Gå til innhold

Ny Logitech MX1000 annonsert!


Anbefalte innlegg

Denne nye musen fra utvikleren Logitech vil bli revoulusjonerende!

 

Blant annet fordi at den vil ha Laser istedet for optikk!

 

We've turned off the red light on these optical mice and replaced it with an invisible laser that will change the industry, said David Henry, Logitech senior vice president of the Control Devices Business Unit. Laser will eventually make the optical mice of today obsolete. With laser technology, mice will see more microscopic detail. The nature of laser light gives mice the ability to track with amazing accuracy on more surfaces with more responsiveness than ever before.

 

The Logitech MX 1000 Laser Cordless Mouse will be available on retail shelves in the U.S. and in Europe and through the official Logitech website beginning this month. Its suggested retail price is USD 79.95 in the U.S.

 

Kilde

 

EDIT: Bilde av den:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så lenge den ikke har tråd vil ikke jeg kjøpe :)

 

Tråd er et must.

Enig...

 

Den er ikke i veien for min del og da slipper jeg det med batterier :p

Utdrag fra valent's bruker erfaring... ;)

den skrur seg av hvis du ikke bruker den i 10 sekunder = sparer batteri, den skrur seg på med en gang du beveger på den under 0.02 sek.

Presisjonen er heeeelt suverent.. kongen av konger?

 

EDIT: Sry Thompzen, visste ikke det...Rapporterer den selv! :)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Ledningsfloker :love: hva er galt med det?

 

Trådløst er tregere :!:

Trådløst fungerer muligens en del værre på spill som cs og Q3 osv...

 

Men hvem fane bryr seg om det?

 

CS:S Kommer jo, og der vil det ikke være SÅÅÅ stor forskjell på trådløst, og hale-mus!

 

Anyways, MX1000 er nå i allefall bedre enn den forbanna labtec musa jeg har nå (kjøpt på Rimi for 99 spenn) Siden MX700 musa mi brøt sammen... :cry:

Lenke til kommentar

Trådløs mus har jeg ingen ting imot. Det lille av reaksjon du mister av å ikke ha en ledning er såpass liten at du ikke merker noe til den.

 

MEN det som er så kjipt er at du må bytte baterier! Det fins ikke noe i hele verden som kan gjøre meg så irritert som når det ikke er noe mere batteri igjen i musa og heller ikke noen flere batterier her hjemme, så er buttikker og kiosker stengt!! Da kan jeg bli så forbanna at det går utover inventaret her hjemme!!! :wallbash:

Lenke til kommentar
Trådløs mus har jeg ingen ting imot. Det lille av reaksjon du mister av å ikke ha en ledning er såpass liten at du ikke merker noe til den.

 

Det trur jeg nok variere litt fra person til person... Har selv en trådløs logitech mus og MS IntelliMouse 4 med tråd, og syns det er merkbar forskjell på de to når jeg spiller...

Lenke til kommentar
Trådløs mus har jeg ingen ting imot. Det lille av reaksjon du mister av å ikke ha en ledning er såpass liten at du ikke merker noe til den.

 

MEN det som er så kjipt er at du må bytte baterier! Det fins ikke noe i hele verden som kan gjøre meg så irritert som når det ikke er noe mere batteri igjen i musa og heller ikke noen flere batterier her hjemme, så er buttikker og kiosker stengt!! Da kan jeg bli så forbanna at det går utover inventaret her hjemme!!!  :wallbash:

Hehe, da vil nok dette glede deg: Til MX1000 (som til mx700 og 900) følger det med både opplad-bare baterier og lader!

 

Du setter bare musa oppi ladderen når bateriene er oppbrukt...

 

EDIT: Er det noen norske nett-steder som selger MX1000?

Jeg har sett på både komplett og PSdata, men de får ikke inn før om ei stund!

Og om det er noen som selger den nå, hvor er den billigst?

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...