Gå til innhold

krigs-spill å anbefale?


Anbefalte innlegg

Så gjennom trailern nå.. fy fet så tøfft ut! Når kommer spillet ut?

De regner med å kunne gi oss spillet Januar/Februar 2005. Spillet er så og si ferdig, men de vil vente å heller kunne gi spillet til Xbox/PC/PS2 samtidig.

 

I E3 snutten hadde de forresten brukt "god mode" som gjorde han udødelig. Normalt skal man bare tåle et par skudd, helt avhengi av hvor man blir skutt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei, jeg er veldig stor fan av krigs-spill. har ikke runna så mange, men fikk dilla på det etter jeg runna call of duty, som var helt digg. har lyst til å runne alle medal of honor-spillene også, men er de gode nok?, er de slik at man blir lei av de etter en stund?.

 

hvis noen har noen andre singleplayer førstepersons-spill som man ikke går lei av så er det bare å poste....

MoHAA spillene er har dårlige singelplayer, men dritbra multplayer. Du kan også prøve alle battlefield spillene og Hidden and Dangerous 2

Lenke til kommentar

Alle som liker OFP kan bare glede seg til MEC 2004 er ferdig og alle mission'ene blir sluppet! Der er det mye bra! (MEC2004 = Mission Editing Contest 2004, offisiell missionmaking konkurranse avholdt av Bohemia Interactive Studios)

 

gunfreak19; hva slags type krasj er det du får med OFP?

 

Hvis vi skal nevne spill som ikke er sluppet enda, vil jeg ta med Close Combat: First to Fight. Det ser og høres lovende ut... :hmm:

Lenke til kommentar

Nei, begge er 3rd person, noe jeg ikke spesielt liker i sånne spill. Har heller aldri likt Conflict serien.

 

Jeg vet ikke om Vietnam spillene snart har utlevd seg selv...?

 

For å ta en kjapp oppramsing;

 

-Line of Sight: Vietnam - ok billigspill, bruker samme grafikkmotor som Dirty Dozen...mao. helt ok men ikke noe mer. Passe gøy i singleplayer.

-Vietcong + Fist Alpha - en del bra missions i SP, var gøy i MP til å begynne med, ikke min favoritt...

-Battlefield Vietnam - under rette omstendigheter veldig bra i MP, SP eksisterer ikke (ærlig talt...SP mot bot'er dumme som brød? sheeez...)

-Shellshock: Nam 67 - noen detaljer som er meget bra, dunkelt og trist, 3rd pers og kameraføringer som er verre enn Alone in the Dark og Resident Evil...

-Conflict Vietnam - ikke prøvd enda, men antar at det er samme ulla som de 2 andre Conflict spillene...

 

Så er det 2 kommende Vietnam spill:

 

-Men of Valor: Vietnam - ser lovende ut så langt...iallefall grafikkmessig på PC. Om 2015 klarer å levere det ultimate Vietnam spillet eller om det bare blir en scripta affære som går i glemmeboka; vel det gjenstår og se!

-Vietnam: The Teth Offensive - har ikke klart å få tak i noe særlig info eller media fra dette enda... så her gjenstår alt og se...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...