Gå til innhold

Hvilke er den beste telefonen du har hatt


Dinsdale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uten tvil min 3 år gamle siemens me45, den tålte det meste..... En kompis druknet den i drinkglass, tok den ut, og skyldte den i varmtvann, den funket fortsatt... Vi var på skutertur 8 stk fordelt på 3 snøskutere med sleder, alle sank vi i samme råk. Alle kom seg i land, men me45 var den eneste som kunne ringes med. Og den telefonen fungerer fortsatt...Den vil bare ikke dø.. Har kjøpt siemens m65 nå, og håper at den er bare halvparten så holdbar som me 45, men det tviler jeg meget sterkt på.

Lenke til kommentar

Har hatt Nokia 1610, 6210 og 6600. (+ en håpløs Motorola fra 1999).

 

Synes 6210 var desidert best i daglig bruk mht størrelse, batterilevetid og brukervennlighet. 6600 bruker for lang tid til å gjøre de enkleste ting, men er selvfølgelig mer anvendelig mht nyere teknologi som MMS osv.

 

Skulle gjerne beholdt den gamle 6210 hvis den ikke hadde slått seg av så ofte... :no:

 

Den skal visstnok tåle vask på 40 grader + sentrifugering også :roll: (Forutsatt at man skrur den fra hverandre og tørker den på radiatoren over natten.) Fattern hadde den med i en Extra 230 acromaskin (fly) og kjørte gjennom et helt acroprogram med mobilen liggende løst bakerst i halen på flyet! Det gikk helt fint :)

Endret av nixon
Lenke til kommentar

Den som jeg har vært med fornøyd med mens jeg hadde den var Panasonic GD92. Funket perfekt, rask, var liten, hadde polifoniske ringetoner lenge før alle andre, lett å bruke, så annerledes ut osv.

 

Dessverre stiger kravene til telefonen med tiden så i dag er den jeg har vært med fornøydmed T610'en min, hadde den bare hatt litt bedre (mer presis og bedre respons) joystick og kanskje bedre batteritid hadde jeg uten tvil sagt den som den beste jeg noen sinne har hatt. Men GD92'en var best. Rest in peace.... :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...