-Teddy- Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Spilte public i stad, der vare det en som hette "I'M A ROBOT PLEASE GUIDE ME!" han var på laget mitt. Det var en afk'er, som hadde skrudd på en BOT! Det den gjorde var å følge etter oss, og den hadde aimbot så til de grader.... Så det var bare å få den til å følge deg, og STOOOOOOORME fienden Moro for oss; ikke for fienden Har recorda og, gidder ikke legge ut nå. Boten pratet og; "I'm a robot, please guide me Terror", også fulgte den etter meg..... Bare rett etter, den gikk ikke foran. Og var han "last man standing" så stod han helt rolig, inntil det kom en fiende som ble skutt i hodet.... Ekstremt plagsomt å sitte og vente da...! Noen som har opplevd andre morsomme cheats eller? BTW, noen ganger er den "3 ords kvoten" litt plagsom....
Mr.Clean Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 hehe ja på RealBot'en på cs hvis du skriver rb_Ilikeeggs i consolen løp botsen sidlengs!
-Teddy- Skrevet 6. september 2004 Forfatter Skrevet 6. september 2004 Joda, kan jeg gjørra. Men ikke akkurat nå, senere i dag
Sigga Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Cheats er vel ikke morsomt for de som ikke har cheatern på laget sitt..
-Teddy- Skrevet 6. september 2004 Forfatter Skrevet 6. september 2004 Hehe, jo akkurat den cheaten der var ikke så ille Men aimbot wh osv er ikke så morro. Men akkurat den der hadde jeg sansen for
Sigga Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Hehe, jo akkurat den cheaten der var ikke så ille Men aimbot wh osv er ikke så morro. Men akkurat den der hadde jeg sansen for Da så Så legg ut filmen da mann! :!:
-Teddy- Skrevet 6. september 2004 Forfatter Skrevet 6. september 2004 Har aldri brukt cheats jeg! Må vel være den eneste Film kommer etterhvert, det blir en .dem fil, gidder ikke noe annet.
-Teddy- Skrevet 6. september 2004 Forfatter Skrevet 6. september 2004 Oi, .dem fila er på 70MB.... Kan jeg kutte i .dem filer? Trenger bare 5 av de 70Mb'a....
Znoken Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Cheatere er noen store tapere uansett spill.....
danilovic Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Oi, .dem fila er på 70MB.... Kan jeg kutte i .dem filer? Trenger bare 5 av de 70Mb'a.... Zipper du den, blir den ca 1/10 av størrelsen...
uberhunter Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Oi, .dem fila er på 70MB.... Kan jeg kutte i .dem filer? Trenger bare 5 av de 70Mb'a.... Zipper du den, blir den ca 1/10 av størrelsen... lol, d r kraftkomprimering da, kanke være winzip eller winrar ihvertfall!
-Teddy- Skrevet 6. september 2004 Forfatter Skrevet 6. september 2004 Joda, jeg har zippa og den gikk fra nesten 80Mb til 17MB Legger ut senere, har ikke noe sted å legge den ut, gidder ikke registrere meg ENDA en gang på start.no nå.... Trenger plass til en fragmovie et sted og....
Skurupu Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Letteste er å legge den direkte ut på forumet.
-Teddy- Skrevet 6. september 2004 Forfatter Skrevet 6. september 2004 Sant det!!! Har glemt at vi har en sånn finfin upload funksjon her *Starter upload* - Men er den ikke ferdig om 10 min avbryter jeg og tar det i morra i stedet, skal spille litt før jeg legger meg og...
-Teddy- Skrevet 6. september 2004 Forfatter Skrevet 6. september 2004 (endret) F*EN! H*LVETE! Hadde stått på i 25min nå, og lastet opp, også går jeg inn på PULSE (Tatstrykkteller) og trykke rpå linken til hjemmesiden deres, og de åpner det jæ*la crappet sitt i samme vindu som jeg hadde på oppgavelinjen! Og opplastningen stoppet! Får heller ta det i morra, gidder ikke mer nå.... Endret 6. september 2004 av -Teddy-
Anbefalte innlegg