeg syntes var fryktelig pen!!

Lenke til kommentar
*dårlige tips*

 

Du gir skikkelig dårlige tips iallafall

 

Hvorfor i allverden skal man ikke spandere en drink eller ei rusbrus på jenta?

 

Hvis jeg står i baren alene og venter på en drink, og han som står atmed meg spanderer en på meg helt uten videre blir jeg ovverasket og glad, og blir stående å prate med han. Om han viser seg å ikke være helt min type så *shit happens* for man skylder ikke vedkommende noe uansett, men det er en fin måte å få kontakt på

6437351[/snapback]

Du tror du har lyst til det. Men attraksjon styres ikke av fornuften, den styres av underbevisstheten. Det er en grunn til at drittsekker drar chicks.

Lenke til kommentar
Er the noen av jentene som har lest "The Game/Spillet" av Neil Strauss? Vil tro det er det Epiphany har gjort, og baserer "tipsene" sine ut fra boka fremfor egne resultater...

6437867[/snapback]

Har lest "the game". Men du får ikke noen skikkelig game-plan fra den. den går veldig overfladisk til verks. Bruker mye mystery method, en del DeAngelo og litt Ross Jeffries (kun inner game). Alle poster er basert på egne resultater. Dette fungerer. Men kan innrømme at postene har vært ganske overfladiske. Gidder ikke dele mitt beste materiale med en gjeng andre folk. Før du vet ordet av det er det chicks som har hørt åpneren din før, eller det andre materialet før, noe som selvsagt ikke er bra.

 

Annbefaler uansett folk å lese "The Game" da det er en utrolig bra bok, med en kul historie.

Endret av Epiphany
Lenke til kommentar
*dårlige tips*

 

Du gir skikkelig dårlige tips iallafall

 

Hvorfor i allverden skal man ikke spandere en drink eller ei rusbrus på jenta?

 

Hvis jeg står i baren alene og venter på en drink, og han som står atmed meg spanderer en på meg helt uten videre blir jeg ovverasket og glad, og blir stående å prate med han. Om han viser seg å ikke være helt min type så *shit happens* for man skylder ikke vedkommende noe uansett, men det er en fin måte å få kontakt på

6437351[/snapback]

Du tror du har lyst til det. Men attraksjon styres ikke av fornuften, den styres av underbevisstheten. Det er en grunn til at drittsekker drar chicks.

6442609[/snapback]

 

Jeg kan nå fortelle deg det at jenter blir tiltrukket av gutter også

 

Jeg hater ideen på at noen skal "velge meg".

 

Hvorfor skal ikke jeg kunne velge....

Lenke til kommentar
Bare som en liten kuriositet; er det noen jenter her som spanderer øl på ukjente når dere er på byen?

6437780[/snapback]

 

 

Har aldri gjort det, men kunne kanskje gjort det om jeg var desperat nok. Eller hvis det hadde passet til situasjonen elns, er jo ingen utesteder det tar mindre enn en time å kjøre til så det er litt vanskelig å vite. :/ Med min aldersgrense i hvert fall.

Lenke til kommentar

Sjekketriks er teit, det beste er bare å føre en naturlig, småflørtete samtale. Åpningsreplikken kan være enkelt og greit: "Hei"

 

Edit:

Darkness lurte på hvordan vi ville bli skjekket opp. Jeg syntes det hadde vært greit om jeg jente bare hadde satt seg/stilt seg ved siden av meg og startet ganske naturlig med: "Kan jeg sitte her?", "Hei" eller noe slikt og så ført samtalen derfra.

Endret av Det Dvergiske Kaffebord
Lenke til kommentar
*dårlige tips*

 

Du gir skikkelig dårlige tips iallafall

 

Hvorfor i allverden skal man ikke spandere en drink eller ei rusbrus på jenta?

 

Hvis jeg står i baren alene og venter på en drink, og han som står atmed meg spanderer en på meg helt uten videre blir jeg ovverasket og glad, og blir stående å prate med han. Om han viser seg å ikke være helt min type så *shit happens* for man skylder ikke vedkommende noe uansett, men det er en fin måte å få kontakt på

6437351[/snapback]

Du tror du har lyst til det. Men attraksjon styres ikke av fornuften, den styres av underbevisstheten. Det er en grunn til at drittsekker drar chicks.

6442609[/snapback]

 

Jeg kan nå fortelle deg det at jenter blir tiltrukket av gutter også

 

Jeg hater ideen på at noen skal "velge meg".

 

Hvorfor skal ikke jeg kunne velge....

6443023[/snapback]

 

 

Nettopp! Ved bruk av f.eks. mystery method, skaper man illusjonen av at det er du som sjekker opp gutten. Ved for eksempel "screening", "negs" osv. så virker det som at gutten ikke egentlig er interessert i starten. Ved et senere stadium går man selvsagt over i å sjekke opp.

Endret av Epiphany
Lenke til kommentar
En fra vorset jeg hadde vært på sa i taxien utenfor utestedet:

 

Skal vi ikke bare dra hjem til deg først som sist?

 

Jeg fikk meg en latter og syntes det var orginalt sagt. Kan jo funke for noen sikkert, selv om jeg dro hjem alene  ;)

6464933[/snapback]

Ja, er man sugen på no, så er det vel ikke mye som skal til. Gutter er jo *alltid* kåte, så null problem. Om jentene også er i et sånn humør, så null stress. Enkelt å greit å ofte gå rett på sak?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...