kfinne Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Jeg har just kjøpt meg en laptop (G551) med ati mobility radeon 9000. funker det helt fint å installere standard 9000 drivere til dette skjermkortet, eller må jeg ha de spesielle mobility driverene (som jeg ikke finner..)
Datanerd01 Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 (endret) Usikker men høres ut som du må ha mobility drivere... Google litt og se da hva du finner.... Fant f.eks denne Endret 5. september 2004 av Datanerd01
Carnifex Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Du kan ikke installere standard radeon drivere på mobility. Du må enten hente drivere fra hjemmesiden til produsenten eller bruke omega drivere.
kfinne Skrevet 5. september 2004 Forfatter Skrevet 5. september 2004 takk, men de driverne er over et år gamle.. hvorfor har ikke ati disse driverne på sin hjemmeside? jeg fikk noen drivere med laptopen, men disse er også lite oppdaterte..
kfinne Skrevet 5. september 2004 Forfatter Skrevet 5. september 2004 har noen av dere erfaringer med omega driverene?' kan jeg installere disse over de gamle driverene, eller bør jeg avinstallere disse først? takk for helpen
Carnifex Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 takk, men de driverne er over et år gamle..hvorfor har ikke ati disse driverne på sin hjemmeside? jeg fikk noen drivere med laptopen, men disse er også lite oppdaterte.. ATI lager ikke drivere for mobility. Det er maskinleverandørene sitt ansvar. Som du sier er de ofte gamle, men du kan laste ned fra http://www.omegadrivers.net/.
Carnifex Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 har noen av dere erfaringer med omega driverene?'kan jeg installere disse over de gamle driverene, eller bør jeg avinstallere disse først? takk for helpen Du bør absolutt fjerne de gamle driverne ja. Om du ikke har noen avinstalleringsmulighet kan du bruke drivercleaner fra http://www.driverheaven.net/cleaner/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå