Gå til innhold

Star Wars Battlefront - Diskuter her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Ikke for å ødelegge, men jeg vil iallefall si at grafikk messig er jo dette spillet uendelig utdatert til å komme på pc. (jaja, grafikk er ikke alt osv.. men d er jo åpenbart en "port" fra konsoll og alle vet hvordan slike spill blir)

Hvordan kan du si det? Utifra de filmsnuttene og screenshots jeg har sett så har dette spillet en grafikk som er ypperlig til denne typen spill. Ta f.eks. Flashpoint og Söldner, to spill hvor man sier at grafikken "suger", men du verden for et gameplay de byr på. Med sine enorme områder og varierende grafikk. Troverdig og "levende".

Syntes det blir feil å si at grafikken suger når man ikke engang har prøvd spillet. Hva sammenligner du med? Og ikke kom å si Call of Duty eller Battlefield serien etc. Det er mye lettere å lage pen grafikk til små brett enn til en hel "verden".

Med andre ord, jeg syntes grafikken er pen og velpassende for denne typen spill.

ps: er det en "port" sier du?

edit: enda færre dager igjen til det kommer...

des,OUT!

Endret av Desdichado
Skrevet
Dette blir (for mitt vedkommende) årets LAN spill... (håper jeg da)... :hmm:

des,OUT!

Meeeeee toooo!

Det var jo egentlig bare et tids-spørsmål før Star Wars tok opp kampen om prisen for beste type BF spill! :)

Skrevet

Det kan du si MeTa][iC, Star Wars har et genialt konsept som er godt innarbeidet verden over. Millioner av fans kommer til å legge penger i dette spillet og hvis de i tillegg har gjort oppgaven riktig, ja da har vi en BF killer.

Skrevet
Det kan du si MeTa][iC, Star Wars har et genialt konsept som er godt innarbeidet verden over. Millioner av fans kommer til å legge penger i dette spillet og hvis de i tillegg har gjort oppgaven riktig, ja da har vi en BF killer.

Jeg håper så inderlig du har rett :thumbup:

Skrevet

Tja, man trenger vel ikke en forskningsrapport for å forstå at Star Wars har flere tilhengere enn Battlefield, men spørsmålet er vel heller hva som legges i en "killer".

Uansett så tror jeg dette kan bli morsomt, ikke bare for fans av Star Wars, men fans av genren spesielt.

Skrevet

Star Wars Battlefront fikk 7.5 av 10, ser ut som mange er uenige på blant annet forumene til IGN.

Gleder meg til å se spillet i morra tidlig. Jeg laster det ned nå.

Skrevet
Gleder meg til å se spillet i morra tidlig. Jeg laster det ned nå.

Det er slike provoserende kommentarer som dette som er med på å forsøple et ellers så meget bra forum...

Husk at IGN ga også Sims 2 karakteren 9 da. Noe jeg ikke ville vært enig i (tror jeg da, har ikke spilt det).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...