Gå til innhold

Star Wars Battlefront - Diskuter her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utgiverne sier minst 32 i pc versjonen, men sannsynligvis vil det bli mulig å spille 64 på kraftige servere. 16 er ålright for et minilan det, da med utfyllende AI...

des,OUT!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gleder meg kraftig til dette spillet!!

6 dager igjen folks =)

OOOOOOOOOOOOOOMG!!!!! 6 dager igjen?!

Å FYYYYYYYYYYYY F*EN!

Jeg visste at det var kort tid igjen, men jeg hadde venta meg en måneds tid elns!

Jeg får snart en del cash, men jeg tror (Sorry Lucas :blush: ) at jeg venter til noen brukbare omtaler er å finne! (gamer, få rævva i gir! :p )

Skrevet
[iC' date=14/09/2004 : 21:31]

6 dager igjen folks =)

Å FYYYYYYYYYYYY F*EN!

Jeg visste at det var kort tid igjen, men jeg hadde venta meg en måneds tid elns!

Jeg får snart en del cash, men jeg tror (Sorry Lucas :blush: ) at jeg venter til noen brukbare omtaler er å finne! (gamer, få rævva i gir! :p )

hvafor noe ? den tok jeg ikke ! hva mener du ? meg du snakker til i det hele tatt ? :dontgetit:

Skrevet (endret)
[iC,14/09/2004 : 21:31]

6 dager igjen folks =)

Å FYYYYYYYYYYYY F*EN!

hvafor noe ? den tok jeg ikke ! hva mener du ? meg du snakker til i det hele tatt ? :dontgetit:

Neinei! Jeg snakker til George!

EDIT: Ja, den george! George Lucas! (regissøren av Star Wars filmene? bjeller?)

Endret av MeTa][iC
Skrevet

ding ding..jaja nå ! hehe..begynte å lure ! men det spillet ser jo såååå najs ut !

tro hvordand et blir å styre de flyene ! håper det blir svin vanskelig ! da er det ikke så mange som er gode i starten, med tanke på claner og rekrutering

Skrevet (endret)
ding ding..jaja nå ! hehe..begynte å lure ! men det spillet ser jo såååå najs ut !

tro hvordand et blir å styre de flyene ! håper det blir svin vanskelig ! da er det ikke så mange som er gode i starten, med tanke på claner og rekrutering

Ikke svin vanskelig da! (Soldner, anyone? :( )

Men jeg er heeeelt enig i at noobs ikke skal få flyge flyene mine! :p

Jeg ser så forferdelig fram til de intense kampene, og kjøretøyene, og..og...ALT ANNET! :D

EDIT: Heh, jeg så på den forrige posten min i sta, og jeg la merke til at det så ut som jeg mente å være frekk!

Men ikke tro det, jeg mente ikke det selv om det så slik ut! :)

EDIT2: Laster ned Galactic Conquest 0.4 nå, bare for å "varme opp"! :p:w00t:

Endret av MeTa][iC
Skrevet
[iC' date=14/09/2004 : 22:07]

Ikke svin vanskelig da! (Soldner, anyone? :( )

Men jeg er heeeelt enig i at noobs ikke skal få flyge flyene mine! :p

Jeg ser så forferdelig fram til de intense kampene, og kjøretøyene, og..og...ALT ANNET! :D

EDIT: Heh, jeg så på den forrige posten min i sta, og jeg la merke til at det så ut som jeg mente å være frekk!

Men ikke tro det, jeg mente ikke det selv om det så slik ut! :)

EDIT2: Laster ned Galactic Conquest 0.4 nå, bare for å "varme opp"! :p:w00t:

får bra, men vil seff ha flya for meg selv, ! som f.eks. Desert Combat !

digger bare å fly apachen med en som faktisk er svært god å fly og at han sitter å skryter "good job, nice flying" håper på det samme miljøet her også ! (er jo da svært god i DC)

men dette spillet skal kjøpes når det kommer ut !! :D

Skrevet

Hmm blir nok til at eg kjøper spillet ja :thumbup: Meen ikke heilt me en gang få se litt på diverse omtaler og på ka folke her inne meiner :yes: Men btw er det noen som vet system kravene på spillet? :hmm:

Skrevet
Hmm blir nok til at eg kjøper spillet ja :thumbup: Meen ikke heilt me en gang få se litt på diverse omtaler og på ka folke her inne meiner :yes: Men btw er det noen som vet system kravene på spillet? :hmm:

De blir vel ikke sky-høye, men ikke bunn-lave heller...

De blir vel nogen lunde likt BF1942 og BF:V's krav da de kom ut (altså et lite stykke over middels)

Skrevet

Tipper dette spillet kommer til å floppe litt på pc fronten. Men på konsoller vil d sikkert slå an.

Ikke for å ødelegge, men jeg vil iallefall si at grafikk messig er jo dette spillet uendelig utdatert til å komme på pc. (jaja, grafikk er ikke alt osv.. men d er jo åpenbart en "port" fra konsoll og alle vet hvordan slike spill blir)

Skrevet
Tipper dette spillet kommer til å floppe litt på pc fronten. Men på konsoller vil d sikkert slå an.

Ikke for å ødelegge, men jeg vil iallefall si at grafikk messig er jo dette spillet uendelig utdatert til å komme på pc. (jaja, grafikk er ikke alt osv.. men d er jo åpenbart en "port" fra konsoll og alle vet hvordan slike spill blir)

Tullball på deg ja!

Freedom fighters funker kjempe bra!

Flere andre spill som er direkte portet som fungerer glimrende!

BTW: Tviler MEGET på at Battlefront blir noen flopp på PC!

Only time can tell...well...the reviewers can also tell, but its time that is the final something something... :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...