Gå til innhold

COOP PC tråden


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg får ikke hurtig tastene P1/P2/WLAN/Bluetooth til å virke. Det skjer ikke noe når jeg trykker på de. Noen med samme problem? Har en mistanke om at det trådløse kortet er skrudd av, hvordan får jeg ev. skrudd det på igjen?

Endret av JDS1236
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
Hvordan kan jeg få tak i driverne når jeg har mistet cdplaten?

Noen som har en liste med navn til drivere?

 

Kan jeg kontakte produsenten av disse maskinene å spørre om drivercd'er?

Hvem skal jeg kontakte da?

7192283[/snapback]

 

Drivarane kan du lasta ned på www.medion.no

Lenke til kommentar
Hvis det er Radeon 9800 kortet du har så passer Zalman VF700 AlCu eller Zalman VF900 Cu. Monterte VF700 på mitt gamle 9800 kort montert i Coop PC'en og det fungerer supert! Stille og bedre kjøleytelse ble det dengangen. VF900Cu skal også passe på dette kortet.

 

~ Medion

7217097[/snapback]

 

Takk for raskt svar. Har 9800 XT. For å montere ein av desse viftene, må eg då fjerne den eksisterande kjøleribba eller passar den i sporet til den gamle vifta? Viss eg må fjerne kjøleribba, treng eg noko kjølepasta eller likn?

Lenke til kommentar
Takk for raskt svar. Har 9800 XT. For å montere ein av desse viftene, må eg då fjerne den eksisterande kjøleribba eller passar den i sporet til den gamle vifta? Viss eg må fjerne kjøleribba, treng eg noko kjølepasta eller likn?

7217931[/snapback]

 

Du må fjerne den eksisterende kjøleribba ja, kjølepasta følger med på kjøleren. Vil annbefale VF700AlCu til dette kortet. Det tar bort varmen effektivt, støyer minimalt på 5V. Eneste du må passe på er å koble kjøleren til med medfølgende adapter på en av drev strømkontaktene. Også rense GPU'en for all gammel kjølepasta. Monteringen er ganske lett.

 

~ Medion

Lenke til kommentar

Takk for raskt svar :D

 

Trodde et lite øyeblikk det skulle gå her, men nei da... :cry:

 

Installasjon av driver kom lenger enn sist. Problemet er at det ikke er installert noe driver i enhetsbehandlingen. Bilde under ser du enhetsbehandlingen og feil meldingen jeg får opp.

 

 

feil_lydkort.jpg

 

 

Eneste endring som er gjort siden jeg formatert er at jeg har lagt inn Windows XP Media Center. Snakket med de på supporten og de trodde kanskje ikke at driveren støttet XP MC, kan det stemme? Syntes det høres litt merkelig ut jeg da.. :hmm:

 

 

It-begynner: Ser du ikke har fått noe svar på ditt spørsmål, jeg hadde en pdf-fil før med alt av spesifikasjoner til min maskin før jeg formatert maskinen. Men det spørs jo hvilken maskin du har, det er solg tre forskjellige starsjonære PC'er på Coop de siste åra. Finner du ut hvilken du har skal jeg prøve å skaffe pdf filen igjen.

Lenke til kommentar
Takk for raskt svar :D

 

Fant problemet. Driveren for lydkortet virket ikke på Windows XP Media Center.

 

 

It-begynner: Ser du ikke har fått noe svar på ditt spørsmål, jeg hadde en pdf-fil før med alt av spesifikasjoner til min maskin før jeg formatert maskinen. Men det spørs jo hvilken maskin du har, det er solg tre forskjellige starsjonære PC'er på Coop de siste åra. Finner du ut hvilken du har skal jeg prøve å skaffe pdf filen igjen.

7264976[/snapback]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har pcen på service hos medion nå..... et sted den har vært de siste 4 ukene =)

 

Dere kan tenke dere hvor desperat man blir etter 4 uker uten pc!

 

Pcen har den vanen å starte seg på nytt, helt plutselig....

Noen som har hatt det samme problemet? Tenker kanskje fikse problemet skjøl, framfor å vente på ny prosessor(som medion nå påstår er feilen... forrige uke var det hovedkortet)

Endret av It-begynner
Lenke til kommentar
Takk for raskt svar :D

 

Fant problemet. Driveren for lydkortet virket ikke på Windows XP Media Center.

 

 

It-begynner: Ser du ikke har fått noe svar på ditt spørsmål, jeg hadde en pdf-fil før med alt av spesifikasjoner til min maskin før jeg formatert maskinen. Men det spørs jo hvilken maskin du har, det er solg tre forskjellige starsjonære PC'er på Coop de siste åra. Finner du ut hvilken du har skal jeg prøve å skaffe pdf filen igjen.

7264976[/snapback]

7265919[/snapback]

 

 

http://coop.no/ncms.aspx?id=7728D7B8-3963-...81-DCC603FC234F

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...