Gå til innhold

Norge - Italia 1 - 2. Lavnivå i verdensklasse!


Rufati

Anbefalte innlegg

Er det mulig?? Er det for faen mulig? Henter et sitat fra en god svensk film som ikke må forveksles med Norges innsats i dag: "Jäg skjems, jäg sitter her och skjems!"

 

Petter Rudi? Må bare si det.. Han taklet ikke EN italiener. Enten var han redd for at hårfrisyren på leggen skulle bli ødelang, eller så var han bekymret for at brunkremen kunne forsvinne fra samme kroppsdel.

 

Hva gjorde midtbanen, eller for den del fosvaret? Jeg var i store deler av kampen meget usikker på hvem som fakisk hadde de respektive plassene. Jeg tror klikk-klakk (eller "One Touch") spill er for kompliserte ord for Åge Hareide å uttale, så derfor sier han Flo-Passningen istedet, lettere det vett! Men nå har det jo seg slik at Norge har bare en spiller som kan legge så lange passninger(Riise), men hva hjelper det... NÅR VI MANGLER EN VESENTLIG DEL--->-->--> FLO!?!?!?!?!?

 

Og som det ikke er nok å bruke fotballspillere som hadde sin stjernetid i 94'.... så setter vi liksågodt inn de spillerene som faktisk kunne avgjort en slik kamp i det 87 og 90 min. Det er beyond.. way beyond!

 

Og du da Åge Hareide.... hehe.. du koser deg nå? Rosenborg skal møte Arsenal og andre storheter i Europa. Beundringsmerkverdig avgjørelse du tok ved å gi fra det beste roret i Norden.. hehe, jeg må faktisk le! Kos deg når Rosenborg kjører over Europa, og du (uheldigvis vi..) mister ansikt i verden.. igjen.. og igjen.. og igjen!

 

Nei.. noen som er enige? Uenige?

 

Bah.. R.I.P Norge@VM

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si at det var godt under det jeg forventet, men det skal da sies at Italia spilte veldig bra og at Nordmennene antakelig har hatt større problemer i varmen.

 

Uansett jeg begynner å bli litt lei av det som jeg oppfatter som slurvete mottak av ballen og når de får den så STOPPER de OPP nesten HVER gang, klarer liksom ikke bare rive den med seg og springe videre. blir oppstykket spill av slikt.

 

Når det er sagt så regner jeg med at vi kommer på andre plass i gruppen bak Italia til slutt, tror nok spillerne kan skjerpe seg.

Lenke til kommentar

Haha, 1 tap og sutrekoppene kommer frem i lyset med en gang! Det vårt første tap under Hareide, vi møter Italia i nettop Italia, jeg tror de fleste nasjoner i Europa hadde slitt med Italia i denne kampen. Det er ikke på bortebane mot Italia vi skal kvalifisere oss! Det som er viktig er å vinne hjemmekampene, og ta poeng i borte kampene mot de andre lagene i gruppa vår. Vi vinner til onsdag, hjemme mot Hvitrussland, det er jeg helt sikker på! :)

Lenke til kommentar

Tap var ikke uventet, men jeg har også mine tvil om Hareides disponeringer. Har egentlig vært i tvil om Hareide i det hele tatt...

Ville satt inn Iversen (han var vel med..eller :huh:) siste halvtimen. Og Riseth burde blitt tatt ut etter skaden.

Greit nok at han var tøff nok til å ville fortsette, men en landslagstrener SKAL være så ansvarlig at han bytter ut en spiller som har fått en kroppsdel ut av ledd :thumbdown:

 

Ser fram til den dagen Trond Sollied blir landslagstrener. Han er et geni på høyden med Drillo og Eggen.

Lenke til kommentar

Så sutrete folk var her da??

Synes det var en bra kamp jeg. Altså, seieren til Italia var ikke ufortjent. Hadde det ikke vært for Espen Johnsen så hadde tapet blitt enda større.

Okey, så ble det ikke et ideelt resultat, men det kunne vært verre.

Vi fikk jo tross alt et mål på bortebane. Det kan bli meget viktig senere.

Er helt enig i det som Ligaya sier her. Vi kan ikke legge oss ned å grine bare fordi vi taper mot Italia. Vi fikk jo mål for faen. Det er godt bare det.

 

Som jeg også ser flere sier her, så tror jeg vi kommer til å ta Italia på hjemmebane. Det blir skikkelig show på Ullevaal.

Dessuten så tror jeg at et tap kan være det som trengs for at laget og spillerne skal våkne skikkelig. At de skjønner at nå er det alvor. Nå gjelder det VM.

Vi kommer til å banke Hviterussland på onsdag. Knallsikkert.

Lenke til kommentar

Skal Norge ha noen som helst sjanse til å nå et sluttspill, bør Hareide la Rudi være hjemme i Molde. Den mannen har jo aldri spilt en god landskamp. Han er en dårlig fotballspiller, som spiller på et dårlig lag. Av alle de talentene vi har i landet, så klarer'n faktisk å la Rudi få spille......unbelivable!

 

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar

Resultatet ble akkurat som forventet, Italia burde vunnet mye mer.

 

Basma, Riise,Hoset,Andresen holder for dårlige motstandere og i norsk toppserie, men ikke på internasjonalt nivå, det må da Hareide se også.

 

Men hva skal stakkars Hareide skifte ut de jeg nevner ovenfor med?, Norge har ingenting bedre å by på dessverre. :(

 

Sentralmidtbanen er der vi mister ballen, deretter har vi ingen Gattuso til å rydde det opp igjen, dermed kommer det løpssterke og raske italienere sjanse etter sjanse. :roll:

Endret av Deuce
Lenke til kommentar

Enig i dette. Forsvaret er en svakhet nå, i forhold til hva det trad har vært på norske lanslag.

 

Midtbanen mangler klart en sterk styrende sentral spiller. Vi har ingen Myggen eller Rekdal for tiden. Ørjan Berg kunne vært et alternativ, men vil som kjent ikke.

Hva med å gitt Svindal Larsen en mulighet, han spiller bra i Tyskland etter hva jeg har sett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...