sjom Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Jeg skal kjøpe meg ny pc, og følgelig også nytt skjermkort. Men jeg har ingen formening om hvem av disse jeg skal velge, og om det er noe særlig forskjell på dem.... http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120304&view=detailed eller http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122901&cks=PRL Takk for hjelpen!
[Noway]Gollum Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 ville tatt powercolor kortet da dette ikke er lite-retail hva nå enn det betyr...
highlander Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Jeg ville tatt sapphire kortet, mer kvalitet.
iron-vetle Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 ville gått for sapphire kortet,har det selv Lite retail betyr at du bare får drivere og kortet med i pakken, full retail betyr at du får med en del programvare i tilleg.
Carnifex Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Jeg ville tatt sapphire kortet, mer kvalitet. Spøker du? Det er ingen kvalitetsforskjell mellom disse kortene. Det er heller ingen forskjell i ytelse. Eneste forskjellen er at Powercolor har en større og bedre bundle enn Sapphire da den du peker til er Lite Retail.
C4STOR Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Jeg ville tatt sapphire kortet, mer kvalitet. Spøker du? Det er ingen kvalitetsforskjell mellom disse kortene. Det er heller ingen forskjell i ytelse. Eneste forskjellen er at Powercolor har en større og bedre bundle enn Sapphire da den du peker til er Lite Retail. Helt riktig. Hva som er best av PC og Sapphire's 9800Pro er vel bortimot det mest spurte spørsmålet i hw.no's historie
Apoc_ Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Sapphire er dyrer for man betaler for merket. Det er ingen forskjell på kortene, bare bundelen.
fredriku Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Sapphire er dyrer for man betaler for merket. Det er ingen forskjell på kortene, bare bundelen. Vel, du har et poeng der. Skal du ha masse bunmdle, kjøper du PowerColor, skal du kun ha driver + kabler, kjøper du Sapphire. Ellers er kortene identiske, og lages ved samme fabrikk
sjom Skrevet 13. september 2004 Forfatter Skrevet 13. september 2004 (endret) Den er grei. Da har jeg vel fått den infoen jeg trenger Hva er bundle foresten? :o Endret 13. september 2004 av sjom
hallgeirl Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Jeg har PowerColor Radeon 9800PRO, og har ikke hatt ETT eneste problem med det. Meget fornøyd Powercolor har vel hatt noe problemer med dårlig kjøling i starten, men det er eldgammel historie
BrukerSlettet Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Jeg har PowerColor Radeon 9800PRO, og har ikke hatt ETT eneste problem med det.Meget fornøyd Powercolor har vel hatt noe problemer med dårlig kjøling i starten, men det er eldgammel historie stemmer det at du fikk med condition zero i powercolor pakken?
Shaper^ Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 (endret) Sapphire ville jeg valgt, det er best kvalitet på det, har hatt et Sapphire kort før og var VELDIG fornøyd. /edit: Velkommen til forumet forresten / Endret 13. september 2004 av Shaper^
BrukerSlettet Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Begge er jo fra samme fabrikk, ifølge fredriku! Er vel ingen av dem som har bedre kvalitet da vel!?
C4STOR Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Sapphire ville jeg valgt, det er best kvalitet på det, har hatt et Sapphire kort før og var VELDIG fornøyd. /edit: Velkommen til forumet forresten / Kortene er helt identiske. Hadde vært fint med litt dokumentasjon på at "Sapphire har best kvalitet" istedet for at du slenger av deg påstander som ikke har rot i virkeligheten
Windoge Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Som tidligere nevnt så er kortene identiske.
SupremeX Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Sapphire ville jeg valgt, det er best kvalitet på det Javel, og hvordan vet du det? Har du hatt kort fra alle produsentene av 9800pro? Og siden de blir laget ved samme fabrikk, så er det jo litt suspekt at PC skulle ha dårligere kvalitet på sine kort i forhold til sapphire, ikke sant? Oppfordring til alle: IKKE vær så skråsikker i uttalelsene deres, med mindre dere vet hva dere snakker om! over til topic, ville gått for PC sitt, siden bundelen er størst, og de koster det samme
Pansergnom Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 (endret) Alle stock kort er like, og det er helt random hvilket minne man får... (Hynix/Samsung) Forskjellen på sapphire og powercolor er størrelsen på pakke og porto, og kanskje noen småting i bundle (sapphire har så og sin ingen bundle, og kan være greit å kjøpe hvis du vil ha minst mulig porto ) Endret 13. september 2004 av MetiCx
hallgeirl Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Jeg har PowerColor Radeon 9800PRO, og har ikke hatt ETT eneste problem med det.Meget fornøyd Powercolor har vel hatt noe problemer med dårlig kjøling i starten, men det er eldgammel historie stemmer det at du fikk med condition zero i powercolor pakken? Jeg kjøpte Lite-Retail pakken, og da fikk jeg ikke med condition zero nei. Men fullt mulig du får det med Retail.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå