Gå til innhold

Skumleste film du har sett


embark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er veldig glad i skrekkfilm, og får ganske bra valuta for pengene siden jeg er så lettskremt.

 

 

Største øyeblikk:

 

1. Å se søppelkvern-scenen i Star Wars som 6-åring. Var så redd at jeg tror det grenset til psykotisk, og jeg ble traumatisert for livet. Har ennå ikke fått meg til å klatre ned i en søppelkvern.

2. Å se Alien på TV som ca 10-åring. Jeg måtte gå da facehuggeren kom opp i ansiktet på astronauten.

3. Å se Alien på filmklubb noen år senere. Klarte å se hele denne gangen, men nå på kino! Aaaah!

4. Å hoppe strikkhopp fra varmluftballong. Det skulle sette de andre i perspektiv.

5. The Ring.

6. The Others.

7. Sixth Sense.

8. Blair Witch.

9. Donnie Darko syns jeg har helt nydelig stemning. Og Frank.

10. Første gang jeg så Evil Ed. Den har tapt seg siden, men da jeg kom ut av kinoen kunne jeg sverge på at alle andre hadde hagle under jakka.

 

The village var egentlig ikke så skremmende. Men akkurat da "monsteret" begynte å løpe mot jenta i skogen frøs magen min til is.

 

 

Er ellers litt imponert over hvor enige vi er. Langt færre filmer som er listet opp her enn i beste/verste film-trådene. Men at Villmark skulle nomineres av så mange... er den virkelig så skummel? MÅ se!

Lenke til kommentar

Alien filmene, så de som liten, gråt hele natta når jeg så Alien 2. I dag er jeg megafan.

Texas Chainsaw Massacre (den nye).

Blair Witch Project.

 

Men HELT seriøst, er dere alle seriøse med Eksorsisten ? Det er jo komedie, den er like skummel om Teletubbies. Jeg satt og fniste for meg selv når jeg så den, og jeg HATER folk som fniser på kino.

Lenke til kommentar
Men HELT seriøst, er dere alle seriøse med Eksorsisten ? Det er jo komedie, den er like skummel om Teletubbies. Jeg satt og fniste for meg selv når jeg så den, og jeg HATER folk som fniser på kino.

Hah! Akkurat det samme som jeg gjorde. Den har jeg enda ikke skjønt hva som er skummelt med. Men, folk har forskjellig smak.

Jeg var sikker på at d ikke var bare jeg som synst den var morsom! :!:

Lenke til kommentar
jeepers creepers, den er ganske skummel, for dei som ikkje har sitt den så anbefaler eg den

Jeepers Creepers for faen? Den er jo gøyal synst jeg, spesielt når vi får se alle de utstoppede menneskene, det vise bare hvor sykt det er når vi mennesker utsopper andre dyr, men jeg skal innrømme at den er litt trist da, på slutten når du hører at han gutten hyler og gråter :blush:

 

Forresten er jeepers creepers 2 kommet ut, den er absolutt verdt å se.

Lenke til kommentar
Men HELT seriøst, er dere alle seriøse med Eksorsisten ? Det er jo komedie, den er like skummel om Teletubbies. Jeg satt og fniste for meg selv når jeg så den, og jeg HATER folk som fniser på kino.

Hah! Akkurat det samme som jeg gjorde. Den har jeg enda ikke skjønt hva som er skummelt med. Men, folk har forskjellig smak.

Jeg var sikker på at d ikke var bare jeg som synst den var morsom! :!:

Mange som syns den var morsom. Jeg, for min del, er ikke den samme etter jeg så den. At noe så uskyldig som en liten jente blir "kapret" av en demon skremmer vettet av meg... For ikke å snakke om onaneringscenen. Det likte jeg virkelig ikke.

Lenke til kommentar

Det lages ikke skumle filmer lenger så jeg må nevne filmer som har skremt meg oppetter årene.

 

Event Horizon som liten pode var ganske skummelt.

Dr. Giggles som barneskoleelev ødela også ganske mye. Ok, kan lage en liten liste:

  • Dr. Giggles (nostalgi)
  • Event Horizon
  • A Stir of Echoes (eneste "nye" filmen jeg fant -_-skummel-_-)
  • The Omen
  • Poltergeist 2
  • The Serpents and the rainbow
  • Candyman

Lenke til kommentar

Chakushin ari, aka 1 Ubesvart Anrop (One Missed Call)

Så denne for en måneds tid siden på kino og jeg har aldri hatt så store problemer med å komme meg igjennom en film, den var rett og slett helt :ohmy:

Anbefales, befriende med noe annet enn "hollywood skrekk"!

 

Ellers:

Blair Witch Project

The Shining

The Ring

Lenke til kommentar

Skumle filmopplevelser:

 

 

1. Se Stephen King`s "It" som 10 åring kl. 1 på natta alene hjemme *grøss*

 

2. Stokk så jævlig av en scene i Håkon Håkonsen på kino i 4.klasse (skoleutflukt) at jeg bokstavelig talt hoppet opp på fanget til sidemannen... å scenen: Da Håkon går rundt i jungelen og en svær satans slange detter ned rett foran trynet ans!

 

3. The Shining

 

4. Alien filmene

 

5. Se Predator som 7 åring... les: høy putefaktor!

 

6. Jeepers Creepers 1 & 2

 

7. The Texas Chainsaw Massacre (nye, har ikke sett den gamle)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Gjest Slettet+9817234daf
Anbefales, befriende med noe annet enn "hollywood skrekk"!

Nå er jo One Missed Call, Takashi Miikes mest kommers film

Kommers type film eller kommers promotering? There's a difference.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...