John Deere Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Hei. Hadde en merkerlig opplevese i dag. Har kjøpt meg et Lian Li kabinett. Jeg flytta over all hardwaren min fra den forrige pcn inn i dette nye kabinettet. Da jeg skulle boote pcn fikk jeg til min store forskrekkelse se at BIOS var resetta. Ikke at det gjør så mye, men det skal vell ikke skje helt av seg selv?!? Har ikke rørt batteri eller cmos pin. ' Hva kan denne resetten komme av?
Muffinman Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Har faktisk vært borti det ved et tilfelle, et ca. 2.5 år gammelt Abit SD7. Dette ble kjørt med en NW1.6 på 133 mhz fsb, men i løpet av tiden siden det var nytt har det stilt seg tilbake til default (100 mhz) tre ganger. Hva det skyldes ble jeg ikke klok på, og å sende det inn er vel neppe aktuelt all den tid en slik feil jo aldri opptrer når det blir testet.
John Deere Skrevet 7. september 2004 Forfatter Skrevet 7. september 2004 Får vell bare leve med spøkelser i huset Så lenge det ikke skjer igjen så er det jo ikke noen Big deal
Jarmo Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Har opplevdt det sammen selv, riktignok ved lynnedslag....
Malvado Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Du byttet psu ikke sant? Kan være pga at du demonterte hovedkort og tok ut og inn deler. Har selv hendt meg med msi kort.
John Deere Skrevet 7. september 2004 Forfatter Skrevet 7. september 2004 Ja flytta over PSU. Dvs demonterte og monterte...
Hårek Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Hvis du legger HK på et ledende underlag så kan dette skje, da kortslutter batteriet.
Hoax Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 BIOS resetter seg selv når batteriet til BIOS'en er tomt for strøm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå