lan x Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Valgets kvaler.... En kammerat av meg skal kjøpe ny pc (pakke pc). Det jeg lurte på var hvilke av disse to dere ville ha gått for...? Komplett pc Elkjøp pc Er denne pc'n fra elkjøp virkelig så bra som den ser ut? Andre forslag? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Jeg ville nok godt for Komplett.no. På Elkjøp sin står det ikke hvilket grafikkort det er. Med andre ord: Det er sikkert ikke bra. Men hva vet jeg? Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 (endret) ville byttet skjermen på komplett.no (til CRT), med mer minne. 512 mb er vel kanskje litt lite, hvis du skal spille. Dessuten er CRT bedre til spilling! Endret 14. september 2004 av jolleguten Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Jeg ville gått for komplett sin. Da vet du ihvertfall at du får kvalitetskomponenter. Dessuten er ikke et "256MB skjermkort" fra elkjøp så altfor lovende... Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Å spørre om dette på hw.no er som å banne i kirken Jeg ville valgt komplett systemet for der veit du hva du får, i komplett pakka får du et 6800kort og i elkjøp pakka står det ikke hva slags kort det er engang.. Komplett Elkjøp Lenke til kommentar
elcabron Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Det er visstnok ett Radeon 9550 kort i elkjøp sin PC, så her er det ingen tvil... Komplett sin maskin er myyyyye bedre Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Lurer på om skjermkortet er et R9550 ... ikke noe gaming kort.... Å kun oppgi RAM str. er idiotisk Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Lurer på om skjermkortet er et R9550 ... ikke noe gaming kort.... Å kun oppgi RAM str. er idiotisk Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Ta turen innom Prix? Se signatur Lenke til kommentar
PiiPP Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 FINT AT ELKJØP VET HVA EN PROSSESOR ER?? amd athlon 64 xp 3200+ HVAI HELVETTE ER DET lissm:P Lenke til kommentar
xpert Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Lurer på om skjermkortet er et R9550 ... ikke noe gaming kort.... Å kun oppgi RAM str. er idiotisk Å ikke skrive at det er utdaterte komponenter i maskinen er lurt... hvertfall i første omgang..... Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 På komplett.no får du bedre hjelp enn hos de kronidiotene som jobber på elkjøp. Skulle kjøpe bærbar PC, og på runden tok jeg en tur på elkjøp for å se hva de hadde. Da jeg spurte om klokkehastigheten, begynte selgeren å stamme. Han brukte 5 minutter på å finne ut hva den var. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. september 2004 Rapporter Del Skrevet 15. september 2004 hehe..... jeg personelig hadde også gåt for komplett.no sin pc de har gode kvalitets pcr og jeg har opplevd god kundeservice hos dem.... elkjøp er så dritt... du må vente lenge på og få hjelp.. og de kan ikke noe om pc nesten.... som stigfjell sa de brukte 5 min på og finne ut hva klokkehastigheten er...... Lenke til kommentar
An10Bill Skrevet 15. september 2004 Rapporter Del Skrevet 15. september 2004 Valgets kvaler....En kammerat av meg skal kjøpe ny pc (pakke pc). Det jeg lurte på var hvilke av disse to dere ville ha gått for...? Komplett pc Elkjøp pc Er denne pc'n fra elkjøp virkelig så bra som den ser ut? Andre forslag? Takker for alle svar! Her er ingen tvil - Komplett.no! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 15. september 2004 Rapporter Del Skrevet 15. september 2004 Alt annet enn Elkjøp er bra. Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 15. september 2004 Rapporter Del Skrevet 15. september 2004 Elkjøp er jo værre en dell .. :!: Lenke til kommentar
tbird14 Skrevet 15. september 2004 Rapporter Del Skrevet 15. september 2004 Har nylig mottatt komplett-pc`n, og er sålangt meget fornøyd. Byttet til 19" CRT-skjerm (billigere og bedre til spilling). Eneste jeg i ettertid ville endret på er mus og høytalere (du får hva du betaler for her..) PS: Prøv selv å sette sammen komplett-pc`en med komponenter fra komplett (eller andre..) så ser du at du får mye for pengene. Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 15. september 2004 Rapporter Del Skrevet 15. september 2004 (endret) http://www.dinside.no/php/art.php?id=107975 Her kan du lese litt mere om pcen på el-kjøp Her kan du sammenligne di 2 maskinan http://www.dinside.no/php/data/prod_comp.php?kat=1002422 Endret 15. september 2004 av Shuttle Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 15. september 2004 Rapporter Del Skrevet 15. september 2004 hva med coop pc'en? men av elkjip og komplett så stemmer eg på komplett Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 15. september 2004 Rapporter Del Skrevet 15. september 2004 Ja coop pc'en er en super pc. Jeg hater elkjøp. Komplett; Pcutstyr har alt det samme, bare billigere enn komplett. Offtopic: Jollegutten HEIA BRANN!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå