Gå til innhold

Sjekketriks-tråden! Post dine beste linjer her.


Goophy

Anbefalte innlegg

Jeg hadde aldri gjort det av frykt for å bli avvist. Eneste er at jeg har tatt litt initiativ på dansegulvet. Men jeg skjønner godt at det er hyklersk. Det er jo akkurat det samme for gutten. Derfor sjekker jeg heller ikke på byen...

6470854[/snapback]

Noe jeg kan være enig i der. Men denne har jeg bare én kommentar til:
Bedre å bruker Internett ;)

6470854[/snapback]

hurray(0-1).jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg går uansett ikke bort til en fyr selv. Hva om han har dame liksom

6470146[/snapback]

Det hadde vært kjempefarlig! Hvordan tror du gutter da kan gå bort til andre jenter? Om du er ute etter kun kjønnsorganene på personen, så må du i de fleste tilfeller innom fasen "å bli kjent" uansett. Det værste som kan skje er at du får en ny venn.

6470844[/snapback]

 

Jeg er ikke ute etter kun kjønnsorganenen :whistle:

 

Men det er jo litt kjipt om vedkommende har dame... venninna mi har opplevd å ta med seg en gutt hjem, for så å finne ut at han har dame hjemme til seg selv liksom

Lenke til kommentar
Jeg går uansett ikke bort til en fyr selv. Hva om han har dame liksom

6470146[/snapback]

Det hadde vært kjempefarlig! Hvordan tror du gutter da kan gå bort til andre jenter? Om du er ute etter kun kjønnsorganene på personen, så må du i de fleste tilfeller innom fasen "å bli kjent" uansett. Det værste som kan skje er at du får en ny venn.

6470844[/snapback]

 

Jeg er ikke ute etter kun kjønnsorganenen :whistle:

 

Men det er jo litt kjipt om vedkommende har dame... venninna mi har opplevd å ta med seg en gutt hjem, for så å finne ut at han har dame hjemme til seg selv liksom

6470956[/snapback]

 

 

Mange jenter jeg kjenner er like "dirty" som guttene! De er ute etter one night stands de også!

 

Men det gjelder jo ikke alle jenter da!

 

Personlig så liker jeg jenter med bein i nesa! Som tør ta initiativ selv!

 

:dontgetit:

Lenke til kommentar
Men det er jo litt kjipt om vedkommende har dame... venninna mi har opplevd å ta med seg en gutt hjem, for så å finne ut at han har dame hjemme til seg selv liksom

 

Vi gutter kan finne ut om dama har type kjempe lett for ekx. Du finne en dame du syntes e aktaktiv, så danser dere tett sammen, og kansje sier noen forførende or, vis det går mer enn 10min, så har du en singel en. men vis du finner ut at det kommer en flygende "fist" fra ingen steder da er det bare til og gi opp :p

Lenke til kommentar
Men det er jo litt kjipt om vedkommende har dame... venninna mi har opplevd å ta med seg en gutt hjem, for så å finne ut at han har dame hjemme til seg selv liksom

 

Vi gutter kan finne ut om dama har type kjempe lett for ekx. Du finne en dame du syntes e aktaktiv, så danser dere tett sammen, og kansje sier noen forførende or, vis det går mer enn 10min, så har du en singel en. men vis du finner ut at det kommer en flygende "fist" fra ingen steder da er det bare til og gi opp :p

6471006[/snapback]

 

 

Anbefaler at du holder øynene åpne først hehe slipper du nærkontakt med knokene til en ukjent

Lenke til kommentar

 

Jeg er ikke ute etter kun kjønnsorganenen  :whistle:

 

Men det er jo litt kjipt om vedkommende har dame... venninna mi har opplevd å ta med seg en gutt hjem, for så å finne ut at han har dame hjemme til seg selv liksom

6470956[/snapback]

Liksom eller fow ril shizz? :tease:

6471157[/snapback]

 

Jeg sa "ikke etter kun kjønnsorgan"

 

:tease:

Lenke til kommentar

Back to Topic

 

Gud brifet når han laget deg

 

Unnskyld at jeg forstyrrer. Men en her på stedet bestilte drømmemannen. Men du er jo MYE hetere enn den jeg skulle leveres til.

 

Hei jeg er medlem av den lokale politi styrken, og har noen spørsmål om dette stedet. Kan jeg få ditt navn og telefon nummer, og BHèn din er du snill.

 

Kroppen din er som et Timeglass. Og jeg MÅ bare få vite hva tiden er.

 

Hei jeg er drømmemannen. Noen sa du letet etter meg?!

 

De sier at eplene ikke faller langt fra stammen. Så morra di må også være het

 

Jeg vet hva vi kan gjøre for å få EXèn din sjalu

 

Drømmemannen var på veg til deg, men jeg banket han skikkelig så jeg skulle komme hit først.

 

Jeg ventet hele livet for å gå på date med drømme jenta. hun dumpet jeg da jeg så deg!

 

Kompisene mine veddet at jeg ikke turte å prate med den peneste jenta i Baren. Skal vi kjøpe oss en drink med deres penger?

 

Jeg tror du blir bedt om å gå snart. Du får alle de andre jentene til å føle seg stygge!

 

 

 

oversatt fra en engelsk side

Lenke til kommentar

Så har du den klassiske. (fungerer kun på engelsk.)

- If I told you that you had a great body, would you hold it against me?

3886726[/snapback]

 

Gidder ikke lese ALT, men kom på en norsk variant. Noe snillere dog.

 

- Hvis jeg sa du hadde et pent smil, ville du brukt det mot meg?

Lenke til kommentar
ehh

 

Om jeg sa du hadde en rå kropp, ville du brukt den mot meg?

6474301[/snapback]

 

Ja, men det blir jo ren perv. :p Neida, ditt engelsk -> norsk sinn er bedre en mitt.

 

 

Men OT: VIl påstå at ingen sjekketriks som funker over 50%. Rett og slett fordi folk er forskjellige. Noen sjekketriks funker sikkert, men bare på akkurat den typen mennesker som matcher dine sjekketriks. I tillegg, hvis det er såkalt "mutual attraction", så kan du si nesten hva som helst. Dere kommer i køys etterhvert uansett.

Endret av Torinogut
Lenke til kommentar

Kona mi ble utsatt for en av de aller beste sjekketriksene jeg har hørt om, er sikkert fordi jeg ikke går så mye på byn da :blush:

 

Hun og noen venninner var ute på byn og så plutselig fikk hun se en type som gikk rundt med en grillvott på handa :ermm:

Og nysgjerrig og sikkert gladfull som hun var gikk hun bort og spurte han hva i all verden det var med den grillvotten?

Da kikker han rart på henne og tar henne på skulderen med votten og sier zzzzzzzssssss

Lenke til kommentar
Kona mi ble utsatt for en av de aller beste sjekketriksene jeg har hørt om, er sikkert fordi jeg ikke går så mye på byn da  :blush:

 

Hun og noen venninner var ute på byn og så plutselig fikk hun se en type som gikk rundt med en grillvott på handa  :ermm:

Og nysgjerrig og sikkert gladfull som hun var gikk hun bort og spurte han hva i all verden det var med den grillvotten?

Da kikker han rart på henne og tar henne på skulderen med votten og sier zzzzzzzssssss

6484048[/snapback]

 

Den var morsom hehe

Lenke til kommentar
Kona mi ble utsatt for en av de aller beste sjekketriksene jeg har hørt om, er sikkert fordi jeg ikke går så mye på byn da  :blush:

 

Hun og noen venninner var ute på byn og så plutselig fikk hun se en type som gikk rundt med en grillvott på handa  :ermm:

Og nysgjerrig og sikkert gladfull som hun var gikk hun bort og spurte han hva i all verden det var med den grillvotten?

Da kikker han rart på henne og tar henne på skulderen med votten og sier zzzzzzzssssss

6484048[/snapback]

Den var jævlig bra! Fikk jeg lyst til å prøve, faktisk! :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...