Gå til innhold

Red october (Fra scrætsj) UPDATE 20/10


Anbefalte innlegg

ENDELIG UPDATE!!!

 

Dårlige nyheter:

Jeg fikk aldri tak i noe billig plexi og har ikke 700 til å bruke på det heller. Så den blir heller kryssfiner.

 

Gode nyheter:

Jeg skal ha en del vinduer. Og tenker nå på et mere stilfullt kabbinett.

Jeg lager en ny tråd i og med at dette er et helt annet proskjekt egentlig ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir noe av. Jeg skal jobbe med det i helga. Lager ny tråd da. Jeg driver setter sammen ramma nå. :D

 

Blir litt fett har tenkt på en kasse av tre med en fin aluminiums plate på fronten. og hele greia skal lakkeres veldig nøyaktig med mange lak i svart. Lysene som skal være inni skal være røde. Noen som har noen andre idèer? :)

 

EDIT: Jeg er veldig enig med at det hadde vært fett med plexi. Skulle bare ønske at jeg fant et sted hvor jeg kunne fått det litt billigere kan man si :p

Endret av thomas_c24
Lenke til kommentar
Det blir noe av. Jeg skal jobbe med det i helga. Lager ny tråd da. Jeg driver setter sammen ramma nå. :D

 

Blir litt fett har tenkt på en kasse av tre med en fin aluminiums plate på fronten. og hele greia skal lakkeres veldig nøyaktig med mange lak i svart. Lysene som skal være inni skal være røde. Noen som har noen andre idèer? :)

 

EDIT: Jeg er veldig enig med at det hadde vært fett med plexi. Skulle bare ønske at jeg fant et sted hvor jeg kunne fått det litt billigere kan man si :p

Hehe, nice da

Hmm, rød lys hadde vært fett, du kan jo prøve med litt forskjellig, UV reaktive kabler og masse UV lys er jo også tøft ;)

Jeg kan ikke komme ned og hjelpe litt? Eller er du hos faren din?

Lenke til kommentar

hmm.... jaja... 700 kr.. for litt plexi..?? faen så dyrt... (Unskyld språket)

så da bøir det et nytt prosjekt.. hehe.. gleder meg litt nå..!

når får du lagt ut blidene a?? (scetchupene)

hmm.. måtte faktisk tegne litt selv her oxo.. tre med alu plate på hørest spenede ut..!

hvis du lakker det svart ell noe sånt så kanskjhe rødt UV-lys hadde vert fint..!! ps hvis du ikke har råd til uv reaktive kabler så kjøp uv-spry;)

funker fett tro meg har sett det i bruk.. har hørt at man må spraye på av og til.. burde man lufte og sån da..! ? har selv lurt på dette! skal skjære ut en litt kul X eller en O i kasse siden min og lage en signatur på den;) kunne blirr rått med løitt uv-spray og rød kaltode da ???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...