Quixotix Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Er det forresten noen som vet om butikker i Oslo som har dette spillet i dag? Var innom Elkjøp på Skøyen, og der sa de at det var ingen Elkjøp butikker som hadde det inne (De hadde kun PS2 versjonen), PC versjonen lå til bestilling. Var også på Spaceworld på Skøyen, og de hadde det heller ikke, men jeg ba ikke de sjekke med andre Spaceworld butikker. Så for å spare meg for mye trasking og irritering, så lurte jeg på om noen kunne bekrefte en butikk som har det inne, sånn at det bare er for meg å gå innom på vei hjem fra jobb, kjøpe det og spille hele natta. Har ikke lyst til å bruke hele dagen på å gå innom butikker som ikke har det i hylla. -Q
Desdichado Skrevet 24. september 2004 Forfatter Skrevet 24. september 2004 Er det noen EB games i nærheten av deg da? Sjekk www.ebgames.no for butikk nærmest deg, deretter er det vel bare å slå på tråden til de?
Quixotix Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Joda, det kunne ha vært så enkelt. Problemet er at telefonsystemet på bygget her er nede, og mobilen min døde i går, så inntil jeg slipper fra jobb, er jeg pr def. non-telefon-communicado , så det blir nok en traskerunde rundt i byen for å finne riktig butikk, Takk for EBgames tipset, forresten. Visste ikke om den butikken før nå, tar meg vel en tur innom i ettermiddag. -Q
ehs5 Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Joda, det kunne ha vært så enkelt. Problemet er at telefonsystemet på bygget her er nede, og mobilen min døde i går, så inntil jeg slipper fra jobb, er jeg pr def. non-telefon-communicado , så det blir nok en traskerunde rundt i byen for å finne riktig butikk, Takk for EBgames tipset, forresten. Visste ikke om den butikken før nå, tar meg vel en tur innom i ettermiddag.-Q EB games virker som en veldig proff butikk i og med at de bare selger spill. Jeg har gode erfaringer derfra. (Strømmen)
Quixotix Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Skal ikke være lett, nei. Etter å ha farta rundt i ørten butikker i sentrum, hvor alle bare sier at de ikke har det, men ikke kan forklare hvorfor, kommer jeg til slutt til Spaceworld. Fine fyren bak disken har allerede snakket med leverandøren, som bare sa at det ikke hadde kommet inn på lager, det har blitt forsinket. Det betyr at det tidligst dukker opp i butikker i Norge i neste uke en gang. Sa noen møkk? (Det var den helga ) -Q
Hr. Jenssen Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Skal ikke være lett, nei. Etter å ha farta rundt i ørten butikker i sentrum, hvor alle bare sier at de ikke har det, men ikke kan forklare hvorfor, kommer jeg til slutt til Spaceworld. Fine fyren bak disken har allerede snakket med leverandøren, som bare sa at det ikke hadde kommet inn på lager, det har blitt forsinket. Det betyr at det tidligst dukker opp i butikker i Norge i neste uke en gang.Sa noen møkk? (Det var den helga ) -Q :!: Hovedstaten er alltid den beste plassen å bo i? For der kommer jo alt først? :!: Nede på det lokale kjøpesenteret har de det, og om jeg hadde pengene så hadde jeg kjøpt det NÅ... om jeg hadde pengene
*aMo* Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Står på min kontoside på Gamesmix at den er sendt da, så den er hvertfall ikke forsinket hos dem.. Med mindre de lyver da..
Hr. Jenssen Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 [iC' date=24/09/2004 : 10:47] Er det store hærer eller er det enkeltpersoner som flyr rundt? På singel delen altså. Man kan velge mellom 5 ulike klasser på fire forskjellige lag; Republic, Imperial, Trade Federation og Rebels. Hos Republic og Imperials har du valget mellom en såkalt Jet Trooper, der hvor den fra Episode 1-2-3 (Republic) er den beste, i min mening. Litt rart egentlig. Da Episode 4-5-6 skal være mer moderne, i forhold til krig. Var ikke det som var spørsmålet hans da! Han mente om det er mulig for at feks 5-10 stykker drar i et fly samtidig, (helst i Singleplayer) som feks i Episode 2, hvor masse clone troopers kommer flygende inn med et frakte-skip til den arenaen! Lurer forresten selv på dette... BTW: Hva er det største mulige antall mannskap i èt enkelt kjøretøy? I dag blir spillet lansert, gutter og jenter! Jeg har overtalt fattern til å kjøpe det for meg, slik at det blir begge sitt spill... Selv om at det blir JEG som spiller på nett da Og husk for alltid på: May the force be with you! Er det ingen som kan svare på spørsmålet mitt?
Mr.SS Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Det er de på laget ditt som er imperials eller republic som kan velge de som kan fly !!! De du da spiller imot, Rebels og Trade Federation, har ingen som kan fly :O
Desdichado Skrevet 25. september 2004 Forfatter Skrevet 25. september 2004 *Installing* "If you strike me down, I will become more powerful than you can ever imagine."
Zemeckis Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Dere som har kjøpt Battlefront. Er det et bra spill? er det det man kan kalle en BF killer? Noe som er bra og dårlig med spillet?
Mr.SS Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Dere som har kjøpt Battlefront. Er det et bra spill? er det det man kan kalle en BF killer? Noe som er bra og dårlig med spillet? Les tråden!
Zemeckis Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Dere som har kjøpt Battlefront. Er det et bra spill? er det det man kan kalle en BF killer? Noe som er bra og dårlig med spillet? Les tråden! Har gjort det! Men tenker på de andre som har kjøpt spillet om å komme med sin mening. Og de som har kommet med en mini-review kommentere spillet litt mer, nå som de har fått testet det en stund.
Desdichado Skrevet 25. september 2004 Forfatter Skrevet 25. september 2004 (endret) Jeg finner ikke ord, nå har jeg prøvd å fortelle litt om hva jeg syntes om dette spillet flere ganger her, men ord blir fattige i en sådan stund. MeTa][iC - Det er fult mulig å fylle opp kjøretøyer med ai medhjelpere, de er faktisk sykt bra i dette spillet. De forsvarer områder sammen med deg, de stormer fienden sammen med deg, de kaster seg i dekning (uten deg) og kommer med utmanøvrerende taktikker som får en til å sitte å måpe. Dette er for meg en solid Battlefield Killer. edit: Jeg vil si at utviklerne her virkelig har klart å fange den rike og fengende atmosfæren som Star Wars er kjent for. Endret 25. september 2004 av Desdichado
Mushaboom Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Personlig syns jeg Singelplayeren var ganske kjedelig. Legger likevel til at jeg kun har spillt med Imperiet og Drones, og ikke de 10(?) oppdragene kjennt fra filmene.
Passasjer Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Dette har jeg gledet meg til! Kanskje jeg til og med (Whoa, the shock! Whoa, the horror!) kjøper det?
co2 Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 (endret) Synes ikke det er verdt å kjøpes, var ganske begrenset med hva du kunne gjøre. SKuffende igrunnen. Den ene banen jeg likte var med.. hva heter de..bamsene vet du, den banen var da ganske kul Endret 25. september 2004 av co2
Hr. Jenssen Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Wookier? Om spørsmålet ditt var en variasjon av "går det an å være en wookie?" så er svaret, JA! De bruker forresten Bow Casters
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå