Radial Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 ny info: Eb brikkene forsvinner fra markedet... Kilde og link?
Ni kon Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 link finnes ikke Jeg har bare info fra høyere hold. Ta mitt ord på det.
Radial Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Skal ikke rokke ved ditt ord Dahle, men jeg finner det veldig merkelig. http://www.bleedinedge.com/forum/showthrea...10&page=1&pp=15 http://www.bleedinedge.com/forum/showthread.php?t=3613 Men kan jo hende det ligger en ukjent strategi bak der en plass, men det virker jo helt meningsløst å fjerne den mestselgende serien fra markedet? De klarer jo ikke å lage nok av disse brikkene.
Ni kon Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 fikk denne infon for 30 minutter siden.... De kommer nok med tilsvarende brikker, men eb brikkene forsvinner fra markedet Edit: jeg har reservert et sett til meg selv frem til mandag
Radial Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 (endret) Ok jeg gir meg.. Glad jeg har sikret meg et par Edit: Sinnsyk formulering. Endret 10. september 2004 av Radial
abraxa Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Aaaauda.... jeg ser at netshop har fjernet brikkene fra nettsiden. Jeg avtalte over mail i går at jeg skulle få bytte, og sendte også inn R-2 i går. Nå håper jeg virkelig at de har holdt av et par, ellers så sliter jeg litt... Får satse på at Dahle ikke trenger et par til
eXZire Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Bare lrer.. hva er egentlig RAM booster?
Radial Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 husk ram booster da Radial... Allerede på vei i posten
albe Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 OK, jeg fant ramboostern: http://www.driverheaven.net/reviews/OCZDDRbooster/ Selges denne i Norge? Hva er prisen på detta?
Vice Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Bare lrer.. hva er egentlig RAM booster? En liten "dummy brikke" som du plugger inn i en ledig ram-slot. Brikken gjør at du kan booste volten til minnet utover det hovedkortet tillater.
Radial Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Bare lrer.. hva er egentlig RAM booster? Det er kort fortalt en turbo til rambrikkene. F.eks. mitt hovedkort gir maks 2.7v til rambrikkene, mens de egentlig bør ha 2.8v for å kjøre optimalt. I tillegg dekker ocz-garantien inntil 3.0v, dvs. 0.2v ekstra - noe som betyr en del for å kjøre strammere timings og mer stabil overklokk. Med ramboostern kan jeg gi brikkene så mye som 3.7v (det er jo seff litt for mye), men du skjønner vel poenget.
Radial Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Selges denne i Norge? Hva er prisen på detta? Netshop
AvIOn Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 link finnes ikke Jeg har bare info fra høyere hold. Ta mitt ord på det. Dette stemmer nok IKKE. og til deg som sa at EB var tatt bort fra webshoppen, du er jo helt på jordet. Leste i går på ett forum at OCZ lager EB-brikkene for harde livet for å følge opp etterspørseln av dem, og at de ikke hadde noen planer om å stoppe å lage disse med det første. Finner ikke utl nå,men skal se om jeg klarer å finne det i løpet av dagen.
abraxa Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 (endret) [ og til deg som sa at EB var tatt bort fra webshoppen, du er jo helt på jordet. Jaja Se om du finner PC3700 E.B på dene siden da, den stod der i går. Vanligvis ville produktet stått der fortsatt med "ventes inn" dato, men nå er det fjernet... Edit: Tenker selvfølgelig på 2x512 Endret 10. september 2004 av abraxa
AvIOn Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 (endret) De har jo fortsatt 3700 EB inne, men bare ikke 2*512.. Kanskje det var de vi snakket om... Men du sa vel at EB var fjernet... Også har de jo fortsatt 3500 som er bekreftet lev-dato på... edit: Da må du være litt mere spesifik slik at det ikke blir misforståelser som dette... Da tenker jeg på post nr 1 her der du skriver at EB er tatt bort. Men fint at du rettet opp de posten ovenfor denne Endret 10. september 2004 av AvIOn
Ni kon Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 AvIOn Utenlanske forum har bare old news. Det er forumet til hw der det virkelig skjer
AvIOn Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 AvIOn Utenlanske forum har bare old news. Det er forumet til hw der det virkelig skjer Tror jeg også.. De som jobber hos OCZ som skriver på ocz eget support forum har nok ikke peiling på hva de gjør
Ni kon Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Avion- Regner med at du kommer å innrømmer at hw er stedet å være innen klokken 1600 i kveld Som sagt. Hw er stedet å følge med på Ikke er vi bare først ute med hva som skjer i LCD verden, vi er også først ute om hva som skjer i ram verden også
abraxa Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 De har jo fortsatt 3700 EB inne, men bare ikke 2*512.. Kanskje det var de vi snakket om... Men du sa vel at EB var fjernet... Også har de jo fortsatt 3500 som er bekreftet lev-dato på... edit: Da må du være litt mere spesifik slik at det ikke blir misforståelser som dette... Da tenker jeg på post nr 1 her der du skriver at EB er tatt bort. Men fint at du rettet opp de posten ovenfor denne Hæ? De har noen 3500 EB ja, men de er jo lagervare. 3700EB gikk tydligvis tom i natt, for de hadde et par på lager i går (2x512). Jeg ser ingen E.B. med bekreftet leveringsdato... Ok, vi snakker sikkert litt rundt hverandre... Men jeg ønsker meg 2x512 3700 E.B., og akkurat nå ser det ikke bra ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå