Sigga Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 Grafikken betyr olle så mye,heller et bedre gameplay.
Desdichado Skrevet 16. september 2004 Forfatter Skrevet 16. september 2004 (endret) Ikke for å ødelegge, men jeg vil iallefall si at grafikk messig er jo dette spillet uendelig utdatert til å komme på pc. (jaja, grafikk er ikke alt osv.. men d er jo åpenbart en "port" fra konsoll og alle vet hvordan slike spill blir) Hvordan kan du si det? Utifra de filmsnuttene og screenshots jeg har sett så har dette spillet en grafikk som er ypperlig til denne typen spill. Ta f.eks. Flashpoint og Söldner, to spill hvor man sier at grafikken "suger", men du verden for et gameplay de byr på. Med sine enorme områder og varierende grafikk. Troverdig og "levende". Syntes det blir feil å si at grafikken suger når man ikke engang har prøvd spillet. Hva sammenligner du med? Og ikke kom å si Call of Duty eller Battlefield serien etc. Det er mye lettere å lage pen grafikk til små brett enn til en hel "verden". Med andre ord, jeg syntes grafikken er pen og velpassende for denne typen spill. ps: er det en "port" sier du? edit: enda færre dager igjen til det kommer... des,OUT! Endret 16. september 2004 av Desdichado
Potetdamen Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 (endret) Ser fint ut dette.. må prøves når det kjem ut edit;leif Endret 16. september 2004 av geedoo
Sigga Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Bare 5 dager igjen nå!! Synd jeg er blakk..
Mr.SS Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Bare 5 dager igjen nå!! Synd jeg er blakk.. Bullshit!
Desdichado Skrevet 16. september 2004 Forfatter Skrevet 16. september 2004 Hva er bullshit? At han er blakk eller at det er fem dager igjen til launch? Spillets hjemmeside... For oss i Norge siterer jeg TST: Star Wars Battlefront kommer 24. september - altså 10 dager til. Produktside (med dato): http://gamer.no/produkt.php?produktid=15917 Dette blir (for mitt vedkommende) årets LAN spill... (håper jeg da)... des,OUT!
Hr. Jenssen Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Dette blir (for mitt vedkommende) årets LAN spill... (håper jeg da)... des,OUT! Meeeeee toooo! Det var jo egentlig bare et tids-spørsmål før Star Wars tok opp kampen om prisen for beste type BF spill!
Desdichado Skrevet 17. september 2004 Forfatter Skrevet 17. september 2004 Det kan du si MeTa][iC, Star Wars har et genialt konsept som er godt innarbeidet verden over. Millioner av fans kommer til å legge penger i dette spillet og hvis de i tillegg har gjort oppgaven riktig, ja da har vi en BF killer.
Mr.SS Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Det kan du si MeTa][iC, Star Wars har et genialt konsept som er godt innarbeidet verden over. Millioner av fans kommer til å legge penger i dette spillet og hvis de i tillegg har gjort oppgaven riktig, ja da har vi en BF killer. Jeg håper så inderlig du har rett
Desdichado Skrevet 18. september 2004 Forfatter Skrevet 18. september 2004 Tja, man trenger vel ikke en forskningsrapport for å forstå at Star Wars har flere tilhengere enn Battlefield, men spørsmålet er vel heller hva som legges i en "killer". Uansett så tror jeg dette kan bli morsomt, ikke bare for fans av Star Wars, men fans av genren spesielt.
Magus Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Review på IGN: http://xbox.ign.com/articles/549/549156p1.html
The_evil_blue_toad Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 *sukk* Ønske SW versjon av Planetside
Mr.SS Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Star Wars Battlefront fikk 7.5 av 10, ser ut som mange er uenige på blant annet forumene til IGN. Gleder meg til å se spillet i morra tidlig. Jeg laster det ned nå.
Desdichado Skrevet 19. september 2004 Forfatter Skrevet 19. september 2004 Gleder meg til å se spillet i morra tidlig. Jeg laster det ned nå. Det er slike provoserende kommentarer som dette som er med på å forsøple et ellers så meget bra forum... Husk at IGN ga også Sims 2 karakteren 9 da. Noe jeg ikke ville vært enig i (tror jeg da, har ikke spilt det).
Hr. Jenssen Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Husk at IGN ga også Sims 2 karakteren 9 da. Noe jeg ikke ville vært enig i (tror jeg da, har ikke spilt det). (tror jeg da, har ikke spilt det). LOL! :!:
Desdichado Skrevet 19. september 2004 Forfatter Skrevet 19. september 2004 Ser nå at jeg kan virke litt forhåndsdømmende der ja. Får vel gi det en sjangse før jeg uttaler meg... :!: Til uka folkens, til uka.
Sigga Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 2 dager igjen...Men det slippes vel i USA før Europa??
Hr. Jenssen Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 installerer og tester nå.... Kom med ei Brukbar "omtale" av spillet da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå