Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 RUMOR #1: Half-Life 2 will ship in November. Source: A Wedbush Morgan report issued earlier this week. The official story: "No comment." – a VU Games spokesperson. What we heard: Analyst Michael Pachter's report states it clear as day: "…we also expect three PC games to break the million-unit threshold in 2004, including… November's Vivendi-Universal (V-Not Rated) release Half-Life 2." Before asking Vivendi for confirmation, we went to marketing rep Doug Lombardi at Valve. "We're currently planning to send release candidates to Vivendi by September 15th," he told us. The timing's right. "However," he adds before we can get our hopes up, "VUG hasn't given us a ship date yet. Might be best for you to ask them directly. Let me know what you hear." Bogus or not bogus?: GameSpot to Doug: They said "No comment." Seriously, if they're not telling you, you figure they'd tell us, right? Right? GameSpot to readers: In any case: Not bogus. Happy Thanksgiving.
thomassit0 Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 jaja..rykter.. jeg venter til jeg hører en offisiel utalelse før jeg begynner å glede meg..
notarget Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Er klar over ryktet, men jeg gir blaffen i alle slags utgivelsers rykter. Er så mange forskjellige ute å går nå. Når det er offisielle nyheter da tolker jeg det som sant..
gobyfly Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Gjør som meg , tenk/fantaser om at det kommer neste år , sånn cirka i juli.
Janivars Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Gjør som meg, finn et annet spill og oppsluk deg i det så tenker du ikke så mye på HL 2.. Men skal innrømme, det er ikke så lett, HL var barnefavoritten min...
Bear^ Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Bynner å bli sykt lei av rykter og falske forhåpninger. Jeg skulle ønske Valve fikk ferdig spillet, men det ser nesten ikke ut som de gidder å ta hensyn til forhåpningene rundt dette spillet. Gleder meg ja, men begynner å se mørkt på det, har jo vært lovet et HL2 nå så lenge jeg kan huske
co2 Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 (endret) Ikke gidder å ta hensyn? Det finnes ikke noen annen utvikler som viser så mye hensyn til fansen som Valve. Eneste problemet har vært utsettelsene, men det er for å lage et bedre spill, med andre ord, DE VISER HENSYN TIL OSS! EDIT: Fin avatar? hhahaha EDIT2: Sorry, visste ikke om dette Endret 5. september 2004 av co2
TCi Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Gleder meg ja, men begynner å se mørkt på det, har jo vært lovet et HL2 nå så lenge jeg kan huske Dersom du kan huske 15-16 måneder tilbake så Half Life 2 ble annonsert for første gang like før E3 messen i 2003.
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Det har lenge vært skyhøye forventninger til dette spillet, det spørs om man ikke blir en smule skuffet når spillet kommer.
Kenny000 Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 EDIT: Fin avatar? hhahaha Det er ikke lov med animerte avatarer..
Ol'H Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Ikke gidder å ta hensyn? Det finnes ikke noen annen utvikler som viser så mye hensyn til fansen som Valve. Eneste problemet har vært utsettelsene, men det er for å lage et bedre spill, med andre ord, DE VISER HENSYN TIL OSS! nåja de utsettelsene var litt grove... Og valve har jo ikke akkurat vært rause med skjermbilder og annen goody. Greit noen videoer som har kommet i d siste setter jeg veldig pris på. Men og si at det er den utvikleren som tar mest hensyn er vel en overdrivelse. BLizzard f.eks er mye bedre på og ta vare på fansen, samme med ID... Valve er ikke dårlige men best i klassen er de ikke.
TCi Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Grunne for at de ikke har lansert så mange skjermbilder og filmer er pga. de ikke ønsker å vise noe som kan ødelegge story'en. Og Valve er muligens den utvikleren som hører og setter størst pris på fansen. De samlet mange mod'ere for de mest lovende mod'ene for å gjenomgå den nye Editoren og mulighetene til Source osv. Har ikke hørt noen annen utvikler gjøre lignende.
H4ngm4N Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 jeg har også gått over til å tro at det kommer en gang etter nyttår, så blir jeg ikke så skuffa.... har vært skuffa en stund nå. men de tar vare på fansen ja, men de er ikke de eneste, om de er best eller ikke vet jeg ikke.
Hr. Jenssen Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 (endret) Ikke vits å høre på rykter. Ikke vits i å fortelle dem videre i allefall... Tenk, hvis mange nok personer sier disse ryktene til andre, vil ryktet etter hvert endre seg til "fakta" og muligens komme helt til Gabe! Så sier han, når han hører det: "Oh, it's coming in November? Cool! I thought it was December! Well, in that case im looking forward for HL2! I have, ever since we said that it was under construction!" :!: :!: :!: Endret 5. september 2004 av MeTa][iC
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 de ikke ønsker å vise noe som kan ødelegge story'en. vel, da gjorde de en jævla god jobb når de ved et "uhell" la ut alle dialogene til half life 2
TCi Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 de ikke ønsker å vise noe som kan ødelegge story'en. vel, da gjorde de en jævla god jobb når de ved et "uhell" la ut alle dialogene til half life 2 Vel de gjorde en god job de som var dumme nok til å lese de
jevel Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 La oss tenke tilbake... Når var sist man ventet såpass lenge på et spill? Hvordan ble opplevelsen når det kom? Jeg sier bare Halo. Det var i allefall en stor skuffelse. Kan vel også ta med DoomIII her. Ventet lenge, så lovende ut, ble bare OK, ikke superbra sånn som man kanskje forventet. -KJ
Potetdamen Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 La oss tenke tilbake... Når var sist man ventet såpass lenge på et spill? Hvordan ble opplevelsen når det kom? Jeg sier bare Halo. Det var i allefall en stor skuffelse. Kan vel også ta med DoomIII her. Ventet lenge, så lovende ut, ble bare OK, ikke superbra sånn som man kanskje forventet. -KJ Halo en skuffelse? wtf..
jevel Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Ja. Jeg vil faktisk gå såpass langt at jeg vil kalle Halo for en skuffelse. Men hovedsaklig på grunn av at det tok så inni hampen lang tid å utvikle. Jeg så den første demoen av det spillet i 2000 eller deromkring. Hadde det kommet på den tiden ville det ha vært sensasjonelt. Men når det omsider kom var mange av de store aspektene ved spillet (multiplayer med fly, biler og annet snacks) allerede gjort. (BF f.eks.) Dermed måtte det klare seg på grafikk og gameplay. Grafikken får 9/10, mens gameplay var heller trøtte saker. Spesielt på slutten der du løper i uendelige ganger. Lite oppfinnsomt. -KJ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå