Demantios Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Hvor får man kjøpt terninger og antennepynt???
vanilla ice Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 (endret) Hm. De selger sikkert slike harry gjenstander på Biltema eller noe lignende. Ellers kan du søke på google, ikke verre enn det skulle jeg tro Good luck Endret 12. september 2004 av Gnomenz
Jon@s Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Selv har jeg blå plysjterninger som jeg kjøpte på Route 66-museet i Oklahoma
Demantios Skrevet 12. september 2004 Forfatter Skrevet 12. september 2004 Har søkt mye på google men har ikke finni noe utenom nord-norge. gidder ikke reise til oklahoma får å kjøpe det heller.
Whiteshit Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Butikkane BilXtra har vel og slike ting? Bildeler-forretninger seller også alt mulig rart. Har 4 Wunderbaumer no i bilen...Terninger er jo berre harry
SeT Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Jeg kjøpte meg de største terningene du kan drømme om på autodeler i bergen. Bor du i bergensområdet kan jeg nevne at En bensinstasjon Mellom Arna og nestun er helt vill på harry-ting til bilen din
Mato Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Butikkane BilXtra har vel og slike ting? Bildeler-forretninger seller også alt mulig rart. Har 4 Wunderbaumer no i bilen...Terninger er jo berre harry og Wunderbaum er ikke ?
Whiteshit Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Butikkane BilXtra har vel og slike ting? Bildeler-forretninger seller også alt mulig rart. Har 4 Wunderbaumer no i bilen...Terninger er jo berre harry og Wunderbaum er ikke ? La du merke til ? har ingeting som er harry i min bil nei..
Demantios Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Skrevet 10. oktober 2004 har finni terninger nå. 36kr på mekk i bø.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå