Gå til innhold

Coop Prix Partikjøp


Ulkesh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er ikke den skjermen som er på prix? (Har ikke lest tidligere poster så det er ikke sikkert det er den du mener)

 

Men det er noe noname starmedia

 

Skjermen sux, jeg testa den. Til spilling merka jeg litt etterslep, men jeg spillte bare 2 forskjellige spill i ca 1-2 min, så det kan være verre :S. Og til film var den ikke så altfor dårlig, men jeg såg ikke en hel film så det kan da bare være.

 

Men når vi ser skrift osv osv. så er det fult av "blur" effekt, som ikke er mulig og stille på, det er enten skygge på bokstavene på ene siden av skjermen eller den andre.

 

Etter min mening suger prix skjermen.

 

Edit: Trur skjermen har 24ms ++ :s

Endret av MeSa
Lenke til kommentar

Her står det også en del informasjon om skjermen:

 

http://www.dcs-online.biz/shop/product_inf...roducts_id/3673

 

Hvis ikke dette er skjermen som de har på prix så tror jeg noen kommer til å slite med et copyright søksmål.

 

Kan en eller annen noenlunde nøytral person med peiling se på tilgjengelig informasjon og gi en vurdering av skjermen?

Endret av Kreutzfeld
Lenke til kommentar

Oppdateringsferkvensen gjelder eigentelg berre CRT og teknologien som som desse skjermene baserer seg på.

LCD skal ha 60Hz ved DVI, mens den kan bruke opp til 75Hz ved analog (vga).

 

Responstida til ein LCD går på kor raskt ein pixel kan skifte (rise and fall)

 

Dette fordi ein pixel treng ikkje bli oppdatert lik punktene i crt skjermen må. Pixelen er "på" til den frå eit nytt signal og endrer deretter innstilling

 

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar
Men når vi ser skrift osv osv.  så er det fult av "blur" effekt, som ikke er mulig og stille på, det er enten skygge på bokstavene på ene siden av skjermen eller den andre.

Dette kan like godt skyldes et dårlig skjermkort.

 

Får akkurat samme problemet på min Samsung 710 når jeg kobler den til en eldre bærbar (P3-933), men når jeg kobler skjermen til en vanlig PC med Radeon skjermkort så blir bildet perfekt.

Lenke til kommentar

Det er klart det er pengene som bestemme men.. jo d e nå grunnet derfor jeg lure på den da. Men så det er litt lite info på den,hadde kanskje håpt noen viste om den var/er verd kronene. Testa den eventuelt og komme med ei skikkelig mening. Skal ikke bruke den til å legge kabal med iallefall,da ha jeg sikkert ikke brydd meg så mye om det og kjøpt den med en gang bare.

Endret av Dauen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...