Jump to content
Sign in to follow this  
Nitrius

Leter etter kule Drage bilder...

Recommended Posts

Noen som vet om noen kule drage bilder som jeg kan bruke som bakgrunn på desktopen?

Har let mye men finner ingen bra, vis du viste om noen bra eller hadde en bra link til en side med masse drage bilder eller noe i den duren, så hadde det vært fint om du kunne sakt ifra :)

Edit: helst ikke drage bilder som ser veldig tegneserie aktig ut, liker ikke de bildene :-/

Noe som ser litt mer ekte ut hadde vært kult.

Edited by remy5

Har vært der jeg HalTan har sett igjennom de første 20 sidene tror jeg, er liksom bare tegneserie aktige drager der, vil ha noen som har litt mer fantasi preg over seg ser litt mer ekte ut.

Bør da være mulig å finne dragebilder i deviantART sine kategorier et sted...

Ser ut som en bra side, synd bare den søke funksjonen bare virker for folk som betaler :p

Men leter nå, tror jeg kansje finner noe her :) takker så mye.

Med tanke på at drage "ikke er ekte" så kan det være vanskelig å finne bilder som ikke ser tegnet/falsk ut.

Jasså?

La meg presentere dere en EKTE drage!

komodo.jpg

Med tanke på at drage "ikke er ekte" så kan det være vanskelig å finne bilder som ikke ser tegnet/falsk ut.

Jasså?

La meg presentere dere en EKTE drage!

komodo.jpg

Hehe, men med tanke på hvilke drager jeg forsto han skulle ha bilder av er ikke ekte eller finnest det ildsprutende drager?

Okay ikke ekte akkurat da, men får å si det sånn så har jeg sett drage bilder som ser veldig ekte ut i forhold til andre drage bilder, og jeg mener sånne drage som spruter ild osv med vinger og hele pakka utrolige kule dyr :D