Gå til innhold

kjøpe ny super-pc, 25000+


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men er det bedre om man har PC3500/3700??

Tja, hvis du skal overklokke er det greit å ha litt å gå på. Bare pass på at det ikke går for mye på bekostning av timings.

 

Jeg har forresten relativt likt oppsett, det sparker godt fra seg i spill. :)

har du et forslag på noen gode minnebrikker da?

Lenke til kommentar

skulle gjerne hatt noe som er tilgjengelig på netshop, og helst fra produsentene Corsair eller OCZ i og med at jeg har hørt rykter om at de er de beste sammen med et AMD 64-system, tar allikavel tipset dit i vurderingen.. takk!!

 

det er spesielt timingen jeg har problemer med, hva bør man bruke.. har 0 peiling på timings!

Endret av gunnar24
Lenke til kommentar
Hvis du vil ha rambrikker med lav timings og ikke skal klokke kandisse være et bra alternativ.

vet ikke hva jeg skal, kanskje lurt å ha brikker man kan klokke hvis dette skal bli noe jeg gjør...???

 

har sikkert litt lyst til å klokke =)

Det er vel snakk om Multiplier-klokking eller, så da trenger man ikke så veldig rask RAM.

Netshop har igjen 2 stykk av de OCZ 3700E.B. brikkene...

Lenke til kommentar
Hvis du vil ha rambrikker med lav timings og ikke skal klokke kandisse være et bra alternativ.

vet ikke hva jeg skal, kanskje lurt å ha brikker man kan klokke hvis dette skal bli noe jeg gjør...???

 

har sikkert litt lyst til å klokke =)

Det er vel snakk om Multiplier-klokking eller, så da trenger man ikke så veldig rask RAM.

Netshop har igjen 2 stykk av de OCZ 3700E.B. brikkene...

ser ut som netshop bare har EL og ikke EB i 3500/3700.. hva er forskjellen?? er det en stor forskjel?

Lenke til kommentar

kan ingen fortelle meg hva slags RAM-brikker jeg bør kjøre hvis jeg ikke skal klokke mye (vet ikke hvordan man gjør det)... jeg skal ha maks kjøling, så hvis det er det som skal til for å klokke skal jeg det.. det skal være ocz eller corsair og de må ligge på netshop.no

 

er det noen vesentlig forskjell på EL og EB, i så fall hva og er det merkbart på f.eks spill, osv... og hva er forskjellen på timings og hva slags timing er bra og hva er ikke bra..

Endret av gunnar24
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...