Gå til innhold

Bilspill blir dårligere og dårligere...?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg Takker så mye for mange gode innspill så langt, har sett og lest masse om Rihcard Burns Rally nå, og der ser det etter omtalen å dømme ut til være noen som tar et godt skritt i "riktig" retning... (i mine øyne)

Ser at i noen omtaler, er folk litt skuffet over grafikk i det nye spillet, men det er som alle har skjønt ikke første pri for meg (syns grafikk har vært bra i mange av de andre spillene jeg har prøvd)

Så det er bestilt, og jeg venter i spenning!!

Lenke til kommentar
Freeman84, sier viper racing, arrester meg hvis jeg tar feil, men det bekrefter min påstand...

Hvis ikke det er kommet noen ny verson er jo dette et veldig gammelt spill, og min erfaring med det er at det er et godt eksempel på at de gamle er best!!

Til tross for at det minner litt om Commodore 64 spill ;) , er kjøreopplevelsen imponerende :thumbup:

 

 

Shotgun! Vet du når GTR kommer, og hvilken type kjøring er det snakk om?

(er ikke kjent med det jeg :blush: )

 

Noen andre som har erfaring med Richard Burns Rally?

Viper Racing er vel fra 97-98.. skulle kommet en nr 2 også.. med samme kjøropplevelsen men med bedre grafikk+++ det hadde blitt bra :thumbup:

Lenke til kommentar
like ikke NFSU i det heletatt jeg iallefall...

Enig er altfor arcade, var morsomt i en halv time liksom.

Eneste bilspillet jeg spiller nå er Toca Race driver 2 som er vesentlig bedre etter min mening.

veit ikke helt, jeg likte NFS HP2... kanskje jeg liker landeveien mer en neonskogen (fikk faktisk litt vondt i hodet av det...og speilblank asfalt? HALLO???)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Viper Racing  :thumbup:

Min tanke, akkurat!!

 

Viper Racing er jo ufattelig realistisk.. Har jo clutch tilogmed :love:

 

 

 

EDIT: Gleder meg til etter jul; Skal kjøpe PS2 + Logi Driving Force pro + Burnout 3 :) (jaja, skal jo seff ha GTA:SA også, men det har jo ikke noe med ratt å gjøre)

Endret av Vaffelkake
Lenke til kommentar

NFSU :no:

 

Ricahrd Burns Rally :yes: Digger det. Må nok ha ratt og pedaler for å kunne få alt ut, men det er det desidert mest realistsike bilspillet jeg har til nå. Har det til både ps2 og PC for å være helt sikker. Kom ut først til ps2, og kunne ikke vente til det kom på pc. Når det kom på pc, var det jo utrolig mye råere grafikk enn på ps2. :D

 

Gleder meg sinnsykt til GT4. Gleder meg som en unge til å spille nurburing nordshleife (ingen anelse om hvordan det staves). Ligger et nytt Logitech Driving Force Pro, til meg under grana i år. 900 graders rattet. GT4 * LDFP = :love:

Lenke til kommentar

Ja, nå vil jeg bare si at jeg har hatt Richard Burns en stund og fått testet det skikkelig.

 

:blush: Må jo bare trekke tilbake det jeg startet tråden med!!

 

Dette er akkurat hva jeg har savnet siden CMR2 og Viper racing.

Så vil jeg bare oppfordre alle som er som meg, og liker realistiske spill til å KJØPE dette spillet.

De som lager spill i denne sjangerern fortjener hver krone :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...