Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fokusering på det negative. Akk.

Selv så får jeg noen 2'ere og mange 3'ere på kortet, et par få firere og en femmer. Yey... Mamma forventer at jeg skal komme inn på NTNU (NTH? Husker aldri navnet) på fysiker-linja. Ser ut som jeg kan vifte forvel til den.

 

Jeg sliter også med å bryte denne "forbannelsen", fy faen. Jeg vet hva som må gjøres, men jeg klarer ikke ta meg selv i å gjøre det. Det vil si "begynn og tren", "Ring de du går med og finn på noe", "dra på byen" osv osv, men jeg klarer ikke. Ender opp her uansett.

 

Jauda, lys fremtid for min del.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Karakterene jeg fikk til jul var deprimerende.. Hvis det fortsetter sånn så kan jeg bare glemme australia!! FAACK. Se ut som om jeg må punge litt kr til privattimer.

 

Har så lyst til å komme meg vekk fra stedet og begynne freeesht etter vgs

 

Ja, det ville så klart være uaktuelt å innfri noe som helst før man får belønning. Nei, sier du det!? Har du virkelig mulighet til å bruke ressurser på private lærere? du må i sannhet være forbannet!?

:p

Lenke til kommentar
Fokusering på det negative. Akk.

Selv så får jeg noen 2'ere og mange 3'ere på kortet, et par få firere og en femmer. Yey... Mamma forventer at jeg skal komme inn på NTNU (NTH? Husker aldri navnet) på fysiker-linja. Ser ut som jeg kan vifte forvel til den.

 

Jeg sliter også med å bryte denne "forbannelsen", fy faen. Jeg vet hva som må gjøres, men jeg klarer ikke ta meg selv i å gjøre det. Det vil si "begynn og tren", "Ring de du går med og finn på noe", "dra på byen" osv osv, men jeg klarer ikke. Ender opp her uansett.

 

Jauda, lys fremtid for min del.

Hvorfor må du leve opp til drømmene dine foreldre har om at du skal oppnå alt det de ikke fikk til?

Lenke til kommentar

Mamma gikk på NTNU, derfor forventer hun at jeg skal det samme. Har kun interesse av matte og fysikk på skolen, de andre kjemper jeg for å prøve å få til noe.

Jeg får hele tia "skal du ikke begynne å jobbe med skole snart" og "skal du ikke gjøre noe aktivt istedet for å sitte der hele tia?" De skulle bare visst. Synes det er direkte flaut å være åpen om problemer, ihvertfall med folk jeg omgåes med. De skulle bare visst at jeg ikke bare satt her og spilte, men neida, hva jeg sier hjelper jo lite. For de vet jo best.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Mamma gikk på NTNU, derfor forventer hun at jeg skal det samme. Har kun interesse av matte og fysikk på skolen, de andre kjemper jeg for å prøve å få til noe.

Jeg får hele tia "skal du ikke begynne å jobbe med skole snart" og "skal du ikke gjøre noe aktivt istedet for å sitte der hele tia?" De skulle bare visst. Synes det er direkte flaut å være åpen om problemer, ihvertfall med folk jeg omgåes med. De skulle bare visst at jeg ikke bare satt her og spilte, men neida, hva jeg sier hjelper jo lite. For de vet jo best.

 

Flott sutremodus du har funnet.

:)

Lenke til kommentar

Eg følar at alle mislik meg :( Spesielt voksne folk, dei trur eg er frekk men eg er jo ikkje det.... eg berre seier meiningane mine liksom. og så har eg ingen ordentlige vener. har jo masse folk eg er med og sånn,men eg trur dei synes er rar.

merker det her på forumet og liksom, at det er mange som ikkje likar meg. har fått ein del frekke PMs og sånn. som regel pleier eg ikkje bry meg om at folk ikkje liker meg eller synes eg er frekk og rar, men idag kjenner eg at eg bryr meg :(

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Eg følar at alle mislik meg :( Spesielt voksne folk, dei trur eg er frekk men eg er jo ikkje det.... eg berre seier meiningane mine liksom. og så har eg ingen ordentlige vener. har jo masse folk eg er med og sånn,men eg trur dei synes er rar.

merker det her på forumet og liksom, at det er mange som ikkje likar meg. har fått ein del frekke PMs og sånn. som regel pleier eg ikkje bry meg om at folk ikkje liker meg eller synes eg er frekk og rar, men idag kjenner eg at eg bryr meg :(

 

Slutt å være så selvmedlidende! Det kler deg veldig dårlig!!

Hvis du vil ha en skikkelig venn, kan jeg anbefale deg en Labrador.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Vel, jeg har ingenting imot deg hvis det teller :)

Men feks jeg er en av de veldig ærlige personene. Men jeg tenker litt på hva jeg sier. Si til noen av de du er med når du er alene at du ikke mener det du sier om det hvis du feks har hatt en spøk om det som er litt på kanten. De vil skjønne stol på meg :)

Sårri for leifer.

Lenke til kommentar
Slutt å være så selvmedlidende! Det kler deg veldig dårlig!!

Hvis du vil ha en skikkelig venn, kan jeg anbefale deg en Labrador.

:thumbup:

nja eg føretrekk border collie. eller litt sånn gatemix av altslags får då får dei altslags gode sier!

 

eg meiner det asså seriøst! det er ikkje så veldi gøy alltid å vere mislikt. eller jo av og til er det, men det spør kven som ikkje lik meg .

for eksempel berre slutta eg å vere med ein tidligare kompis av meg så får eg vete av noken felles bekjente av den kompisen at han ikkje kunne vere med meg fordi han ikkje fekk lov av foreldrene. eg vart faen dritlej meg det var jævli flaut. eg hadde nesten ikkje ein gong møtt foreldrene hans dei hadde berre høyrd om meg frå andre.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Slutt å være så selvmedlidende! Det kler deg veldig dårlig!!

Hvis du vil ha en skikkelig venn, kan jeg anbefale deg en Labrador.

:thumbup:

nja eg føretrekk border collie. eller litt sånn gatemix av altslags får då får dei altslags gode sier!

 

eg meiner det asså seriøst! det er ikkje så veldi gøy alltid å vere mislikt. eller jo av og til er det, men det spør kven som ikkje lik meg .

for eksempel berre slutta eg å vere med ein tidligare kompis av meg så får eg vete av noken felles bekjente av den kompisen at han ikkje kunne vere med meg fordi han ikkje fekk lov av foreldrene. eg vart faen dritlej meg det var jævli flaut. eg hadde nesten ikkje ein gong møtt foreldrene hans dei hadde berre høyrd om meg frå andre.

 

 

Etter hva jeg har forstått så oppretter du blant annet en tråd hvor du tirrer på deg en haug med potensielle venner, og det bare for å være sånn ekstra sær. Så hvis det er din fremgangsmåte for å ta kontakt, så anbefaler jeg deg å finne et bedre alternativ.

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...