Jump to content
Sign in to follow this  
z1nox

msn upload er på trynet

Recommended Posts

Uploaden min stinker, blir også avbrutt fordi den mister kontakten (timeout eller no sånt ;)) Jeg sitter bak en router å syns å ha lest at jeg må stille på noe inni routeren, noen som har peiling på detter her?

Takknemlig for alle svar :thumbup:

Uploaden min stinker, blir også avbrutt fordi den mister kontakten (timeout eller no sånt ;)) Jeg sitter bak en router å syns å ha lest at jeg må stille på noe inni routeren, noen som har peiling på detter her?

Takknemlig for alle svar :thumbup:

hvis du skal sende noe så kan du åpne porter men du kan bruke Skype :p

Jeg bruker det noen ganger ;)

Du må åpne fra port 6881 til 6900, da skal du få full upload  :thumbup:

Den bruker uansett bare 1 port pr upload, så det hjelper ikke å åpne flere i dette tilfellet.

jaja prøv så finner du ut at det funker ok?

Edited by Spyder

Vel, du klarer deg med port 6891. Vil man ha mulighet til flere overføringer samtidig, åpner man videre oppover. 6881 brukes av BitTorrent, shame on you :p

Edited by KAS

Hvordan åpner man de portene manuelt (hvilket program). Kjører Zone Alarm og har åpnet fullt opp for MSN, men upload går i ISDN fart.

(sitter bak ADSL modem og ruter med innebygget brannmur)

Edited by endrebjorsvik89

Vel, du klarer deg med port 6891. Vil man ha mulighet til flere overføringer samtidig, åpner man videre oppover.

Har åpnet disse, men kan fortsatt bare sende en og en fil.

Edited by knothing

Du må åpne opp i routeren din også.

Normalt logger man seg på routeren via en web-browser. Hvordan du gjør det med akkurat din router, står forklart i manualen (finner du ikke manualen, ligger den som regel i pdf format på hjemmesiden til produsenten).

Vel, du klarer deg med port 6891. Vil man ha mulighet til flere overføringer samtidig, åpner man videre oppover. 6881 brukes av BitTorrent, shame on you :p

hehe i don't now nothing :whistle:

hørt at det ikke funker å åpne porter for å få msn til å funke bedre? Fordi msn er bygd på en annen teknologi eller no tull? Jeg har prøvd å åpne porter før uten hell. Sitter på en netopia ruter fra ngt. Dette kan dog kun være et ngt problem, ikke vet jeg.

Kilde? her: hvorfor det ikke funker

Står noe om at dette skal funke med nyeste firmware, kan noen som har fått dette til å funke fortelle meg hva man gjør?