TCi Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Dette er to bilder som tidligere bare var tilgjengelig som scan. Kilde: http://www.halflife2.net/forums/showthread...&threadid=36447
ZkedaR Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 For å være ærlig imponerer ikke HL2 lenger, gledet meg tilo det for lenge og har nesten gått lei før jeg har fått prøvd det engang
Potetdamen Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 bildene: blir digg skyte hull på planker,sette soffan forran døra så soldat "dyrene" ikke kommer seg inn osv..
TCi Skrevet 6. september 2004 Forfatter Skrevet 6. september 2004 Bildene er fra PC Gamer i fjor etter det jeg har fått med meg. Bildene er visst vist med dx8 rendreren.
Kasp Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 For å være ærlig imponerer ikke HL2 lenger, gledet meg tilo det for lenge og har nesten gått lei før jeg har fått prøvd det engang
TCi Skrevet 6. september 2004 Forfatter Skrevet 6. september 2004 For å være ærlig imponerer ikke HL2 lenger, gledet meg tilo det for lenge og har nesten gått lei før jeg har fått prøvd det engang Så dere mener spill er bra etter grafikken?
Arne And Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 For å være ærlig imponerer ikke HL2 lenger, gledet meg tilo det for lenge og har nesten gått lei før jeg har fått prøvd det engang Fikk også den følelsen her om dagen, så jeg satte meg ned og spilte HL: Blue shift (hadde ikke spilt det tidligere) i helgen. Nå gleder jeg meg som aldri før. Fikk HL-følelsen tilbake. Jeg vil ha mer!!
Shimano Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Nå begynner bildene å få en karakter av 'dette har vi sett før' og eventuell imponeringseffekt har (ihvertfall for meg) gitt seg for lenge siden. Hvor mange bilder og Bink-filer skal de slippe før selve spillet kommer montro? Lite moro med et spill der man har sett mange av fiendene og omgivelsene på forhånd synes jeg, og jo mer de viser på forhånd jo mindre wow-faktor får selve spillet.
thomanil Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 (endret) Lite moro med et spill der man har sett mange av fiendene og omgivelsene på forhånd synes jeg, og jo mer de viser på forhånd jo mindre wow-faktor får selve spillet. Så la vær å se på hver bidige preview\screenshot\gameplay-film da. Endret 6. september 2004 av thomanil
oerhört Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Half-Life 2 har vel igrunn ikke fått sjansen til å imponere enda, så hvordan noen her kan si at spillet "ikke imponerer lenger", forstår jeg ikke. Vi får først se om det imponerer når det kommer ut, inntil da ville jeg være forsiktig med å avskrive det. Den kraftige forhåndsdømmingen jeg opplever hos mange finner jeg ganske barnslig, i hvert fall så lenge den begrunnes med ikke imponerende nok grafikk.
Enceladus Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 (endret) jeg lider av samlemani......tar vare på bildene Endret 6. september 2004 av Gammelsko
audunr Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Half-Life 2 har vel igrunn ikke fått sjansen til å imponere enda, så hvordan noen her kan si at spillet "ikke imponerer lenger", forstår jeg ikke. Vi får først se om det imponerer når det kommer ut, inntil da ville jeg være forsiktig med å avskrive det. Den kraftige forhåndsdømmingen jeg opplever hos mange finner jeg ganske barnslig, i hvert fall så lenge den begrunnes med ikke imponerende nok grafikk. Hipp hurra! Og når det gjelder grafikken: Jeg håper mange kommer til å bli overrasket over hvor god den er (jeg har jo heller ikke spilt spillet selv). Jeg vil si det slik at historien, animasjoner, fysikkmotoren og brettdesignet er med på å gjøre grafikken god. Det er det vanskelig å oppleve på screenshots. Jeg mener ikke at god fysikk alene er nok til at grafikken i HL2 vil skinne sterkere enn Betlehemsstjernen, men jeg tror at de tingene vi har hørt så mye om vil inngå i en helhet som til syvende og sist vil ta pusten av oss. Bink-filmene er slik sett mye mer imponerende. MVH Audun
Hermans Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Nå har jeg sett hver eneste film av hl2 der ute(ca ) , til og med disse bink videoene. Og jeg tror grafikken kommer til å bli super. Helt annen type grafikk enn Doom3 , hvor de fokuserer på poly-bump. På Half-life 2 fokuserer de på teksturer og fysikk. Og jeg ble riktig imponert i byene, du kunne se skyskrapere langt i bakgrunnen... wao! Og ikke minst trynene på folk, altså g-man ser ekte ut av og til!
thomassit0 Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 enig... syns det er "skarpere" mer realistisk grafikk i hl2.. uansett, gleder meg veldig og tror det blir kjempebra..
Bear^ Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Begynner å bli dritt lei av ventinga. Bilder, bilder og atter flere bilder, de får vi ja, i masse vis. Men "The real thing", den ligger bare å støver ned en plass og nektes adgang til det offentlige markedet.
Biffer'n Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Synes det er litt kult å vente. Tenk hvis HL 2 blir ett ordentlig revolusjonerende spill, som blir husket mange mange år fra nå. Da kan du sitte om 40 år og skryte og si: "Det spillet hadde jeg tålmodighet til. Jeg ventet 3 kalde vintre på det og spiste barkebrød. Ja, uff. Dagens ungdom er så bortskjemte, som får alle toppspillene uten utsettelser"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå