Gå til innhold

mest populære spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel helt individuellt,kommer helt ann på hvem du snakker med.sjøl spiller jeg bare Enemy Territory(gjort det siden det kom,og har ikke tenkt til å spille noe annet...blir for kjedelig med single player spill)

Skrevet

CS og Starcraft er iallfall enorme.

Starcraft tror jeg faktisk har mest.. I Asia er det jo ikkeno som er større enn det, men hva vet vell jeg :shrug:

Ellers tror jeg nor BF serien er ralativt stor og at ET og AA har endel faste spillere (siden de er gretis.) Personlig spiller jeg iallfall ET nesten hver dag.. :wow:

Skrevet
Det er vel helt individuellt,kommer helt ann på hvem du snakker med.sjøl spiller jeg bare Enemy Territory(gjort det siden det kom,og har ikke tenkt til å spille noe annet...blir for kjedelig med single player spill)

enig med deg der, uberboss. E T = bedre enn CS, uten tvil.

er sikker på at E T blir bare større og større.

orker ikke LAME single-player spill.

ps. hva heter du på ET? uberboss. og, selv spiller jeg bare på norske servere, noen andre å anbefale?

Skrevet

Hva er det som er så gøy med å starte slike tråder? Det har vel ingen betydning hvilket online spill som er mest populært, hvis du er ute etter å finne et spill som du liker bør du heller se litt på forskjellige online spill og se hva som passer best for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...