Kvalen Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 nå angrer jeg litt på at jeg ga bort ps2en til søskenbarnet mitt azz Kjøp deg en ny en! Tenk på hvor mye morro du vil få! Ojojoj, får orgasmiske følelser bare av tanken!
aklla Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 gta:SA har kommet ut som piarat-versjon... les mer her http://fredag.dagbladet.no/fredag/2004/10/21/412028.html
Kvalen Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Nå blir jeg snart sint her.. hehe.. Jeg har har nevt det her! I tillegg er det en egen topic om dette her! Endret 21. oktober 2004 av Kvalen
[Atomic_Bomberman] Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 gta:SA har kommet ut som piarat-versjon... les mer her http://fredag.dagbladet.no/fredag/2004/10/21/412028.html Vet du hvor jeg finner det? DC++ eller kanskje ? Ble veldig veldig ivrig!
Kvalen Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 ' date='21/10/2004 : 12:27'] gta:SA har kommet ut som piarat-versjon... les mer her http://fredag.dagbladet.no/fredag/2004/10/21/412028.html Vet du hvor jeg finner det? DC++ eller kanskje ? Ble veldig veldig ivrig! Drit i å last det ned! Gled deg heller en uke, og kjøp det fredag 29.10! Syns ikke noe om det at folk skal laste ned, det blir bare lekkasjer som ødelegger for de av oss som vil vente til det blir sluppet ut! Det kan jo tenkes at de slipper spillet litt tidligere for å unngå at folk laster ned! Kanskje vi som har forhåndsbestilt får det tidligere! Man kan jo ihvertfall håpe!
Gjest medlem-19530 Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 nå angrer jeg litt på at jeg ga bort ps2en til søskenbarnet mitt azz Kjøp deg en ny en! Tenk på hvor mye morro du vil få! Ojojoj, får orgasmiske følelser bare av tanken! vet det men har litt lite peng nå og gidder ikke å bruke komf pengene til det(moppe for de penga) hvis ikke dere gir meg peger da
Kvalen Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 nå angrer jeg litt på at jeg ga bort ps2en til søskenbarnet mitt azz Kjøp deg en ny en! Tenk på hvor mye morro du vil få! Ojojoj, får orgasmiske følelser bare av tanken! vet det men har litt lite peng nå og gidder ikke å bruke komf pengene til det(moppe for de penga) hvis ikke dere gir meg peger da Du skal bruke pengene på Skippergata du! Gris, tenk på alle sykdommene du kan få! Da er en PS2 og GTA: SA ett mye bedre kjøp. Følelsen vil vare mye lengre også! Du kan jo sette deg i Karl Johan og tigge litt. Vet at det er mange studenter som sitter der og later som de er narkomane! Tiggerne tjener overraskende bra faktisk!!
aklla Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 det er ulovlig å laste ned... men det er mulig å laste ned ganske lett ja, men kan ikke hjelpe deg, da ledelsen i forumet er ganske imot dette... tok med 2 min å finne en kopi av dette spillet... de er ute etter folk som laster det ned, man bør ikke laste ned spill fra nettet, det er ikke lenge til det kommer ut, det er også verdt de 500 kronene som dere må betale(det er vel ca 500)
Gjest medlem-19530 Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 nå angrer jeg litt på at jeg ga bort ps2en til søskenbarnet mitt azz Kjøp deg en ny en! Tenk på hvor mye morro du vil få! Ojojoj, får orgasmiske følelser bare av tanken! vet det men har litt lite peng nå og gidder ikke å bruke komf pengene til det(moppe for de penga) hvis ikke dere gir meg peger da Du skal bruke pengene på Skippergata du! Gris, tenk på alle sykdommene du kan få! Da er en PS2 og GTA: SA ett mye bedre kjøp. Følelsen vil vare mye lengre også! Du kan jo sette deg i Karl Johan og tigge litt. Vet at det er mange studenter som sitter der og later som de er narkomane! Tiggerne tjener overraskende bra faktisk!! hehe gidder ikke å dra 2 timer for å tigge i oslo det re ikke så viktig for meg å spille gta sa, da venter jeg heller til pc version kommer
Hr. Jenssen Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Skrevet 21. oktober 2004 ,21/10/2004 : 12:27] gta:SA har kommet ut som piarat-versjon... les mer her http://fredag.dagbladet.no/fredag/2004/10/21/412028.html Vet du hvor jeg finner det? DC++ eller kanskje ? Ble veldig veldig ivrig! Drit i å last det ned! Gled deg heller en uke, og kjøp det fredag 29.10! Syns ikke noe om det at folk skal laste ned, det blir bare lekkasjer som ødelegger for de av oss som vil vente til det blir sluppet ut! Det kan jo tenkes at de slipper spillet litt tidligere for å unngå at folk laster ned! Kanskje vi som har forhåndsbestilt får det tidligere! Man kan jo ihvertfall håpe! Drite i å laste ned, må han bestemme selv, det han IKKE bestemmer selv, er at han ikke har lov til å snakke om DC og andre fildelingsprogrammer HER på forumet!
Kvalen Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 [iC' date=21/10/2004 : 15:03] ,21/10/2004 : 12:27] gta:SA har kommet ut som piarat-versjon... les mer her http://fredag.dagbladet.no/fredag/2004/10/21/412028.html Vet du hvor jeg finner det? DC++ eller kanskje ? Ble veldig veldig ivrig! Drit i å last det ned! Gled deg heller en uke, og kjøp det fredag 29.10! Syns ikke noe om det at folk skal laste ned, det blir bare lekkasjer som ødelegger for de av oss som vil vente til det blir sluppet ut! Det kan jo tenkes at de slipper spillet litt tidligere for å unngå at folk laster ned! Kanskje vi som har forhåndsbestilt får det tidligere! Man kan jo ihvertfall håpe! Drite i å laste ned, må han bestemme selv, det han IKKE bestemmer selv, er at han ikke har lov til å snakke om DC og andre fildelingsprogrammer HER på forumet! Ja selvsagt bestemmer han selv, men dette var bare en oppfordring fra meg.
Biffer'n Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Det er jo ikke noe galt i å oppfordre folk til å ikke laste ned ett spill da...
jalleks Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Det er jo ikke noe galt i å oppfordre folk til å ikke laste ned ett spill da... Åneivel?
ehs5 Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Det er jo ikke noe galt i å oppfordre folk til å ikke laste ned ett spill da... Åneivel? Seff er det ikke det?
Hr. Jenssen Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Skrevet 21. oktober 2004 Det er jo ikke noe galt i å oppfordre folk til å ikke laste ned ett spill da... Åneivel? Seff er det ikke det? JO
ehs5 Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 [iC' date=21/10/2004 : 18:40] Det er jo ikke noe galt i å oppfordre folk til å ikke laste ned ett spill da... Åneivel? Seff er det ikke det? JO Øøøhm, har på følelsen at noen har misforstått her... Hvorfor er det galt? Han sa : "ikke gjør noe ulovlig, gjør rockstar en tjeneste og betal for spillet" Er det galt?
Döden Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 [iC' date=21/10/2004 : 18:40] Det er jo ikke noe galt i å oppfordre folk til å ikke laste ned ett spill da... Åneivel? Seff er det ikke det? JO Så selv oppfordrer du altså folk til å laste ned San Andreas da? Logikk forsvinner med en gang du nærmer deg.
smetho Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Det er jo ikke noe galt i å oppfordre folk til å ikke laste ned ett spill da... Tror noen leste en setning feil her litt lengre opp. Ta notis av ordet "ikke" i setningen over Om jeg forstår krangelen rett
Kvalen Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 [iC' date=21/10/2004 : 18:40] Det er jo ikke noe galt i å oppfordre folk til å ikke laste ned ett spill da... Åneivel? Seff er det ikke det? JO Så du mener at det var galt gjort av meg da jeg oppfordet folk til å kjøpe spillet?
[Atomic_Bomberman] Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 [iC' date=21/10/2004 : 15:03] ,21/10/2004 : 12:27] gta:SA har kommet ut som piarat-versjon... les mer her http://fredag.dagbladet.no/fredag/2004/10/21/412028.html Vet du hvor jeg finner det? DC++ eller kanskje ? Ble veldig veldig ivrig! Drit i å last det ned! Gled deg heller en uke, og kjøp det fredag 29.10! Syns ikke noe om det at folk skal laste ned, det blir bare lekkasjer som ødelegger for de av oss som vil vente til det blir sluppet ut! Det kan jo tenkes at de slipper spillet litt tidligere for å unngå at folk laster ned! Kanskje vi som har forhåndsbestilt får det tidligere! Man kan jo ihvertfall håpe! Drite i å laste ned, må han bestemme selv, det han IKKE bestemmer selv, er at han ikke har lov til å snakke om DC og andre fildelingsprogrammer HER på forumet! Klart du kan snakke om det... ikke alt på fildelingsprogrammene som er ulovlig vet du.....
Anbefalte innlegg