Gå til innhold

Coop Prix Partikjøp


Ulkesh

Anbefalte innlegg

Mamma kjøpte denne skjermen, og den fungerer meget akseptabelt. Merker litt dårlig ytelse i spill som CS:Source beta, virket litt mer hakkete enn min 19 tommers crt. Og så er de lyse fargene litt vel lyse, og innstillingene er ganske dårlige, så er ikke lett å få fikset på.

 

Ellers er det en pen skjerm. Men man må sitte å se rett på den, og den er nesten umulig å justere på (høyde og slikt) og man må flytte på hele foten for å snu på den.

 

Men totalt sett en meget god skjerm når man tenker på prisen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan dei som kjem med andre tall komme med dokumentasjon for kva tall dei har og om  skjermen er ISO 13406-2 setifisert eller ikkje.

Hvorfor er det de med motsatt syn av deg som skal komme med dokumentasjon? Siden du er opptatt av dokumentasjon, så kan du vel underbygge dine egne påstander med dokumentasjon?

Han har jo gjort det :roll:

Han henviste til spesifikasjonene som er oppgitt tidligere. Hva skal du fram til annet enn å diskutere..?

Lenke til kommentar
Kan dei som kjem med andre tall komme med dokumentasjon for kva tall dei har og om  skjermen er ISO 13406-2 setifisert eller ikkje.

Hvorfor er det de med motsatt syn av deg som skal komme med dokumentasjon? Siden du er opptatt av dokumentasjon, så kan du vel underbygge dine egne påstander med dokumentasjon?

No henviste eg til eit tidlegare innlegg som kom men ein lik til ein skjerm som såg veldig lik ut som Coop skjermen.

http://www.dcs-online.biz/shop/product_inf...roducts_id/3673

Opplysningane som stod på den tilsa at denne har minst 30ms som responstid.

 

Sidan ein del har komme med andre tal for kva reponstid denne skjermen skal ha ville eg vore interessert i denne informasjonen, for å samalikne om det er den eine eller andre skjermen.

Eit eksempel:

http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=2784203

 

Ein skjerm med 16ms til under 3000,- kan vere eit veldig godt kjøp, mens ein skjerm med minimum 30ms responstid er nødvendigvis ikkje det.

 

Spørsmålet med ISO 13406-2 gjekk på at dei som har kjøpt den og oppgitt responstid kunne sjekke om skjermen hadde eit iso merke eller at manualen hadde det. Dette fordi ISO 13406-2 sett opp målemetoden for responstid, og dermed gjer at til skjermer med lik responstid skal i utgangspunktet vere like på etterslep/ghosting.

 

Så neste gang du slenger ut at "alltid andre som må dokumentere" så sjekk kva som står i teksten

 

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar

Jeg gikk på et impulskjøp av denne skjermen. Skjermen jeg fikk, hadde to døde pixler og nesten alltid etter 2-3 minutters bruk ble enkelte av fargene (de lyse tror jeg) fullstendig forvrent. Fikk enkelt byttet til ny skjerm, som jeg foreløpig ikke har hatt problemer med. Synes kvaliteten er "grei" - ser at fargene kunne vært bedre, men uansett bedre en min gamle CRT. Fungerer også i spill. Jeg spiller mye Enemy Territory og der merker ikke jeg noe etterslep..

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte denne skjermen på fredag, ble litt skuffet da midten på skjermen var ganske blurry, men nå i natt dukket det opp et par problemer til.

Den begynte å lukte svidd (samme lukta du får når du brenner en motstand), og skjembildet begynte å bli forstyrret med ekle lyder som tilbehør. :no:

 

Har jeg rett på å få tilbake pengene mine? Fyren som jobba i butikken sa dette var en veldig bra skjerm, noe jeg for øvrig ikke trodde på, men trengte en skjerm fort.

 

Skal aldri mer handle billige ukjente merker på prix igjen :blush:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...