Gå til innhold

krigs-spill å anbefale?


Anbefalte innlegg

:no: OPERATION FLASHPOINT er alt for vanskelig! du tåler ca 1 skudd. kameraten min har sittet i et år og er enda ikke ferdig. er for vanskelig

seriøst ? ikke for å vere slem eller noe men det er litt tragisk å ikke kunne klare OFP på 1 helt år! :p

OFP gir deg virkelig følelsen av at du kun er en liten brikke i store spill. Man er liksom bare en vanlig soldat på oppdrag og ingen "Duke Nukem".

 

Jeg har GOTY og runna alle 3 campaignsa på ca 1-2 uker , man må selvfølgelig ha Bittlelitte grann strategisk sans - man kan ikke leke BF1942 i OFP da dør man fortere enn ei flue. gir en utrolig deilig følelse å klare det, ble litt trist i Resistance da på slutten :cry::(:cry: .

Endret av Keylar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:no: OPERATION FLASHPOINT er alt for vanskelig! du tåler ca 1 skudd.

Lol... det er kanskje derfor OFP blir omtalt som den ultimate, mest realistiske krigssimulatoren som finnes?

 

De som gir OFP tid og samtidig har litt taktisk sans vil finne ut at det er ikke noe annet spill som gir mer igjen!

Synes sånne spill blir kjedelige jeg.. Blir altfor realistisk. Det skal være underholdene å spille, ikke irriterende.. Sånne spill blir jeg irritert av.. Et spill som passer perfekt med tanke på hvor mye man tåler er CS! Du tåler ikke for lite og ikke for mye.. :thumbup:

Lenke til kommentar
jo du tåler ALT formye i CS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

sorry for alle utropstegnene men de måtte til

da kan du spille operation flash da.. CS er et spill for de som vil ha det sånn fra lett til mellom vansklig å overleve i spillet.. Tenk hvor mye du tåler i spill som HL, DOOM3 og en rekke andre spill!!!

Lenke til kommentar

um, laster ned? :nei::nei::nei:

 

De er forresten expansion packs...

 

kjøp Operation Flashpoint GOTY edition...det er det BESTE krisspillet man kan kjøpe uten gå til anskaffelse av militære treningsverktøy.. :D

(og selv om det er gammelt, så kan det få NYE maskiner til å knele på sine knær og be om kraftigere skjermkort (med alle settings på max i Resistance addon)

 

Den dagen jeg ser PC'en min kjøre OPF Resistance med max settings...da blir jeg glad...5000 meter view distance og slikt ;))

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...