-Teddy- Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Jeg trenger noe musikk i kjapt tempo til bakgrunnsmusikk til en film.... Noen som vet om noe bra musikk i kjapt tempo?
-Teddy- Skrevet 5. september 2004 Forfatter Skrevet 5. september 2004 Vet ikke... 128kbps eller hva det heter, og sjanger? Vet ikke.... Alt mulig som går i kjapt tempo og kan passe til en radiostyrt nitrobil med rpm på 30K.
nr.4 Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Vet ikke... 128kbps eller hva det heter, og sjanger? Vet ikke.... Heaheahehe, han snakke om bpm, altså beats per minute. Vanskelig å komme med noe forslag her ass... Tenker du noe i retning Hoobastank - Out of control, eller noe sånt som JS16 - Stomp to my beat? Ved nærmere ettertanke hadde vel sistnevnte passet dårlig til en sånn film.
-Teddy- Skrevet 5. september 2004 Forfatter Skrevet 5. september 2004 (endret) Hakke peil.... Bare kom med noen forslag... Får tak i det gratis.... Endret 5. september 2004 av -Teddy-
JR Ewing Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Lostprophets - We Are Godzilla You Are Japan.
Jeremy Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Siden det er en "bilfilm", så kan du prøve Dallas Superstar - Fast Driving, Lisa Miskovsky - Driving One Of Your Cars (brukt i den Solberg/Loeb-videoen på NRK, ble meget bra).
Sondre^^ Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Sonata Arctica, de spiller speedmetal...f eks "8th commandment" og "Blank File" er eksempler på raske sanger.
wichtom Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 endel av noe gamle helloween låter. alt før keeper of...platene
H4ngm4N Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 jeg digger musikken fra Need for Speed Underground, noen som kan passe er: Rancid - Out of Control Rob Zombie - Two Lane Blacktop Static X - The Only Element 80 - Broken Promises
Paulex Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 (endret) Johan gielen - twisted Manson - born again Metallica - fuel (er jo bilsang) (mye brukt i mopedcross filmer) Håper du poster URL til resultatet Endret 5. september 2004 av Paulex
nr.4 Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Håper du poster URL til resultatet Det gjør vi ja.
-Teddy- Skrevet 5. september 2004 Forfatter Skrevet 5. september 2004 Hehe, filmen ligger allerede ute, uten musikk vel å merke, kommer med musikk i morgen eller i overimorgen http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=282113&hl= Det er film #2 jeg holder på å fixe musikk til. Eller; dere holder på å fixe musikk til
nr.4 Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Her har vi altså filmen vi skal finne musikk til.
-Teddy- Skrevet 5. september 2004 Forfatter Skrevet 5. september 2004 Ok, hadde kanskje vært en ide å poste det i første post... Hmm... Ja det hadde det. Men nå har jo du postet den
Paulex Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Ville valgt en av mine forslag over egentlig. Kommer ann på hva du liker. Utrolig bra bil da. Hvor mye måtte du ut med for den? (eller verdien av den) Siden jeg regner med at ikke den er helt "orginal".
-Teddy- Skrevet 5. september 2004 Forfatter Skrevet 5. september 2004 Den bilen der er nesten 100% standard... Jeg har byttet til extra myke fjærer, skal oppgradere til bedre luftfilter fra dynamite nå, ellers er alt standard Den kostet 5400, nå koster den 3990 +radio til 1200 da.... Og fjærerne kostet 250kr. Og diverse reparasjoner er jo utført da.... Har kostet på den ca 2000kr i oppgraderinger og reparasjoner. Mest til reparasjoner.... Mulig jeg ble litt offtopic inni der....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå